هُرمِ زِمِستان

دیشب...!

يكشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۷، ۰۶:۴۱ ب.ظ


دیشب یه شب بود!(قاعدتا روز نمیتونسته باشه!)

ولی خیلی چیزا مث روز برام روشن شد!

اولین یه نفر باشی حس خوبیه!! و خوبتره که آخرین همون نفر هم باشی...و خیلی خیلی خیلی خوب تر رته که مطمئن باشی به این بودنا! ^_^

دیشب انگار من نبودم!! اصن یه منِ دیگه بود انگار!!

یه منی که تالا ندیده بودمش...نمیدونم...یه حس خاصی دارم!!

یه حس غریب و شیرین و مبهم از یاد آوری خاطرات دیشب...کنار هم بودنمون با بودنای همیشگیمون فرق داشت!!

همیشه همینطوری بمون رفیق...

داری وارد یه مسیر جدید میشی...ادامه بده...ولی منو وسط راه جا نذاریاااا...! :)

خیلی قولا به هم دادیم...خیلی حرفا زدیم با نگاهمون...فراموشم نکنیااا :)



+عجبببببببب!!

۱۲ ۰
مبارکه :)))
خدا نصیبت کنه ازین رفیقا :)))
به به خوش به حالتون*-* رفاقتتون جاودان و قولهایتان پایدار نفسای من*-* میدونین که خیلی دوستون دارم یا بازم تکرار کنم؟... خیلی خیلی خیلی دوستون دارم*-*
میدونیم ولی بازم تکرار کن! خخخخ
قربونت برم بوس ^&^
کشته مرده لین عجب گفتنام ... نصف مکالتمون توش عجب بود خخخخخ
خخخخخخخ
عجببببببببب!!
عاشق این عجببب هایی شدم که همه یگه به کار میبرنش خخخ
خخخخ
.
عجبببببببببببب!!
گفتنش یه حی باحالیه!! :دی
من خیلی زیاااااد میگفتمش قبلنا!! باز الان دوباره افتادم رو دور عجب گفتن!! خخخ
خوش به حالتون چه قدر متن نوشته هاتون سرشار از حس خوبه :))))
کامنتای شما هم سرشار از حس خوبه ^_^
خوشیاتون بیشتر شه ایشالا ..
و به بهترین آرزوهاتون برسین .... :)
ممنون :)
همچنین :))
اخ اخ منو دوستامم همینیمD:
خدا نصیب همه ما بگردان آمییین
و دستانم پاره می شودD:
کلی هم کتک کاری کردیم!!! :دی
آمیییییییییییییین ^_^
خخخخ
یاسی :)) بانمکی چقدر :)))
قربونت آبجی ^_^
خوشبحال شما 
^_^
مبارکت باشه خوش به حالت
عززیزمی ^_^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">