هُرمِ زِمِستان

(عنوان هرچقدرم بچگونه و دخترونه و حتی لوس ب نظر بیاد ، واقعیه!)

 

سلوووووووووووووم! ^_^

دلم خیلی زیااااااااد واسه همه تون تنگ شده...

الان نمیدونم چی بگم...فقط خواستم بگم دلتنگتونم...

و خیلی هم شرمندم ک بی خبر رفتم و طولانی...

ولی چ میشه کرد؟ اختیاری نبود! ینی تا حدود زیادی دست من نبود...

ب هرحال هنوزم همونم! نا متعادل...دیوونه...یهویی...!

بازم ممکنه یهویی برم...ولی ازونجایی ک هرچیز ب اصل خود باز می گردد ، منم برمیگردم اگه زنده باشم :)

فعلن ک اینجام!

بایه تغییر نسبتا بزرگ...!

ک البته این بزرگی ب کودک درونمو در بر نمیگیره...و من همچنان ب همون اندازه ساده و گیجم!(یا ب قول دوستان ، مهربون و پاک!)

 

.

 

حال دلتون چطوره؟ :)

 

پاییز قشنگه...ن؟ پر از نوستالژی کودکانه و عاشقانه... :))

+چرا دیگه نمیتونم عکس بذارم؟ باز نمیشه! :(

۷ ۰
عینکی شدی؟
بودم! -_^
سلااااااااام جیگرر چطوری یاسی  
عنقد دلم برات تنگ شده ک نگو 
نمیدونی وختی دیدم قالبت عوض شده کپ کردم یهدفه .. خیلی خووشالم برگشتی 
هستی از این به بعد یا باز میری ؟؟
نمیدونم...
خوبم
خوبی؟
الان معلومه دلخورم ازت یا بیشتر توضی بدم؟
چطوری یاسی جون؟! :)
سلام حواجونم ^_^
خوبی؟؟؟؟؟
من عالی ام :)
سلام.
خوش برگشتین.
حال دلتون همیشه شاد.

برای بارگزاری عکس هم ظاهرا بیان ایراد داشت که حل شده مثل اینکه.
سلام
شمایین استاد؟؟؟ چقد تغییر کردین! :دی
ممنون... ^_^


فک کنم بیان بام قهره هنوز!خخخخ
نه عزیزم میدونم دلخوری میدونم خیلی نامردم .. میدونم 
هرچی بگی حقمه اما باور کن این چن وخ خیلی روزای سختی داشتم کل کارام تو دانشگاه به مشکل خورده بود 
معذرت میخام یاسی 
میدونم...میشه توو خونتون بکامنتی؟ میخوام ببندمت ب رگبار! :دی
اره نفس بیا اونور 
:)
خوش برگشتی
مرسی دونگ سنگ کوچولوی دوس داشنی من ^_^
سلام یاسمنم خوبی نفسم ؟ دلم اینقد واس تنگ شده بود که دیه الان خیچی ازش نمونده ... معلومه که چقد ازت عصبانیم یا نع ؟؟؟:||| خوش اومدی دونگ سنگم^_^
بلی بلی شدت عصبانیتت رو از کامنتات مشاهدت نمودم! :دی
آماده ی هرگونه مجازاتی هستم هیونگ بزرگ!
دلم خیلی برات تنگ شده بود :)
آخ جوووووووووووووون
آجی یاسیم برگشته:))))))))
آجی یاسیت فدااااااااااااااااااات ^_^
خوبی خوشگلم؟
سلام بر گل یاسمن! خوش آمدی!
میدونی که همگی ازت دلخوریم :)
تشنه به خونتم هستیم:)
بخدا قسم میخوام خرخرتو از 9 جهت بجوم :|
والا اعصاب نمونده برام! پیامام توو هنگ رو هم خوندی خدا خوشش میاد :| بزنم داغونت کنم :|
بمیرم واسه خودم ک انقده مظلومم!
همه ب خونم تشنن!  :دی
بخدا خیلی شرمندتونم...
پیاماتم نخوندم...ب نت نوصلیدم هنوز...آخرین پیاماتو ندیدم...
تا همونجایی ک میدونی خوندم دیه!
خوبی یاسی جون من رو می شناسی عزیزم؟
چون که تعداد حجم فایل ها به اتمام رسیده باید بری امکانات اختیاری و حداکثر تعداد فایل رو خریداری کنی.
خوبم عزیزم ^_^
خوبی تو؟؟؟
مگ میشه نشناسمت آجی؟؟مگ داریم؟ :)


من ک هنوز چیزی نآپیدم!
وای یاسی دیشب اومدم وبت دیدم پست جدید نزاشتی گفتم کجاس ینی:(

امروز ک اومدم دیدم ای جان برگشتی خوش اومدی:)))))
قربونت آجیم برم ک حواسش بم هس :)

مرسی عزیزم^_^
خیلی دلتنگت بودم...کامنتتو دیدم ذوق کردم ^_^
من مجازاتت کنم !!! اصن من مال این حرفام !!! همین که حالت خوبه واسم یه دنیا ارزش داره... وقای که غیب شدی تو حال خوبی نبودی منم خیلی دلواپس شدم...ینی مردم و زنده شدم تا فهمیدم حالت خوبه... دلم واست شده قده یه ارزن یاسمنم ... دیه این کارو با هیونگت نکن خب؟:)))
سعی میکنم دیگه باعث نگرانیت نشم آرامم...ببخش منو...مرسی ک هستی...خوشحالم ک دارمت :)
مرسی یاسی جون
من خیلی خیلی عالی هستم
خخخخخخخخخخخخخخخخ
دیگه به سایتم سر نمی زنی؟؟؟؟؟؟
چرا عزیزم...حتما سر میزنم :) یه کم سرم شلوغیده...تازه اولین روزمه ک برگشتم...فقط صبح یه چند ساعتی اومدم و باز رفتم!
خداروشکر ک خوبی عزیزم ^_^
من ازت ناراحت نبودم که بخام ببخشم نفسم...چون دوست دارم دلم گرفت ازت ... واسه من که این دوتا فرق میکنن... خیلی دوست دارم دونگ سنگم^_^ اگه تو عصبانیت یه وخ چیزی گفتم که ناراحتت کرد تو منو ببخش... اصن یادم نیس چی گفتم ...:(((
بله خیلی چیزا گفتی!
نچ نچ نچ...من ک هیچ وخ یادم نمیره!
خاک تو سرم چی گفتم!!!o_O باور کن یاسی اصن تو حال خودم نبودم اون روزا... ببخش هیونگو ... شرمنده بوخودا:(((
باوا تو هنو نشناختی منو؟
کرم درونم یوخده آزار داره وگرن از شما جز خوبی ندیدم هیونگ ^_^
خدانکنه یاسی مهربونم:)
منم دلتنگت بودم خودمم چن روزی بود نبودم بیان
قربون توبشم من:)))))
عزیزمی ^_^
خدا نکنه..
.
نبودی؟چرا؟؟؟؟ اتفاقی افتاده بود؟
فدات دونگ سنگم *-*
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">