هُرمِ زِمِستان

اینم یه جور عشقه! ^_^

يكشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۷، ۱۰:۰۸ ق.ظ


+اون : دوستت دارم...

- من : ... [با لبخند نگاش میکنم] :)

+عاشقتم!

-منم عاشقتم [پیشونیشو بوسیدم... لپمو بوسید...]

+فقط تو رو میخام... نماخام از پیشم بری... اگه تو بری دانشگاه من دلم برات تنگ میشه... [اشک توو چشاش جمع شده!]

- منم دلم تنگ میشه نفسم...

+ اگه تو بری دانشگاه غ هم بره دانشگاه منم برم دانشگاه مامنم بره دانشگاه باباهم بره دانشگاه اونوخ خونه مون خالی میشه... هیشکی دیگه نمیمونه توو خونه...

- مامان و بابا که دانشگاه نمیرن فدات شم!

+ خب اگه من برم دانشگاه و اونا نیان ، دلم براشون تنگ میشه!

- اونا خونه میمونن تا ما بریم دانشگاه و برگردیم پیششون

+ ینی اونا کوچولو میشن میمونن خونه ، ما میریم بیرون براشون اسباب بازی میخریم؟

-مامان و بابا که کوچولو نمیشن فسقلی! تو بزرگ میشی :)

+ پس هرچی لازم داشتن براشون میخریم؟

- آره :)

+خب پس وقتی رفتی دانشگاه و پولدار شدی ، واسم هرچی لازم داشتم بخری... لپ لپم بخری حتما!!

- چشم! ^_^

+خب پس! من میرم دیگه! تو درستو بخون! حتما بخریااا! خدافظ آبجی! [تق!!! (صدای بسته شدن در!)]

-...!  :|

.

رسما به من به چشم یه دستگاه خودپرداز نگاه میکنه!! میترسم آخرش پولدار(!) نشم ، آرزوهای این بچه به فنا بره!! کلن چیز میز خریدنای مامان و بابا فایده نداره!! مث اینکه ایشون فقط چیزی که من بخرمو قبول داره!! کلن واسه اقتصاد خانواده اهمیت زیادی قائله!! راسی یادم رف بگم... این فسقلی ما 4 سالشه!!


+ولنتاین چندمه مگه؟؟ چرا انقد زود اقدام میکنن؟؟ :دی

++کلن دلم زیاد براتون تنگ میشه چون دیر ب دیر میام... و خوشالم ک میذارین زنده بمونم تا بعد از کنکورم به حسابم رسیدگی کنین! :دی

+++احتمالا برگردیم به جایی که خاطرات فسقلی بودنامو اونجا ساختم... دلم واسه این پله هایی که دونه دونه میرفتم بالا تا برسم به آسمون ، تنگ میشه... من نمیخام از اینجا برم... :"(

۶ ۰
خدا حفظش کنه ...
جمعتون همیشه جمع باشه :)
اما خوب بالاخره چیزی که خواهر بخره هیچوقت جای چیزی که مادر یا پدر بخره رو نمیگیره :)
ممنون :)
ان شاالله :))
خب صد البته!! ^_^
ولی خب... چیزی که خواهر ارشد بخره هم جایگزین نداره!! [عینک] :دی
تو بعد کنکور بیا من میدونم با تو (شوخی)
چرا نیستی 🙁🙁🙁
موفق باشی عزیزم 
بله! بله!
کلن توو چشمای همه ی اطرافیانم یه "معلومه تو کدوم گوری هستی و چه غلطی میکنی؟!" خاصی موج میزنه!!
بلخره این روزا هم میگذره! چند ماه دیگه مونده همش... تا آخر بهمن فیزیک و زیست و شیمی... تا آخر اسفد ریاضی و عمومیا... تا آخر بهار هم تست سرعتی و ازین حرفا... بعدشم که کنکور لعنت الله علیه!
ممنونم :))

من مودبانه گفتم ،ولی شاید خصوصی بزنمت 😂
یا قمر!!
خداوندگارا من خودمو سپردم ب خودت!
درسته ک میدونم منو میبری بهشت.... ولی من یه کوچولو دیگه کار دارم توو دنیا هنوز! :دی
اماده باش🙅🙅
فقط لطفا اونجا یه جای خوب برای من پیدا کن 
خوش آب و هوا باشه😂😂
[آب دهانش را میقورتد با ترس!]
بم دس بزنی جیغ میزنمااااا! :دی [جیغ جیغو نیسم راحت باش!]
.
اگه فول بدی بچه ی خوبی باشه با خودم میبرمت!
البته این بستگی ب تو داره ک اعتماد کنی و با من بیای!
دیگه بهشت و جهنمش چندان قطعی نیس! :دی
بوس بوس 
نمیزنمت 😍😍
من که بچه خوبیم ؛خودت میدونی 
ولی میگم الان زوده چند سال دیگه بریم 🙁🙁
:دی
نترس بابا!!
میریم بهشت!! شک نکن! [باور نکنیاااا! خصوصا وقتی میگه شک نکن باید شدیدا شک کنی! :دی]
نمیام 
من مامانم رو می خوام 😭😭😭😭
ماااااااامااااااااااان کاکتوووووووووس!!
.
الان مامانت میان! :دی
اصن نمیبرمت! خودم تنهایی میرم بهشت باشد ک رستگار شوم! :دی
این فسقلی ما 4 سالشه!!

خداحفظش کنه...نازی
خدا مارو هم حفظ کنه از دست این فسقلی!! :دی
ولی جدنی خیلی بامزه س!! ^_^
بنظرم همه ازین کوچولوها لازم دارن :)

:)
سلام به همه برسون😎😉😁😁
منم فعلا برم کلی کار دارم 😍😍😍
چشم :)
خدا ب همراهت عزیزم :)
موفق باشی :)
آره 
وجودش توی خونتون یه نعمته
سه تا خواهریم با سالها اختلاف سن و همواره درگیر! :دی
ما دوتا خواهریم ویه داداش فسقلی
جدی؟؟
پس شما هم فسقلی دارین توو خونه تون!! ^_^
خدا حفظتون کنه واسه هم :))
آره داریم اما ما رو خیلی اذیت میکنه
اذیتاشونم شیرینه :)
همین کوچولوی فسقلی ما وقتی میزنه رو دنده ی لج ، دنیا رو زیر و رو میکنه!!
جیغ زدناشم بسی گوش خراشه!! دخترم ک هس! :دی
والاداداش ما باتوپش همه عالم و ادم رو اذیت میکنه
گاهی اوقات باعث میشه همه خانواده باهم قهرکنن
ازعجایب روزگاره
پسرا کلن شر و شیطونن!کاملا میفهممت! :دی
پس باهوشه!! شیطونی میکنه و شماها باهم قهر میکنین؟؟ :دی
.
آبجی من بابامو برداشته واسه خودش و نمیذاره حتی مامانم نزدیکش بشه!!
من و بابام یواشکی باهم حرف میزنیم توو خونه! :دی
ای جان! خدا حفظشون کنه!
لپ‌لپ؟ مگه هنوز هست؟😶
ممنون ^_^

بله هنوز یه چیزایی هس که یه چیزای دیگه از توش در بیاد!! اسمای زیادی هم دارن!! :دی
خوش برگشتی :) 
مرسی :)
آنچنان برگشتنی هم نیس... میرم و میام...
.
زرای خودمونی؟؟؟
خدا حفظش کنه ^_^ لپ لپ فسقلی یادت نره هااا؟؟؟
ببینم تو هیونگ منی یا هیونگ اون؟؟؟؟؟؟؟؟ :|
مگ میشه یادم بره اصن!!!! منو راه نمیده خونه تا بازرسیم نکنه! :دی
حالا تو دعا کن من برم اون جایی ک بتونم واسه فیقلی چیزی بخرم!! بعدش با خدا!! البته قبلشم با خداس دیگه! :دی
ای جانم حس با حالی که یه تکیه گاه خیلی بزرگی براش :)) بعدم سعی کن بیشتر بیای چون دلمون برات تنگ میشه
آره حس باحالیس!! کلی هم مسئولیت داره!! :دی
البته حس داشتن یه تکیه گاهم خیلی قشنگیه... :)
والا من همه ی سعیم اینه ک بیام!! ولی سعی روزگار اینه که من نیام! :دی
خودمم خیلی دلتنگ میشم... :"(
کسی پیش پیش وااست هدیه فرستاده ؟ 🤔
عجججججججججبببب!!
آدم حس میکنه بیش از نیم قرن تجربه دارید جناب دچار! :دی
چون از همه بزرگتری این اتفاقا میفته D:
14 فبریه ولنه D:! الان سوم هستیوم! 

من کلن ارشدم!! فرزند ارشد! نوه ی ارشد!! ولی متاسفانه ب ارشدیت ما ک رسید دوره افتاد دست دهه نودیا! :|
فک کنم همون یه هفته بعد از تولدم باشه! ن؟؟
هیععع :(
چی شدی دنا؟
زین پس منو کوکى بصداید



کیوت چطورى؟

کوکی؟؟؟ همونی ک خیلی نازه؟؟؟ راسش بی تی اسو زیاد نمیشناسم ولی بد نیستن به نظرم... فقط یکی از اعضاشون ایزنات مای استایله! :دی
فک کنم بتونی حدس بزنی کدومشونه! من اسمشو نمیدونم البته! :دی




کیوت خوبه ، سلام میرسونه... منم خوبم! :|
تو چطوری؟؟ :)
الهی 4 سالشه :)))
براش کادو میخریااا D:
دلت تنگ میشه ؟ ؟ 
اوهوم ^_^
باهم قرار گذاشتیم واسه هم کادو بخریم! هرچی لازم داشتیم واسه هم میخریم! مثلن اون الان لپ لپ لازم داره... به منم قول داده روز تولدم برام شارژر بخره!! :دی
دلم؟؟ اوهوم... هم واسه بیان... هم واسه این خونه ای ک شاید مجبور ب ترکش بشم...
وای عزیزم:)
خداحفظش کنه:)
بعضی وقتا یه حرفایی میزنن که ادم شاخ درمیاره
موفق بلشی:)
کوشولوی دوس داشتنی منه ^_^
:)
آره والا!!
یادمه یه بار عصبانی شده بود میگفت خدایا!! چی میشد من بچه ی هیشکی میبودم؟! چی میشد منو درست نمیکردی از گل؟؟!
چی میشد من هیشکی رو دوس نمیداشتم؟!
باور کن داد میزد و اشک میریخت و اینارو میگف! با مامان و بابام دعواش شده بود! :دی
مرسی :)
دوست دارم یه برادر از خودم کوچیکتر میداشتم. حیف که نشد.
من اصن نمیدونم برادر داشتن چطوریه!
ولی دوس دارم یه دونه داداش کوچولو داشته باشم :)
چقدرررر عشقققق 😍😍😍😍
خیلی دیر یه دیر میاییا ما هم کنکوری هستیم ولی دیگه نه تا ای حد
بععععله!! ^_^

کنکوری بودن مگ حد داره!!؟! :دی
عایا پنداشته ای من اونقد خفنم که به خاطر کنکور نت نیام؟؟ 
بابا محدودیت دارم!! محدودیت!! :دی
هیچی :)
امیدوارم! :)
تو اعتراض کردی به ولن تاین خب :)
دیگه ب ولنتاین اعتراض نمیکنم! :دی
وای عزیزم:))
داداش منم خیلی میگه از این حرفا.
واقعا خیلی بیشتر از ما تو اون سن می فهمن، شاید بشه به آینده ی زمین امیدوار بود:)
^_^
آره باو! همون پشوتن(نمیدونم درست نوشتمش یان؟تازه معنیشم نمیدونم! :دی ) بود دیگه ، ن؟؟ خیلی شیطونه! ^_^
والا آینده ای ک ما میتونی بهش امیدوار باشیم با این وضعیت احتمالا توو دوره ای نیس ک ما بتونیم ببینیمش!
فقط میتونیم امیدوار باشیم نفتی ک از فسیلمون تشکیل میشه ، توو دوره ی جدید بتونن ازش بهتر بهره برداری کنن! :دی
خخخخخ ... ایشالا همونی بشه که میخای عزیزدلم ^_^
ان شالله!
خدا از دهنت بشنوه هیونگ ^_^
tanks^^


1 rm  [لیدر    بزرگھ]  
2 jin  لقب شاھزادھ خانوم  چون عاسق صورتی
3  jimin   
4 suga
5 j-hop
6 v   صداش ینى نمیدونى چیه
7 jung kookمکنھس..ھمون کوشولوھ^^

اینا اسماى استیجشونھا!

لیدرمون مخیھ ھا!آىکیوش140!زبان رو تنهایی یادگرفته

آرهههههههه!!
اسماشونو شنیده بودماااا!
ولی قیافه هاشونو نمیدونم! ینی نمیدونم کروم اسم مال کدوم قیافه س! :دی
ولی اسم اونی که دوسش ندارمو میدونم!! :دی
اگ حدس زدی؟؟! :دی
پشوتن یعنی فداکار:) البته اسم واقعیش که پشوتن نیست، همون طور که اسم واقعی من اسفندیار نیست:)) ولی با اینا بیشتر حال میکنم:)
اونکه صد در صد، ما همینکه یه ده بیست سال دیگه هم زنده بمونیم باید خداذرو شکر کنیم.
دقیقا:))
واقعی نبودنشونو ک میدونم باو! :دی
اصن ب قیافه ش نمیخوره این واژه ک همچین معنایی داشته باشه! :)
آره واقعا:))
شاید باورت نشه ولی تا سال 94، 150 نفر واقعا اسمشون پشوتن بوده!

در واقع یعنی پیشکش کننده ی تن، که اینجوری منطقی تره:)
آرهههههه!!
اینجوری بیشتر بهش میاد!! پیشکش کننده ی تن! :)
تا سال 94؟؟
هنوزم از نسل پشوتن ها چیزی مونده باقی؟ :دی
نمیدونم آخرین آمار واسه سال نود و چهاره:))
این آمارای عجیب و غریبو از کجا میاری؟ :دی
از گوگل دیگع:)) ^__^
یارهمیشگی!
بعله!
زمان ما یار مهربان کتاب بود! :دی
ار ام؟

عاوره! :دی
من کوکیمو و وى رو عآشقشونم


راستی بابام میگه معدلت20یا19ونیم شھ میبرتم کرھ کنسرتشون^^

واقن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عجب بابایی!!!!!
بیا منم ببر!!!
من معدلم بیس بود! :دی
بلى بلى 
دارم از دنی کرھ اى مىاموزم

دنی مگه کره ای بلده؟ :دی
اهااااان پس بگو بچه های بیان اصلا نمیدونن محدودیت چیه خواهرررر کنکور چیه
بهله دیگه!!
بچه های بیان کلن نامحدودن!! :دی
کنکور؟؟ چیزی نیس! چیزی نیس! آروم باش! :دی
عاورھ^^
تو؟؟

واقن؟؟ کامل بلده؟ بابا دمش گرم!!
نه بابا!! فارسی رو به زور بلدم! :دی
دنا کره ای بلده انگار! نمیدونم جلو منم یه چیزایی از گرامرشون گفت D:
اره عزیزم یه هفته دقیقا بعد تولدت ولنه :*
هعی!! خوج بحالش! :)
پس درست حسابیده بودم! :دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">