هُرمِ زِمِستان

صبحتون بخیر

شنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۷، ۰۹:۱۶ ق.ظ
همش با خودم میگم "یه مدت برم نا پدید شم ببینم کی حواسش ب من هست..."
بعد دوباره با خودم میگم "چ لوس!!!!"
بعد دوباره با خودم میگم "هر آدمی نیاز داره هرچند وقت یه بار خودشو توو حافظه ی دوستاش چک کنه!"
+ خو برو چک کن اصن! :|
- مشکل دقیقا همینه دیگه! اگه میشد نرم و چک کنم خیلی خوب میشد! آخه نمیتونم برم! :دی
.
البته اینم بگم ک هرآدمی بلخره میره... ولی خب من آدمیزادم نیستم انگار! :دی
.
سلام ^_^
صبحتون خوبه؟؟؟؟؟
.
ریپکیج محشر بود!!!!!!!!! ن؟
.
+خدایی خسوفو چجوری کنار رنگین کمون گذاشتی یاسی؟
۳ ۰
بازم سلام :/
خخخخخخخ
سلام عزیزم 
خوبی ؟
صبحت بخیر 
سلام عزیزم
آره :)
صبح تو هم بخیر ^_^
َسلام
نرو سمیه
سمیه کیه؟
اگه بری نا پدید شی ممکنه از یادها بریاااا ..
خاصیت وبلاگ اینه کلی آدم میاد میخونه ولی کم آدمی پیدا میشه حال داشته باشه چیزی بنویسه
ولی خیلی ها به یادتن ... نترس
ممنونم واقعا! قشنگ امیدوار شدم! :دی
.
از همه ی خیلی هایی(امیدوارم باشن!) ک ب یادمن و تحملم میکنن ممنونم...
و همچنین از بودنای پدرانه ی شما :)
سلام یاس گلی

من شخصا خیلیی به یادتم:) شاید نیام سراغتو بگیرم اما واقعا به یادتم❤

سلا گل رزم :)

فدای تو بشم من ^_^
ابتذال
اجبار...!
یاسی کیه؟
منم! :)
منم ازین فکرا مى کنم



***^^*****
ھعى امتحان ریاضى  رو دادم^^چھ رشته
ای رفتى؟؟؟من یا ریاضی یا علوم ^^

انیمھ میبینی؟؟؟

بابت لایکى کردی سارا رو ممنون ^^

براى من بھترین دوست مجازیم و اولین وبى ک دیدم ^^

شب یلدات پیساپیشمبارک..

ى دنیا قلب برات♥♥♥♥♡♡♡♡♡♥♡♥♥♡♥

:(:


چرا همه جا همه امتحان ریاضی دارن؟ :دی
خوب بود امتحانت؟

من عاشق انیمه م... قبلنا دیدم ولی الان بخاطر درس یه مدت باس میذاشتمش کنار... :(

:)

خوج بحال تو و سارا عزیزم. خدا نگهتون داره واسه هم ^_^

همچنین :)

دو دنیا قلب متقابل ^_^
تنبیهی که برات در نظر گرفتمو به همین زودی یادت رفت؟؟؟حرف رفتنو هیچکدوم از اعضای گروه حق ندارن بزنن! 
خدااااااااااااوکیلی داشتم به همین فکر میکردم! محشر بود یاسمن!!! 
خسوف و رنگین کمون! خورشید و ماه...وای اصن دیوونه متنتم! 
بله... چشم :)
چرا وقتی دلم گرفته نمیتونم حرف بزنم؟
بدم میاد ازین ویژگیم...
.
ب هرحال قابلتو نداش... ایده ی اولیه شو و انگیزه شو خودت بهم دادی :)
.
گریههههههههههههههه
تنبیهی که برات در نظر گرفتمو به همین زودی یادت رفت؟؟؟حرف رفتنو هیچکدوم از اعضای گروه حق ندارن بزنن! 
خدااااااااااااوکیلی داشتم به همین فکر میکردم! محشر بود یاسمن!!! 
خسوف و رنگین کمون! خورشید و ماه...وای اصن دیوونه متنتم! 
دوقلو!
چرا هیونگ برنمیگرده؟
واى مردم ..2وو3ھفتھ برای امتحانآ کم میام **

یاسمننننننن!
کجایی تو؟؟؟؟
خوبی؟
.
موفق باشی توو امتحانات عزیزم ^_^
زندمممممم

همیشه باشی ^_^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">