هُرمِ زِمِستان

زلف بر باد بده تا بدهی بر بادم...

يكشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۷، ۰۹:۵۲ ق.ظ


من از آن روز که در بند توام آزادم!



+بدون شرح...!

++صبحتون بخیر و سلام!

+++چرا یه شتباهو دوبار تکرار میکنیم؟ ینی تقصیر دلمونه؟

۸ ۰
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
**** *******
******* **
دیشب شعرتو گذاشتم استوریم کلهم فامیل توو دایرکت میخواستن بکشنمD:
و درمورد سوالت...
هومممم شاید چون به معنای واقعی، مجازات اون اشتباهو هنوز تجربه نکردیم
چرااااااااااااا؟ مگ چی گفتی بشون؟
.
فایده نداره... آدما زور فراموش میکنن... هرچقدرم ک دردشون عمیق بوده باشه...
هیییییع این عکس الان بالا سرمه!
چه خاطره ای بودا...روز بعد کنکورت بود که این عکسو بهم دادی...ینی ۹ تیر...
چه زمان زود میگذره..
اوهوم...
تداعی خاطراته...
چقد ذوق کرده بودم از کاردستیت! ^_^
هیچی نگفتم میدونی ک خیلی حسودن همشونD:
و البته درکنار حسادتشون خیلی خیلی از طبع شعرت خوششون اومد خصوصا پری!
پری عاشق شعر و ادبیاته...
بله میدونم! :دی [یاااااااا راجب فامیلامون اینطوری نحرف! :دی]
همممممممه شون لطف دارن :)
سلام صبحت بخیر عزیزم 
شک نکن یا دلِ یا عقلِ
سلام کاکتوسم :)
مگ بجز این دوتا تصمیم گیرنده ی دیگه ای هم داریم؟؟ :دی
خخخخ
نه دیگه مقصر این دوتا هستن 😁😁😁
مقصر عامَن!
تازه بیشتر مواقع تقصیر دله! :دی
اهوم :(
باید بزنیمش 😁😉
گناه داره! :دی
سلام...
یاد این بیت افتادم
شانه کمتر زن که ترسم تار زلفت بشکند
تار زلف توست اما...رشته ی جان من است
سلام :)
خیلی بیت قشنگیه!!
شاعرش کیه؟
کم کاری از فکرمونه
فکر گاهی از کار میوفته کلن...!
ندانم...
گشتم ولی پیدا نشد! :(
من گاهی به اینکه فکری هم هست، شک میکنم بدجور
خیلی حس بدیه!
اینجور وقتا وقتی کار از کار گذشته یهو ب خودم میام و تعجب میکنم از عقلم واقن!
چون از نظر عقلمون اشتباهه و از نظر دلمون درست:)
عقلمون چرا زورش ب دلمون نمیرسه واقن؟! :|
نمیدونم:))
معمولا همه نمیدونن! :)
روز بخیرررر^_^

تقصیر دلِ شک نکن، عقل اسمش روشه عقل و عاقلی
روز تو هم بخیر خانومی :)


هعی... ب قول شاعر :"از چی بگم برات...؟" :دی
این قضیه‌ی از چی بگم برات چیه؟
یک هفته‌ست همه جا می‌بینم!
الف) تکه کلام مدِ ساله؟
ب) داستان داره؟
پ) مد شده و من از مد عقب افتادم؟
ج) شاعرش تازه کفش منظورم کشفف شده
دال) همه‌ی موارد

مسله اینه ک دوتا جمله رو قاطیدی خاهر! :دی
"نگم برات" و "ازچی بگم برات؟"
واس همین زیاد مینماید در نظرت! :دی
سلام بانو
براساس ساعت باید بگم ظهرت بخیر عزیزم.حال و احوال؟
مثل لیمو شیرین می مونه تا تهش دوست داری همچنان شیرین باشه ولی بیشتر اوقات اخرش تلخیش همه ی اون شیرینی رو ازبین می بره....
چون با اون اشتباهات لحظات شیرینی رو تجربه کردیم...همین لحظات شیرین مارو متوقع میکنن...
سلام ^_^
الان واس من دوباره صبه! :دی
خوبم! تو چطوری؟
دقیقا! یکی از بزرگترین دلایلش همینه! :)
لحظات شیرینی ک زود میگذرن و تلخیش میمونه...
در جواب صبح بخیر باید بگم عصرت بخیر 😅
سوال خوبی پرسیدی 
اگه جوابشو  فهمیدی به منم بگو
درجواب عصربخیرت باز باس بگم صبح بخیر! :دی
میدونم![عینک] خخخخخ
تقریبا بچه ها تا حدودی جوابیدن! :)
عجب عکسی

واندایرکشن و لیتل میکس میشناسی
پس اوتاکویى ى چنتا انیمھ عاشقانه مگى

خیلی هم درجریان انیمه ها نیستم! :دی
اولین و آخرین انیمه ای ک دیدم "عاشقان شیطانی" بود...
بعد از اون دیگه فرصت نشد :(
انشاالله تابستون امسال :)
اولین انیمھ من ھمینھ

عاشق سوبارو و آىىاتو ولایتو ام^^

من اسماشونو یادم نمیاد.. :دی
ولی اون پسره ک ساکت بود و همش آهنگ میگوشیدو میدوستم ^_^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">