هُرمِ زِمِستان

خدافظی

دوشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۷، ۱۲:۳۰ ب.ظ

همیشه تلخه...

همیشه یه بغض ناشناخته پشتشه...

هرچی مطمئن تر باشی ب برگشتن...

بغض عمیق تره و جدایی سخت تر...

خدافظی جَنَم میخاد!

ک بعضیا ندارن...

شایدم خیلیا ندارن!

اونی که بی خدافظی میره

هیچ توجیهی پشتش نیس

جز ترس...!

۷ ۰
شایدم ترس نباشه ها!
نمیشه گفت صددرصد تررسه، اتفاقا از اونی که بی خداحافظی میره به نظرم باید ترسید! چون همه چی رو برای خودش تموم کرده! 

چرا باید بی خدافظی بره؟
تالا ب دلیل خدافظی کردنمون فکر کردی؟
من خودم تجربه رفتنِ بدون خداحافظی رو داشتم!
به نظرم وقتی دیگه میبینی رابطه از هم پاشیده و دلیلی برای ادامش نیست خداحافظی هیچ معنایی نداره! اون دونفر خیلی وقته قلبا از هم خداحافظی کردن...
شاید نتونستی خدافظی کنی...
چرا خدافظی نکردی؟
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
**** *******
وقتی رابطه از هم پاشیده و دلیلی برای ادامش نیست خداحافظی هیچ معنایی نداره!
بعضی موقعا خداحافظی فقط باعث میشه دوباره شک کنی و همین تردید دوباره شکستت میده!
به نظرم رابطه تموم شده نیاز به خداحافظی نداره...

دقیقا همین!
خدافظی باعث میشه گاهی تردید بیاد سراغت...
مقابله با این تردید ، شجاعت میخاد!
حالا منظورتو گرفتم D:
راست میگی...ترس از تردید...
:):
واقعن 
پس ....ارىىگاتو

:)
:)من خودم بی خداحافظی رفتم
ادم که بی خداحافظی میره میدونه اونقدر برای دیگران مهم نیست که حتی لحظه ای بخوان به رفتنش فکر کنن ....
پس رفتن بدون خداحافظی رو ترجیح میده... که حتی در برابر فراموش شدنش یه بهانه برای قانع  کردن خودش داره...میگه من خودم بی خداحافظی رفتم نه اینکه بودم ..اما برای کسی مهم نبودم
:):
اون آدم حس میکنه فراموش شده...
میترسه از اینکه بعد از خداحافظی بفهمه حسش درست بوده!
واقعیت ترسناکه... فراموش شدن ترسناکه...
شما هم لابد از همین ترسیدین...
ولی حقیقت همیشه اون چیزی نیس ک میبینین و حس میکنین...
شاید اونی ک فکر میکنین فراموشتون کرده ، داره بهتون فکر میکنه الان! :)
حالت خوبه یاسی؟(:
تقریبا...
تو خوبی؟
منم تقریبا(:
انشاالله بعد کنکور دقیقا خوب میشیم :)
ایشالا ایشالا
:-*
^_^
خداحافظی، هیچکس از فراغ خوشش نمیاد.
قبول دارم، جرات می خواد
:):
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">