هُرمِ زِمِستان

دریاب کار ما که نه پیداست کار عمر...

شنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۷، ۰۵:۱۶ ب.ظ


غلط است آن که گویند به دل رَه است دل را     دل من ز غصه خون شد! دل تو خبر ندارد...

برای تویی که چشمانت آرزوست...

امیدوارم موفق باشی توو امتحانت...

درسته دلگیرم ازت...ولی هنوزم دلم پیشت گیره... :)

۱۴ ۰
چقدر قشنگ *-* آورین دونگ سنگم فدای دلت دلگیر نباش ازش ...عشقتون همیشه جاودان *-* چقدر من دوستون دارم رو فقط خدا میدونه*-*
هعی...
چی بگم والا...؟
سلام همه متنات مخاطب خاص دارنا :)
این برای کیه؟
بعضیاشون دارن...همه شون ن! :دی
یه دوست خییییلی عزیز ک درحال حاضر باهاش قهرم...
بیانی نیس :)
هععی!
بیت خیلی قشنگ بود
موفق باشین...
ممنون :)
کاش زودتر بارون بیاد...!
شعر قشنگی بود 
قربون دل مهربونت 
آره شعرش خیلی قشنگه...حیف ک نمیدونم شاعرش کیه :(
عزیز منی تو ^_^
خوشبحال اون طرف :)
مثه همیشه عالی 
خیلی هم بد بحالشه!! کسی کنارمن حالش خوش نی...!

:)
فک نکنم اینطور باشه
ولی هست...
میگم نیست
از نزدیک خیلی رو اعصابم! خخخ
میدونم :)

سلام 

واقعا دلم من ز غصه خون شد ، ! دل تو خبر نداره! 

بی خبری برای دیگری شاید خوش خبری باشه ، ولی برای من نه! 

جالب بود. 

سلام
بیخبری خوش خبری نیست...
ولی گاهی توو بیخبری ذهن آدم آروم تره...
ممنون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">