هُرمِ زِمِستان

غریبه...

جمعه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۷، ۰۵:۳۷ ب.ظ
یه میزِ گردالیِ سفیدِ چند سانتی متری!
یه خودکار آبی هم وسطشه!
چقدر آشناس این فضا...!!
یه حسی میگه اینجا خیلی چیزا نوشتم! پس چرا انقدر غریبه س باهام؟؟!!
انگار هیچ وقت پشت این میز ننشستم و این خودکارو دستم نگرفتم!
چقدر دور به نظر میرسه این فاصله ی چند سانتی...!


+یه وقتایی آدم یه چیزی دلش میخاد...ولی نمیدونه چی!! مزخرف ترین حالت ممکنه این حال!
++به یه زلزله ی عظیمِ درونی محتاجم!! یه چیزی که منو سخت تکونم بده...یه چیزی ک نگاه خالی و بی روحمو بکشونه سمت خودش و یهویی رنگ بگیره زندگیم...
۱۰ ۰
درستت میکنم :)
منتظرم :)
++ منم دلم میخواد
کاش بیاد... :)
زلزله ی عظیم درونی میخوای؟ به اینکه چنتا خل یه جایی همیشه به یادتن فک کن^_^ به اینکه چقدر عزیز و بارزشی واسشون...و همیشه شونه اند واسه وقتایی که دلت میخواد بباره^_^ الان خوب شدی یا بیام باهم رنگ بازی کنیم^_^
قربونت برم آرامم ک انقده خوبی ^_^
زندگیت پر از اتفاقات خوب 
مرسی :)
همچنین ^_^
متن واقعا قشنگی بود 
خیلی دلم گرفته بود و این متن خیلی حالمو خوب کرد 
ممنون ❤
لطف داری عزیزم :)
.
مهتا جونم اتفاقی افتاده؟؟
این چند وقت کلا دلم گرفته 
نمیدونم چرا 
مهم نیست 
راستی متن هایی که توسایتت گذاشتی واقعا قشنگ ان
خسته نباشی 👍👍♥
هعی...امان از دل!
اوهوم...بعضی وقتا آدم نمیدونه چشه...!
و اینکه...اتفاقا خیلی هم مهمه... :)
من اینجور وقتا ، شبش رو پشت بوم گریه میکنم...

لطف داری عزیزم ^_^
ممنونم ک میخونی منو :)
من میرم تو حیاط پشتی 
خداروشکر اونجا کسی کاری به کار آدم نداره و راحت میتونم گریه کنم ـ
به قول خواهرم اونجا شده غار تنهایی من
مرسی بابت همدردیت ❤
خوبه ک یه جایی باشه...
مهم نی کجا ولی بودنش مهمه...
خوشحال مسشم اگه همیظه بهتر از همیشه ببینمت... :)
ممنون 😍
لطف داری امیدورم لطفتو بتونم جبران کنم
بودنت خوبه مهتا...
بهترین هدیه ایه ک میتونی بم بدی... ^_^

کاری نکردم ک جبران بخاد! :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">