هُرمِ زِمِستان

خب...

سه شنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۷، ۰۶:۳۴ ب.ظ
یه وقتایی...
هیچی آرومت نمیکنه...
هیچی...
چیکار میشه کرد؟
تهِ تهش یه عصبانی نوشت هم بنویسی...بعدش چی؟
بعدش؟؟
...
دیدی؟! دیدی بازم وضعیت خاکستری میمونه؟!
کاش خدا یه بقچه بهمون میداد تا وقتایی ک حالمون زیادی خوبه...یه کمشو بریزیم اون توو...
بعد وقتایی مثل الان ، بازش کنیم و... یهویی شادی بپره بیرون و بغلمون کنه...
.
+شاعر خطاب ب من میفرماید :"تو همانی که درآورده دگر گَندش را...!"
++بدتر از همه اینه ک واسه حال بدت نتونی مقصر پیدا کنی... لاقل قبلنا یه معلمایی بودن ک الفاظ دارای الطاف خود را ب آنها نسبت میدادیم! 
الان هیشکی جور اعصاب خرابمونو نمیکشه...
+++خدایا هیونگمو هرکجا هست سلامت دارش...
۶ ۰
الا بذکر الله تطمئن القلوب😊
:))
آرام رفت...خداحافظی کرد ازم...
اوهوم...ب منم گفت...
کامنت چفت لایک :)
:))
عصبانیتتو سر من خالی کن اروم میشی
:))
عزیزم اعصابت چه طوریاستتت؟
ملوسسسس😂
آجی چرا نیستی چند وقته؟
ملوس؟؟؟؟ :دی
همون نظر اولی بهترین نظر بود.

"الا بذکر الله تطمئن القلوب😊"
:))
یقچه رو خوب اومدید
کاش بود!
با بعدش کاری نداشته باش شما بنویس حال و نگه دار بعدش و بذار رسیدی به بعدش حل میکنی!
آری! باس در لحظه زندگی کرد...! :)
چکار میشه کرد! 
منم با نظر اولی موافقم
الا به ذکر الله تطمئن القلوب🙏🌹
با یاد خدا دل ها آرام میگیرد
ممنونم :)
من اون بقچه رو ندارم ولی یه قلم و کاغذ دارم که روزایی که شادمو توش ذخیره می کنم و روزایی که شاد نیستم ، با خوندنش حالمو خوب می کنم :)
واسه من این کار صفرا میفوزد(!)
ینی کلن اثرش معکوسه برام!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">