هُرمِ زِمِستان

بانوی یلدایی...

شنبه, ۱ دی ۱۳۹۷، ۱۰:۲۳ ق.ظ

تولدت مبارک بانوی یلدایی :)

میتونم ب جرئت بگم یکی از بهترین اتفاقات زندگیمی...

خودت نمیدونی توو چ روزای سختی کنارم بودی...

منم نمیدونم چطوری اینهمه سال تحملم کردی...!

رفیقم...

زهرا بانو...

میدونی ک چقدر دوستت دارم... ن؟

محبتای خواهرانه ت بدجوری معتادم کرده ب بودنت... :)

همیشه باش...! :)

امیدوارم هرروزت بهتر از هرروز باشه ^_^

ببخش ک نتونستم مث تو اولین باشم... :(


+یلداتون مبارککک! (همه پیشاپیش میگن من پساپس! ب هرحال...واسه آرزوی خوب کردن دیگه دیره! فقط میتونم امیدوار باشم که شب خوبی داشته بوده باشین! :دی اگه نداشتینم عب نداره هااااا! امسال نشد ، سال دیگه!)

++کیا حافظ خوندن؟ دیشب حافظ بم گف "حرفی زده ای ک عده ای رو ناراحت کردی!" من بعد از مدتها یه شب رفتم بیروناااا همون یه شب نمیشد کسی ناراحت نشه؟؟؟ :| البته حافظ گف هنوز وقت دارم... اگه ناراحتین بگین ک دلتونو ب دست بیارم!(اینو حافظ گفت!) یه جوری کنار میایم باهم! :)

+++ازجمله خاطرات دیشبم ، قایم موشک بازی با ماه بود و نشستن کنار غریبه هایی که یه نمور ته چهره شون آشنا میزد! شایدم آشناهایی بودن ک الان از هر غریبه ای غریبه ترن! :(:

++++آبجی آرام رفت... آرام هیونگ برگشت... آرزو ب دلم مونده یه بار همه ی آدمایی ک دوسشون دارم کنارم باشن و باهم ببینمشون... ولی فک کنم اگ روزی بفهمم ک همه شون هستن از شدت ذوقندگی جان ب جان آفرین میسپارم و بازم نمیتونم ببینمشون! :| [آرام هیونگ... یه اتفاق بزرگ افتاده برات توو قلبم!]

+++++کاش احساسات آدما انقدر سست نبود ک مصداق "از دل برود هرآنکه از دیده رود" بشن! ب هرحال... مخفی شدنتون باعث نمیشه دوستتون نداشته باشم... شاید چون آدم نیستم...!

۶ ۰
تولد زهرا بانو مبارک:)))
انشاالله بهترین خاطره ها برای امسالشون رقم بخوره!
من فال گرفتم! ینی یکی از فامیلامون گرفت خییییییییییییییلی بی ربط بود D:
اصن ربطی به نیتم نداشت D:
وای قایم موشک بازی با ماه....خوشا به حالت!
دیشب کلی گشتم دنبالش نپیداییدمش اخرم مثل خرس افتادم خوابم برد D:
و اینکه آرام هیونگ!
خشم یاسمن رو تجربه میکنه D:

فال شب یلدا نیتی نیس ک...! :دی
چی نیت کردی حالا؟ [کنجکاو]
خشم... و فراتر از اون...!
سلام^_^
قایم موشک با ماه؟؟(منم میخوام): )
من حافظ خوندم(: ولی دقیقا نفهمیدم چی میگه😂 ولی مثبت بود کلا^__^

تولد منم....دیه بگذشت D: 

راستی یاسی تولد تو چند بهمنه؟؟
سلام ^_^
آرههههههه انقده چسبید!!!!! جات خالی :)
منم بابام برام خوند و ترجمه کرد! :دی


عه؟ جدی؟ چندم بود مگه؟؟


تولدم 18 ام بهمنه... ^_^
از کجا میدونی بهمنی ام؟
عجب رفاقتی دارید باهم ، منم تولدشون رو تبریک میگم
و پساپس یلداتون مبارک
ممنونم :)
سلام عزیزم
من حافظ نخوندم :)
سلام ^_^
عه وا! واقن؟؟؟؟ چرا؟؟؟؟؟

چون هیچ وقت نمی خونم :)
یلدات هم مبارک
حافظ ندوستی؟؟؟؟؟
همچنین :)
به شعر چندان علاقه ای ندارم
گاهی اوقات می خونم :)

آهااااا
در عوض من عاشق شعرم :)
تولدش هزار هزار مبارک
:)
چه اتفاقی ???
میگم هیونگ... یه سرمای خاصی حس نمیکنی...؟
من سعدی خوندنم-__-
واسه هنجار شکنی:))
فالشم این بود که خااااک بر سرت همون الاغ عاشقی که هستی میمونی:| :))
همین دیگه:)
یلدای توهم مبارک
.
تولد منم بهمنه:))
یه جا تو کامنت یه پست که بر اساس ماه تولد قیافه آدما رو گفته بود، گفته بودی بهمنی هستی!:))
هنجار شکن کی بودی تو؟؟؟؟؟ ^_^
خدایی منم با نحوه ی حرفیدن سعدی بیشتر حال میکنم! شاید سال دیگه از سعدی گرفتم فالو! :دی
مرسی :)
.
واااااو! جدن؟؟؟؟؟؟ چندم؟؟؟؟؟
چقد حواست جمعه! :دی
سرما... آره... حق دارین...منتظرش بودم...
میدونستم!
خب؟؟؟؟
بگو...
البته اگ اینجا راحت نیستی بریم یه جا دیگه...
چی بگم؟؟؟
اینکه چرا نبودی...
چی شده این مدت ک الان... اینطوری...
هیونگ...
میدونی چقدر سوال توو ذهنمه الان؟
میدونی چقد نگرانت بودیم؟
نمیخام بت دروغ بگم پس نپرس...نگرانم نباش...
آها... باشه پس...
هیونگ...
کاش هنوزم مهربون باشی...
سعی میکنم برش گردونم...
پس ظاهرا برگشتی...
قلبتو نیاوردی با خودت؟
خودم رهاش کردم...
تو همونی نیستی ک ب من گفتی نکنم این کارو؟
یادته؟
یه زمانی مهم بودیم برات...!
حالا خودت ولش کردی؟ چرا؟
یادمه...ولی مجبورم کرد... هنوزم برام مهمین...واسه همین رفتم...یکم واسه یاسین توضیح دادم...
میفهممت...
هرجوری باشی عب نداره هیونگ...
فقط باش...
بودنت برامون مهمه...
واقعا نیاز داشتم ک برگردی...
ممنونم ک برگشتی :)
اولین کامنت بودم یوھووو

بعله اولی بودی ^_^
:))
حالا من سعدی رو ترجیح نمیدم به حافظ واقعا، ولی این یه سال انقذر که سعدی خوندم سعدیو بیشتر میفهمم!:))
.
آره آره:)) دوم!
ما اینیم دیگه:))
سعدی قابل فهم تره کلن! :دی
.
برات تولد میگیرم کوشولو ^_^
پیشاپیش یلدای سال ۹۸ رو تبریک می گم:)))))))))
یوخده زود اقدام نکردی؟ :دی
مرسی مرسی:)) ^__^
^_^
یلدای شما پساپس مبارک
مرسی آبجی :)
ما که دیر رسیدیم :/
همین ک بلخره رسیدین خوبه! :)
سلام :)
زمستان ایامتون در چه حالی به سر میبره؟  :)
دلتون به نشاط و سرتون سلامت
سلام :)
هوا بس ناجوانمردانه سرد است! منتظرم بهمن بشه زودتر!
شما خوبین؟
ممنونم :) همچنین :))

خدارو شکر :)
خدارو شکر :)
.
نمیخاین زمستونی بنویسین؟
والله یکی داشتم ولی بخاطر کسالت نتونستم بنویسم، ان شاءالله می نویسم :)
ان شاالله بهتذر میشین و مینویسین :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">