هُرمِ زِمِستان

...!

جمعه, ۵ بهمن ۱۳۹۷، ۰۵:۵۲ ب.ظ

اتفاقا ایندفه خیلی خوب میدونم چمه!

برعکس هردفه که نمیفهمم خودمو...

ایندفه خیلی خوب میفهمم!

این روزا دارم میفهمم تنها نیستم...

اونم توو مواردی که اید تنها بود!

این روزا دارم آرزو میکنم کاش توو این زمینه[زمینه های زیادی!] تنها میبودم!

نمیذارم این اتفاق جلومو بگیره!

.

راسیییییی!

یه نفر هست که از راه دور داره واسم دعای خیر میکنه! لامصب دعاهاشم بگیره!!

از وقتی ایشو شروعیده به دعا کردن ، یه روز زلزله اومد و روز بعدشم آتیش سوزی شد!

خدا بخیر کنه دعای بعدی رو!

و نکته ی مهم اینجاس که...

نه زلزله جلوی زندگیمو گرفت و نه آتیش!

اینجاست که میگن بادمجون بم...!

خدایا...خیلی خیلی شکرت :)

حکمت خدا ینی این که دقیقا دیروز داشتیم پیشش اعترا میکردیم از اتفاقی که برای بابام افتاد... و فرداش همون اتفاق باعث شد از آتیش سوزی نجات پیدا کنیم!!

.

بعضی وقتا یه اتفاقایی میوفته که با خودم میگم ینی خاعک بر سرت یاسی![الته تعریف از خود نباشه! :دی]

.

امروز تولد دناس :)

به زودی تولد رز قشنگمم هست :) فک نکنی یادم میره هاااا! ^_*

تولد اسی جونم که گذشت :)

همه ی بهمنیااااااااا

مرسی که به دنیا اومدین!

اصن دنیا بدون بهمنیا دنیا نیس که!

خب دیگه بیشتر ازین نمیتونم از بهمنیا بتعریفم چون خودمم بهمنی ام و حمل بر خودستایی میشه باز! :دی

.

شاید باورتون نشه!

ولی اولش که شروع کردم به نوشتن این پست ، داغون بودمااا! داغون!

ولی هرچی بیشتر نوشتم ، بهتر شد حالم!

جل الخلاق!

.

خدایا مرسی ^_^

۸ ۰
سلامم عزیزدل
چه خوشحال شدم
ستاره وبت روشن گردید😂😍😘😘😘😘
سلام عزیزم :)
عاره متاسفانه کنکور است و بالا پایین شدن وضعیت!
اینجا بودنم تا کنکور همینجوری یهویی عه!
میام و میرم... :)
کامنت فرستادم واست بعد 
دیدم روشن شد ستاره ت
یه اخ جوون گفتم😂
عزیزمییییی ^_^
خداروشکر حالت خوب شده 
ایشالله هیچوقت هیچی جلوتو نگیره عزیزم. حالت خوبه چیزیت که نشده با این تاحدود قیامتی که گذروندی؟
تولد خودت چندمه بهمنه ؟
مرسی عزیزم :)
ان شاالله... دعا کن برام! فعلا که دور از جونم جسمم در حال موته! خدا کنه زنده بمونم! من میدونم آخرش شهید میشم! :دی
من 18 بهمنم :)
خوشحالم حالت خوبه 😃
منم خوشالم!
خودت خوبی؟
یاسی چی شده ؟ زلزله و آتیش سوزی ؟؟؟ همه خوبین؟؟؟
چیزی نیس هیونگم! همه خوبیم... سلام میرسونیم ^_^
خدا رو شکر خوبی :)
خداروشکر... :)
یاسمن قضیه این اتش سوزی چ بود بخدا کشتی منو!
ن بابا پری غلط کنه همچین دعاهایی کنه اون زلزله هم تصادفی جور شدD:
عاقا چی شده نمیتونی بگی؟من خیلی توو فکرت بودما...
و هستم:(
واسه تو باسد مفصلا بتوضیحم! :دی
بلھ دیگه تولد ماھم کھ...


خوبى؟
راستی به لطف دنا آرمى شدم^^
i love bts


مگه توعم بهمنی؟؟
تولد کی اَس؟

کی پاپر شدنت مبارک :))
منم اکسوالم ^_^
تولد تو ھم مبارک

مرسی :)
تولد تو ھم مبارک

مرسی تر ^_^
دختر تو کوجایی ؟؟؟ دلمون تنگته بد جووووور ¡_¡
منم دلم تنگ شده هیونگ :(
همشو رمزی گفتی من که نفهمیدم چی شد
ملومه که!
میدونم نت نداری
من مردم از دلتنگی😢😢😢😢
الهی بگردم...
منم خیلی دلم تنگ میشه بخدا...
ولی چاره چیه؟
باید صبر کنم تا شرایطم جور شه... :"(
شماهم بایذ لطف کنین یه ذره دیگه تحمل کنین این نامتعادل بودنامو ^_^
ککککجاىى


خونه مووووووووووووووون! :)
:))
^_^
.
سلام آنه بانو :)
کم پیدایی؟
چه عجب بالاخره اومدی 😏
:ذی
با عرض عُذر...!
مشترک مورد نظر شدیدا درگیر است و دلتنگ... :)
سلامت باشین همیشه ^_^
شوما هم ^_*
اره کم پیدام
ینی اصلا حوصله نداشت
حوصله نداشت یا درگیر کار بود؟؟ :)
هردو
به سلامتی امتحانات تموم شده یگه...
یه حال اساسی ب خودت بده از کسلی در بیای :))
نھ بابا●_●

1/12/82

آخه یه جوری گفتی فک کردم لابد بهمنی ای! :دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">