هُرمِ زِمِستان

سه تصویر...100 روز!

شنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۷، ۰۵:۳۸ ب.ظ

سه تصویر نوشتم(!) خیلی وقت پیشا...

از روز اولی ک وبو افتتاح کردم میخوام بذارمشون ولی نمیشه!

موقع نوشتنشونم خیلی اذیت شدم...آخرشم نمیدونم چجوری شده!

الان صد روز از تولد وبلاگم میگذره...!

صد روزه شدیم!

هوراااااااااااااااااا

ب امید روزی ک 540 ساله بشیم! ^_^

مرسی از آرام جونم ک حواسش بود :)

صد روزگی اتفاق مهمیه حالا؟

من ک نصفشو غایب بودم! :دی

البته مهمش اینه ک صد روز تحملم کردین! مرسی از همگی ^_^


۴ ۰
وب من دو روزشه نی نی هنوز
مبـــارک
تو هم بزرگ میشی نی نی من ^_^
راسی وبت برام سنگینه...خیلی دیر باز میشه برام... :(
541 ساله ان شاءالله:)
خیر!
همون 540 کافیه!
اون اره منو بیار....
اون اره ی منه! :دی
مبارک مبارکه...
تبریک نونااااااا❤❤
پ.ن:افتتاح کامنتم گذاریم در این خانه هم چوکاهه ^_^
بله بله!
نی نیمون اینجاهم پا گذاش بلخره!
خوش اومدی مکنه ی جوان! ^_^
مرسی :*
برا خودمم دیر میاد
مشکل از چیــه؟؟
سنگینه...ازین قالب ساده ها بذار!
ایییش...نی نی خودتونین :/
خخخخخخ
عصبی میشی کیوت تر میشی! ^&^
شیرینی نمیدی :))))

مبارکه عزیزم:))))

اصن ایشالا تولد1000 سالگیش
شیرینی؟
تحریمه ها! :دی

مرسی :))
واهاهای 100 رووووووووووووووز!!!!!!!!!!!!!! ایول وای چقدر خاطره !!! هعی خدا! راستی من از بعضی از جملاتت استفاده میکنم برای دوستامم میذارم [خجالت]
اینجا واس خودته اصن!
خوب کاری میکنی :)
شیرینی میخوام منم :(
خخخخخخخ
ب تو ک میتونم شیرینی بدم!
یه قندی چیزی...دوس داری؟؟؟؟ :دی
ای خسیس🤣🤣😅

قربونت:)
خخخخخخخخ
ما اینیم دیگه!
اقتصادی تفکر کن خواهر ^_*

:)
فقط قند؟؟؟نوچ کمه! 
میدانم ب کم قانع نمیباشی و میدانم تر ، ک چ میخواهی! ^_^
مبارک باشه یاسمنم ایشالله که همیشه کنارمون بمونی ^_^
مرسیییییییی ^_^
تفکرنمودم:)
آورین آورین! ^_^
197100 روزگی وبلاگتون ان شاء الله :دی
ممنون :)
میشه چندسال؟؟ :دی
مبارک باشه:)
الته من تولد دو سالگی یا یه سالگی وبمو جشن نگرفتم بعد تو صد روزگیشو جشن میگیری؟؟؟
بازم مبارکه:)
خخخخخخخخخخ
من حواسم نبود!
بچه ها گفتن! :دی
منم اعلام کردم! خخخخ

مرسی ^_^
اوخعییی وبلاگ منم سه روزشه:)))

واقعا صد روزگی مهمه؟پس یادم باشه برای صد روزگی وبلاگم جشن بزرگی بگیرم..همه هم دعوتن خخخ:)))
اوخی...نی نی کی بودی تو؟ ^_^

نمیدونم والا! بچه ها گفتن! :دی
چی دعوتیم؟؟؟؟؟
بزن بریک که کلی راهه
^_^
در واقع 100 روز دوریت رو تحمل کردیم :))
وا!!!!
نفمیدم دقیقا... :دی
ولی احتمالا  باید تشکر کنم بخاطر هرچیزی ک تحمل کردین!
ممنون :)
خــوبی ؟
تقریبا خوبم... :)
چطور مگر؟؟؟؟


تو خوبی؟
یه کتاب بنویسید، اسمش رو هم بذارید " صد روز تنهایی " :)
چرا؟؟؟؟؟
این صد روز کلی خوش گذشت اینجا!
کلی آدم خوب دیدم :)
مبارکه :)
به امید روزی که 600 ساله بشه ( با عدد540 مشکل دارم :) )
ممنون :)
مشکل؟ چ مشکلی؟؟؟
همینجوری
حالتو پرسیدم
نبودی !؟
ینی مهمه حالم برات؟
اوهوم... درگیر درسم و نت هم غیر مجازه برام! ولی گاهی قاچاقی میام! :دی
نگفتی...خوبی یا ن؟
خب معلومه
ناراحت شدی حالتو پرسیدم ؟ببشخید :(((

بهم گفته بودی دوباره بنویس منم میخونم امشب دوباره نوشتم الان ی چیزی نوشتم بیا پست جدید رو اگ دوس داشتی بخون

منم خوبم
ن اتفاقا خیلی هم خوشال شدم ^_^
فقد یه ذره تعجبیدم...آخه گفته بودی هیچی برات مهم نیس...

همون رمزداره؟ برو ج کامنتمو بده پس :)


خوبه :))
نه اینی ک زدم قلمم ...

هنوزم هیچی برام مهم نیست
پرسیدن حال ادما ک هیچی نیست 
قالبتو نمیشه سبکش کنی؟ میخام همه ی پستاتو بخونم ولی خیلی دیر باز میشه...


نفهمیدم چی شد! :دی
ینی الان بلخره حال من مهمه برات یا ن؟!
تعریف قالبهای عرفان رو زیاد شنیدم ادرسشو میدی برم نگاه کنم؟
http://erfanwd.blog.ir
نمیدونم چرا ولی ازش خوشم نمیاد :)

حیف شد!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">