هُرمِ زِمِستان

چشمهایت...

شنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۷، ۰۷:۲۳ ق.ظ

تو از دیار مهر ، پا ب زمستانم گذاشته ای و من...

لبخند ماه را از چشم های تو میبینم
و چشمهای تو را در خیالم!
در شهر رویاهایم
خورشید و ماه ، بی اجازه ی چشم تو ، پا به آسمانم نمی گذارند...
و شب ها ، بی رویای آغوشت ، خواب مهمان چشم هایم نمی شود...
هر گوشه ی ذهنم به رنگ خیال توست
و تمام خاطراتم در تصرف تصورت...!
گویی در تمام آن روزها بوده ای
بودنی عمیق تر از نبودن هایت
و به همین سادگی...
تپش رنگ در چشمان تو...
رنگ دنیایم را عوض میگند...!
#Y.G.R
 
 
+در صورت یافتن همچین معشوقی ب درب منزل تحویل دهید، با تشکر!😁
۷ ۰
خیلی خیلی خوشگل نبشی عزیزم ^_^ چیزیت نیس... فقط درجه ی خل بودنت داره زیاد میشه که جای خوشحالیست ^_^ ایشالله همونی بشه که میخای نفس هیونگ ^_^
مرسی هیووووووونگ ^_^
چقدر قشنگ بود یاسی:)

یاس تو واقعن بهمنی هستی ¿ 
بالاخره یه بهمنی پیدا کردم، معمولا همه بهاری‌ان(فرودین و اردیبهشت و خردادی) 
البته تابستانی هم یافت میشه تو بیان

بهمنی از آشنایی‌ت خوشبختم^_^
فقط نمی‌تونم دست بدم، سرما میخوری:( 
بغل هوایی:|

لطف داری عزیزم :)

اوهوم واقنی! :دی
تو متولد کدوم ماهی؟

قبلنا آشنا شده بودیم ک! :دی
هنوز خوب نشدی؟ من آخرامه! :دی
بوس هوایی ^_^
چشم پیدا شد تحویل میدیم :))
من میگم جدیدا یه چیزیت شده 🤔🤔
با تشکر از تماس شما :دی
میگم هوا چقد خوبه! ن؟ :دی
اون قسمت که چشماشم دوره ای رنگش عوض میشه عالی بانمک بود:) بودنی عمیق تر از نبودن هایت متنای تو به قدری زیباس که تصویر داره و دلنشین
نظز لطفتونه ^_^
[لبخند خیلی خیلی خیلی عمیق]
ان شاءالله که پیدا شه :)
:))
یاسمنم... هیونگ خیلی دوست دارم :))
هیونگ...یاسمنم خیلی دوستت داره ^_^
من از چشمای تپش دار بدم میاد یعنی چی هی رنگ عوض کنه:|
ینی توو نور یه رنگی میشه...توو تاریکی یه رنگ دیگه! خیلی بامزس ^_^
من این همه اشتیاق نشون دادم نفهمیدی؟
منم بهمنی‌ام😎
من کلن زیاد نَوَفَهمَم! :دی
توو بهترین ماه ممکن ب دنیا اومدی!😎 بت تبریک میگم! :دی
خدانکنه یاسی جانم:)
بلی بلی اصلا شکی توش نیست 
ممنونم سلامت باشی من تبریک میگم بهت^_^
^_^


توو پنلت نیسی؟؟ من درحال فضولی در وبلاگت میباشم :دی
الان هستم:)
عزیزم اختیار داری فضولی شیه؟&_&
خب...الان بت میگم فضولی شیه! :دی
بذا چارتا کامنت فضولانه بذارم برات!
از این کار ها با من نکن
ههه
دیر گفتی! خخخ

😀😀
هوا که عالیه 😉😉
بعععله!!!!!!!! :دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">