هُرمِ زِمِستان

اهم اهم...

جمعه, ۴ آبان ۱۳۹۷، ۰۲:۵۲ ب.ظ

سلووووووووووووووم!

خوبین؟

آخیییییش! این یکی هم گذشت!

و اما دست آورد من :

بلخره بعد از هفت سال دوستمان را در آغوش گرفتیم اما...

گویا اون هفت سال ، کار خودشو کرده بود...هیچ حسی نبود! هیچی! وووووو (صدای سرما!) یخ کردم! (شکلک لرزیدن!)

بینمون هیچی نمونده انگار...انگار اون قسمتو از زندگیمون بُریدن!

فقط جای خالیش سرده...تاریکه...و پر از عذاب وجدان...

البته واسه من اینطوریه...شاید واسه اون پر از حس تنفر باشه...

گیج شدم... ولی...

من خوبم!

من عالی ام!


+میدونین چقدردلتنگ همه تونم؟؟؟؟

نمیدونین؟؟؟؟؟ O_O

خیلی خیلی خیلی زیاد...


++هرچی از اول هفته میخواستم بنویسمو یادم رفته!

مغزم خالیه...ولی دفترم پُره!

۶ ۰
سللاااااام
جیییییییییییییغ!
آیینا خوبی؟
دلم برات قد یه نخود شده!
سلام علیکم و رحمه الله...
حاج خانم امتحانا قبول درگاه حق باشه ان شاءالله ...


سلام!
چقدر آسمان شهرمان آبیست!
اون کلاغا چقد سیاهن!
فیزیک چقد قشنگه!
ستاره ها میچرخن!
شیمی خوش آب و رنگه!
ایشالا مبارکش باد!

با ریتم بخون و بسی مواظب باش ریتمش ب هم نریزه!
بچم حساسه! :دی

الانا باس برم واس بررسی...تا پاسی از شب!
تازه اتاق تکونی هم دارم! :دی
خوبممممم.... منم همینطورررر.... جواب چالشت رو بهم خوندم.... خیلی خوب بود یاسی نونا
واااااای اون چالش!
باوا دمت گرم...همینجوری هرچندوقت یه بار چالشای اینطوری طور واسه تغییر روحیاتمون خوبه :)
واقنی خوب بود؟ وقتی مینوشتمش میترسیدم و میلرزیدم! :دی
منم میخوام ببینم متناتونو :(
اوکی اگ دوس داری ببینی الان خصوصی میفرستم
مرسییییییییییییی ^&^
عزیزم چقدر دلت برای من تنگ شده خخخ دختررر😍 زود بگووو
فکر میکنی من چند سالمه ؟
یاقمر!
خیلی زیاااااااااااااااااد! کامنتمو ندیدی مگ؟ (چشمک)
فقط یوخده محبتم خشنه!

میگم...من توو حدس زدن بسی ضعیفم! بسی بیش از بسی! ولی از میانه شرو میکنم... 20 ؟؟؟
خخخ
آره دیدم :)
خوبه 🌷
خوبه ینی چی؟
ینی درسته یا ن؟ :دی
^___^
نه! مث اینکه واقن هوس اَره برقیمو کردی! :دی
😢😶
گریه نکن کوشولوی من!
باوا هرکی ندونه فک میکنه یه دست و یه پاتو بریدم! :دی
من کوشولو نیستم 😎
🤕🤕🤕
کوشولو یه واژس ک در مواقعی ک میخام یکیو آروم کنم میگم!(شوخی) :دی
الان که فکر میکنم کوشولو ام 👶😀
😘😘
نونا
خوبی ?!
دلمون تنگ شد برات 
خیلی مواظب خودت باش 
عزیزمی...
خداروشکر امروز همه تون بودین...
واقن دلتنگتون بودم :)
سلام یاسمنم :))) واقعنی دیه هیچ حسی بینتون نیس :((( منم نزدیک 8 ساله دوستمو ندیدم... ینی اگه یه روز ببینمشو فرق کرده باشه حسش بم قشنگ به هزار قسمت مساوی و یکسان تقسیمش میکنم سر حوصله :)))
خخخخخخخخ
دلت واسم تنگ شده بود؟! :)
آدم واسه دوستش دلتنگ میشه دیگه...
یاد خاطره های اوایل بیانی شدنم ک میوفتم تو توش خیلی پررنگی☺
انشاءالله که حال دلت خوب باشه
انشاالله ^_^
عاقاااا همون دوستتو میگی هیچ حسی بینتون نیست؟؟؟همونی ک توو وویس گفتی ۷ سال پیش؟ چطور بود؟؟برخوردتون؟چطوری شد اصن؟واو خیلی ادم دلش آشوب میشه اینجور موقعا...خوبی الان؟
آره همون!

هوچی!
خییییییییییییلی آروم بودیم!
بدون هیچ حسی!
خالی خالی!
الکی بغلش کردم دو تقه زدم پشتش و خیلی دوستانه قراره ب همین بی حسی ادامه بدیم...
بغلش کردم تا مطمئن بشم حسی نمونده!
دیه چ خبر؟
خبرارو تو وبت گفتم دیه!
و راجب مورد آخر باس بگم ک...
بیخیالش! خودش سرد میشه! (چشمک)
^_^
من توو وبتم توام توو وب منی...چه کیفی میده! D:
خخخخخخخخخ
اوهوم!
مث هنگه!
البته اونجا صفای دیگری دارد! ^_^
My Girl💋❤️
^_^
کدوم دوستت هان ؟؟ 
با منی؟
اییششش ن پس با عمم .. =/ 
عمت اینجا نیس! :دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">