هُرمِ زِمِستان

گلدان و آینه...

يكشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۷، ۰۵:۲۱ ب.ظ


آینه را آب دادم

حالا بیش از پیش در خاک حقیقت ریشه می دواند

و برق آن روشن تر از همیشه مرا میسوزاند...

کاش به جای دامن زدن بر آتش حقیقت

گل هایم را آب میدادم!

که همیشه لبخند می زدند

و تمام دنیایشان...

گلدان کوچکشان بود...!

Y.G.R

۱۴ ۰
واقعن راست میگی-_- چقدر ماه نوشتی ماهه من*-*
مرسی عزیز  دلم :)
چقدر این گل خوشگله *-* آدم گل میبینه روحش تازه میشه...نفس میکشه...حال آدمو خوب میکنه.. مرسی نفسم*-*
عزیز دلمی تو...خیلی روحیاتت لطیفه ^_^
از وقتی دلبسته ی شما شدم بدترم شدم^_^
یا خدا!!
بدتر شدی؟ O_O
زیبا و فلسفی😁
^_^
چقدر قشنگ ! 
امیدوارم همیشه شاد و سرحال باشین ....
:) 
:)
منم امیدوارم... ^_^
کاش کمتر ب خودم یخت بگیرم!
شما هم همیشه حال دلتون ان شاءالله خوب باشه :)
حساس تر و زود رنج تر ...زود اشکم درمیاد ..دست خودم نیست دیگه-_-
بمیرم...
تقصیر منه... :(
خدا نکنه دونگ سنگم... نه تقصیره تو نیس...تقصیره هیشکی نیس....کاره دلمه...-_-
فدای دلت :)
وقتی تمام دلم واسه کسی باشه با کوچکترین اتفاقی که براش بیوفته دلم طاقت نمیاره...بس که دوستون دارم...ولی عاشق این حاله دلم واسه دونگ سنگامم...بذار بسوزه ...سوختنش واسه عزیزام باشه قشنگه...
فدای دل مهربونت ^_^
خوبه ک دارمت :)
باعث آرامشه :)
خدا نکنه جونم... خیلی دوست دارم...نبودی ...نبودم.
^_^
آرام :/
با آرام کار داشتی؟؟ :دی
:/ 
نه فقط داشتم اسمی که به انگلیسی نوشته بود رو میخووندم
خخخ
خسه نباشی! :دی
متنتون خیلی دلنشین بود
البته اگه متن شما بوده ها!
ممنون :)
اگه متن من نباشه دلنشین نیس ینی؟؟(شوخی) :دی
لطف دارین...بله متن خودمه ^_^
یاسی جونم ببخشیییییید 
عب نداره عزیزم...هنوز توو هنگم ک اصن کی جز تو میتونست اقدام کنه ب انجام همچین ماموریت خطیری!!
مرسی ک هستی :)
سلام نفس 
سلووووووووم ^_^
خوبی؟
بازم ببخش  تورو خدا  نمیخاستم اینجوری شه 
خوبی تو ؟؟ 
خوبم عزیزم...خوبه الان حرفیدیمااا...خخخ
کی منو تو ؟؟؟؟؟ 
اوه ع ظهر تا حالا 4 ساعت گذشته . خو دلم برات تنگ شده دوباره 
غداااااات...
خخخ
منم دلم برات تنگیده :)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
*** **** ** **** ***** **** 
**** **** ***** !😂😂😂😂😂😂😂😂
عزیزم...نیومده میخای بزنم لهت کنم؟؟؟
:دی
نچ نچ نچ جرات شنیدن حقیقتم نداری !!😅😅😅
خخخخخخخخخخ
حقیقت چیه باو!
خخخخخخخ
میترسم بلایی سرت بیاد خو! خخ
دارم ازت حفاظت میکنم!
نه بابا 😨😨😯 
طرفداراتو قربون :/ 
طرفدارم کوجا بود باو!!!
خودم یه تنه با اره برقی میوفتم ب جونت!!
:دی
منو با ارام اچنا کن پلیز  ... 😊😊
آرام یکی از بهترین دوستایی عزیزمه :)
😨😨😨😨😨 قبلنا عنقد وحچی نبودیا 😂😂 

من از بچگی همینقد وحچی بودم!!
گویا ضزبات زانوی مارا از یاد برده ای!!
دیگه توو محیط عمومی ک نمیتونستم اره برقیمو درآرم! :دی
:///// 
خوبه حالا هی پز دوستاتو بده :/ 
هیچکی برات من نمیشه ://
نگفدم معرفیش کن که میگم اشنا کن با هم رفیق شیم ذات پلیدتا براش اشنا کنم 😊😊
خخخخخخخخ
خو چجوری آشنا کنم؟؟
خودت ک میدونی روابط عمومیم ضعیفه!! :دی
ذات پلییییییید؟؟ من ب این خوبی و خانومی :(
مگر میتوان ان ضربات فلج کننده را از یاد برد 😡😡
ناقص شدم تبسط تو عبضی 😡😡😡😡
خخخخ
خو پس هنو ک سالمی بزن ب چاک داداچ! خخخ
عه راستی ناقص شدی دیگه...شووَر گیرت نمیاد!! نمیخاد بری! خخ
هرجا میبینی ع حرفام قابل پخش نی خودت حذفش کن 😂😂😂😂😂
هعی...
کلن باس از تَه سانسورت کنم!! :دی
ندیه اشتبا نکن من گیر شوور نمیام 😜😜😉

+ یبار ک ارام اومد ب منم بگو بیام
اعتماد ب سقفت خوبه! :دی

آرام الان اینجاس :)
فقط توو دوتا پست مجزا بودین :)
سلام زهرا جان ^_^ چه خاطراتی دارین^_^
از آرام ب زهرا :)
بهت رو میدم پررو میشیا 😡 
منا باس جهانی کنی همه از بودنم فیض ببرن ☺😊😊 
خخخخخخخخخخخخ
تورو باس صاف کنن بذارن لای کتاب گینس اصن!!!
یا خشک کنن بذارن توو موزه!!
نظرت چیه؟؟ :دی
عه سلام ارام خانوم خوبی ؟؟؟ 
خاطره اآخ نگو یادم میاد تمام بدنم درد میگیره بس ک این بشر منا زده ... 

یوهاها الان نابودت میکنم یاسمن😈😈😈😈
هِی یو!!
الان من قدرت برترم!!
هرچی میخای بوگو! خخخ
بذا تا زندم لایومو ببینن 
مردم خشکم کنین بذارین تو موزه درس عبرتی شوم برای ایندگان تا با تو رفیق نشوند بلی! 
وای خدا...ینی الان دارم خشک شدَتو تصور میکنم...عجب چیزی میشه!!
بذاریمت مث این آدمکای بابالنگ درازی ک آویزون میکنن از آینه ماشین!!
500 گرمی کی بودی تو؟؟ تو قبل از خشک شدن تبخیر میشی عشقم!! :دی
همین الانشم هرکی میاد فرار میکنه! ب خودت زحمت نده! خخ
فک کنم اگه الان همه کنار هم بودیم و این حرفا رو میزدین من فقط عین یه لاک پشت نیگاتون میکردمو نیشم باز بود^_^
خودم پخش زمینم الان!!خخ
قدرت برتر چیست 😯😯😯
بنده سکوت اختیار میکنم ... مظلوم کی بودم من هی !!!!
مظلوووووووم؟؟
تو مظلومی؟؟؟؟؟؟؟؟؟ O_O
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
** ** **** **** * ******* *** 
همه ک نباس عین تو ** *** *** ***** **** *** *** 
بنده مانکن طوره وزنم بسوووووووز
فک کنم دق میکردی اگ اینو نمیگفتی!!
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
وای مردم!خخخخخخخخخخ
همون ک من میگم 500 گرمی!
سلام گلکم خوب شدم ممنون شوما خوبید؟ یاسمنا کتک بزنه!!! حتمن وقتی بی اعصاب بوده کنارش بودی... انگاری اون موقعها چیز میشه^_^
آخ گفتی آراما... ب اعصاب ک میشم یه...همون چیزی ک خودت گفتی اصن! :دی
لامصب هیچکیم باورش نمیشه من مظلومم 
بخدا بچه خوفیم 😔😔😔
ملومه ک باورش نمیشه هیشکی!!
چیزی ک عیانست... :دی
خو تو بگو کیست ک اهمیت دهد ... 😛😛😛😛

خعلی وخ بود بت نگفته بودما دلم براش تنگ شده بود خخخخخخخخخ
ب اون واژه حسودیم شد!
چقدر عشق بینتون هست! :دی
بی اعصابه خودمی^_^ احیانن دستت مث من سنگین که نیس؟o_O
کلن ضرباتم بدجوری سنگینه! :دی
ن ارام جان اینو اینجوری نبینا 
کلن وحشیه ابراز علاقع هم بخاد بکنه لامصب دهن ادم سرویس میشه خخخخخخخ
خخخخخ
اصن اگ دیگه ابراز علاقه کردم :|
 😕😕😕
این مربعا چیه؟؟
باس سانسورشون کنم یا ن؟؟ :دی
نه بابا . تو هم یچی گیرت اومده هی سانسورم میکنی :/ 
بچه؟؟
خو +18 میحرفی باس سانسورت کنم! :دی
خب پس خدا به دادم برسه o_O چون معمولن اطرافیانمو زیاد بی اعصاب میکنم^_^
ن باو!!
تالا بجز آرامش چیزی ازت ندیدم آرامم :)
تا باشه از این دهن سرویس شدنا ...فدای رفیق دیگه چه کنیم^_^
قربونت برم آرامم^_^


زهرا جان...حالت خوب است؟؟ :دی
از نزدیک 180 درجه تغییر میکنم ...گاهی!!!^_^
هرچی باشی خوبی :)
خودت خوبی^_^ یعنی به سیم آخر نمیزنی دیگه؟^_^
اهم اهم...ب سیم آخر زدن جزو جدانشدنی زندگیمه...و باعث میشه شرمنده ی دوستام بشم :(
شرمندگی نداره رفیییییییق*-* گاهی پیش میاد... گاهی لازمه...
مرسی ک میفهمی منو :)
هیونگتم دیه*-* ولی هیشکی منو درک نمیکنه-_- هییییییع...
بمیرم...چی شده هیونگ؟؟
ببخش تو رو خدا...زیاد اذیتت کردیم... :(
کم هندونه بذارین زیر بغل هم :///
خخخخخخخ
هی خدا یکیو بفرس بیاد منم اینطوری تحویل بگیره !!!
خدا منو برات فرستاده دیگه!!
تو خودت زیادی خودتو تحویل میگیری...من عامل خنثی کننده میباشم! خخ
حیف من برا توعه بی احساس . دادم حیف میشم 
باید فرار قلب ها کنم من خخخخخخخخ
خخخخخخخخخخ
فدای قلبت ^_^
خدا نکنه دونگ سنگم... چیزی نیس باز دارم یه طورایی میشم...ایندفه یکم خیلی زیاد متفاوت و غریبه واسم!!! هم هستم ...هم نیستم...-_- ایندفه فک کنم دیگه درست نمیشم تا یه امیده اساسی زندگی بم نده...
امید از من اساسی تر؟؟
اینطوری نگو دیه...دلم میگیره خو...
 ارامم رف باش دوس نشدم :/ میخاستم مخشا بزنم برا خودم برش دارم ... 
هی بابا هی
آرام اینجاس :)
ولی واس ماس :دی
زهرایی جونم*-* شومام رفیقه رفیقمی...پس دیگه رفیق منم هستی*-* فدااااااااایت شم
آراماااااااااا...
خوبه ک رفیق جدید پیدا کردی!! ^_^
 کوجایی اسب ابی؟؟ 
توو آیینه خونتون یه نگا بندازی پیداش میکنی! :دی
نچ اسب ابی شومایی من ازین جوجه زرد خوشملام ^_^
ارامم عزیزم بیا من میچم امیدت ^_^
خخخخخخخ
بیچاره اونی ک تو امیدشی!
(زهرا بانوی ما خیلی هم خوبست...)
عاغا من عاچق ارام شدم ... ارامی بیام خاستگاریت مال من بچی ؟؟؟؟ 
هِی یو!
ب عشقت خیانت نکن!
خخخخخخخخخ
فدای دونگ سنگم بشم من*-* اگه نبودی که خیلی وقت پیش کم آورده بودم...اگه هستم الان واسه خاطره شما عزیزامه....این روزا یکمی به یه سری چیزا فک میکنم که ... باید حلشون کنم... تا نا امید میشم باورت میشه یهو انگاری صداتو میشنوم که میگی میزنم به سیمه آخرا^_^ دلت نگیره نفسم...خوب میشم...
فدااااااااااااااااااااااات ^_^
هوای آراممو داشته باش وگرنه میزنم ب سیم آخرا :)
بازم الان لاک پشت شدم من با این حرفاتون^_^
فداااااااااات :)
فدای این رفیقای ماهم بشم من*-* یعنی روحمو خندوندینا^_^ خیلی خیلی زیاد دوستون دارم*-* راستی من عایا از زهرایی جون بزرگتر میباشم؟ صد در صد هستم!^_^
فداات :)
آره بزرگتری ازش ^_^
ببخشید من اصن شما رو میشناسم ؟؟؟ 

ارام بانو افتخار میدین ... جان این اسب ابی دلم لرزیده برات 
باچه!!
باهم تنها ک شدیم یه جوری میزنمت ک اسم خودتم یادت نمونه :|
خو عب نداره عشقم ... من ک با بزرگتریت مچکلی ندارم 

یاسی ازم اتعریف این ارام بم بله بده تو رو خدا 😢😢😢
اوخِی...میبینی آرامااا...همه ردش کردن!
بش بله بده گنا داره! خخ
یه هیونگ ندارما بم زور بگه!!! همش باید از دونگ سنگام زور بشنوم^_^ شوخی کردماo_O من چاکرتونم هستم دونگ سنگای عزیزم^_^
خخخخخخخ
من بجای هیونگ نداشته ت بت زور میگم!
خوبه؟
شما عزیز دلمی بانو هستی ک هستم
. بیا خاهری کن برام ارامو راضیش کن ... 
دارم همینکارو میکنم!!
ولی کیه ک تورو بگیره! :|
اسب آبی کیه!؟^_^
زهراس! خخ
خیلی خری یاسی ...  نخاستم تعریف کنی اصن 
+ یاسی ارامم چن سالشه ؟ 
متشکرم از لطفت!
آرام جان خودت بجواب اگ دوس داری :)
من... من میخوام همین جوری تا تهش ادامه تحصیل بدم هنو^_^
خخخخ
فدات!!!
ببین این زهرا تحفه نیستاااا!! خخخ
فارسی بحرفین منم بفهمم چی میگین ! 
 
هی ارام تحویلم نمیگیره :((
فارسیه دیگه!
خخخخخخخخ

حق داره بنده خدا! :دی
باچه اصن من میرم با عچق خودم بمیرم :( 
خدافظ اراما ...
هی دنیای نامرد:(
کدوم گ...عزیزم کجا میری؟؟
نریااا!
:دی
مگه من میتونم چیزی بت بگم آخه! از اون دونگ سنگایی هستی که هیونگش ازش میترسه!o_O
خخخخ
من ترسناک نیسم ک! فقط یوخده خشنم!
من چن سالمه!!! یا بسم اللهo_O چیزه...من 20 سالمه^_^
فداااااات :)
خو با هم ادامه تحصیل میدیم نفسم 
شما خانومم شو .. خودم برات استاد خصوصی میگیرم
خ
تو ک تنقد وضعت خوب بود میگفتی خودم زنت بچم! :دی
زهرایی جونم ...:|||
...
هیچکی منا ندوس ... 
پیشی بیا منو بخور ( اون جوجه زردم الان ) !!!
الان جا داره اینجا اون واژهی عزیز رو تقدیم وجودت کنم! خخخ
نمدونم چرا همه دونگ سنگام خشنن^_^ بیچاره من^_^
هعی...
کجا رفتین !!!!! 
یاسی من نتم میره ها ! دستم ب پپاچه شلوارم برایم کاری بکن 
خخخخخخ
من کم کم باس برم دیه! :دی
میخای برین توو پست رمز دار بحرفین کامنتا رو باز بذارم؟؟
جونم عشقم ^_^ 

o_O
یاسی جونم تو جاست فرندمی :) 

+ اره باز کن شاید با ارام به تفاهم رسیدیم 
باور نمیکنع عاچقش شدم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ شوخی نمیکنما 
http://exoyasycn.blog.ir/1397/06/09/%D8%B1%D9%85%D8%B2-%D8%A8%D9%87-%D8%B4%D8%B1%D8%B7-%DA%A9%D9%85%DA%A9
این پست قدیمیه...
من خیلی بد اخلاقما ...تا حالا موندم رو دست مامانم^_^ ای خدا چی دارم میگم o_O
اتفاقا خیلی هم خوبی...برو توو اون پیتی ک ب زهرا گفتم عزیزم...من دارم میرم :)
یاس من !!! این چیه دیگ ؟؟؟ 
چطوری پیداش کنم ؟؟؟ میدونی با گوشی اومدم نمیتونم کپی بگیرم اذیت نکن جان من !!! 
یه پست جدید بذار یا یچی دم دست تر بگو 
اصن بذا ببینم ارام میاد ؟؟؟؟ 
ارام جونم میای بحرفیم ؟؟؟ 
پیدا کردی دیگه! :)
قربون بد اخلاقیات بشم من عب نداره عزیزم 

+ یاسی اونجا رو ع کجا پیدا کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟ 
:)
چرا تو اینقدر خوب می نویسی ؟
با شناختی که ازت دارم اصن تو مغزم گنجونده نمیشه

تازه دارم کشفت میکنم :)
واو!
زیادی لطف داری عزیزم...در اون حدم نیستم :)
(شکلک خجالت)


^_^
چقدر قشنگ بود عزیزم
عاقااااا به به داداشم و زهرا بانو! چقدر بهم میاید خودم عقدتونو میخونم D:
عاقدتون منمااا گفته باشم!
مرسییییییی^_^
خخخخخخخ
الان اینجا دیدیشون فهمیدی ب هم میان؟؟؟
من ک گفته بودم! :دی
جدی جدی آستین زدین بالا ها^_^
بلی دیگر!!
هر وخ پشیمون شدی بگیاااا...جلوی ضررو از هرجا بگیری منفعته! خخخخخخخ
نه من که پشیمون نمیشم ولی فک کنم زهرایی فرار میکنه از دستم...حالا واستا یه مدت بگذره..خودش متوجه خل بودنم میشه^_^
اونم خوبه...تو هم خوبی... ^_^
کلن بگم به هم میاین! :دی
بازم تغییرات مبارک*-* عکسه هم باحاله *-*
دارم تغییر میدم ولی بلد نیستم!!
همون قبلیه رو میذارم تا فردا باز دوباره روش کار کنم! :دی
محشری به خدا^_^
فداااااات :)
"جلوی ضررو از هرجا بگیری منفعته!"
طفلک زهرای بیچاره D:
خخخخخ
سلاااااام...
کجایی تو؟؟
از صبح دارم دنبالت میگردم!! :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">