هُرمِ زِمِستان

خیام جان!

شنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۷، ۱۱:۰۴ ق.ظ


امروز اون کتاب شعرای خیام هم تموم کردم...کلن اشعارش یه جوریه ک یا میگه برو می بخور(یه جورایی همون اپیکوریسم خودمون!)... یامرگو میکوبونه تو سر آدم و همش میگه رفتم کوزه فروشی و کوزه ها همه از خاک جنازه ها بودن که در واقع جنازه ها همون زنده های گذشته بودن در نتیجه ما کوزه های فردا خواهیم بود!!

هیچی دیگه...کلا ب زندگی امیدوار گشتم!

به نظرم توانایی خیام توو غافلگیری سر مصراع موردنظر خیلی خوبه ولی چون موضوع تکراریه دیگه اون غافلگیری خاصش دیده نمیشه!(وقتی همه شعراشو پشت سر هم بخونی میفهمی چی میخاد بگه!)

امروز با بچه های بالا چسبید!!



+اینکه بچه های بالا بیان پایین ، دورهمی هامون نمیچسبه...با بچه های بالا باس همون بالا حرفید! ^_^

++ در کارگه کوزه گری رفتم دوش...دیدم دو هزار کوزه گر چینی بود!  (انتقاد بامزه ایه ب نظرم... ربطی هم ب جناب خیام نداره...همین الان یهویی یادم اومد...دلم واس قند پهلو تنگ شده...)

۹ ۰

بچه های بالا

هم میگه می بخور هم میگه دو روز دیگه میمیری بدبخت !
در واقع هدفش اینه که می کوفتت شه :| 
دقیقا!!
البته یه مقدار زیادی رنج کشیده هم میباشد بچم! :دی
قند پهلو برنامه مفرح و جذابیه :)
اوهوم :)
واقعا شعر های خیام قشنگ هستند
کلن شعر چیز خوبیس! :)
قند پهلو واقعا خوب بود :)
و همینطور شعر تحریفی شما :-)   (کوزه گر چینی)
این یکی از اشعاریه ک توو قند پهلو خونده شده بود...واس همین یادش افتادم :)
خیلی هم عالی :) 

من فقط شعر درباره خوانندگی رضا احسان پور رو یادمه (وقتی آواز میخونی انگاری بلبل میخونه ...) 
 بقیه اش شاید اتفاقی خاصی بیفته که یادم بیاد 


کلن برنامه ی باحالیه!!
من همه چیزشو میدوستم :)
شعراشونم زیاد یادم نمیمونه! اینم چون آسونه یادم موند! :دی
من نخوندم شعراشونو'-' ما کوزه های فرداییم^_^ بچه های بالا کیان خو؟o_O قند پهلو کیه؟؟؟o_o
خخخ
هیونگ!! تو کجا بودی تاحالا؟؟
ینی نمیدونی قند پهلو چیه؟؟
یه سرچی بکن توو نت نتایج خوبی دستگیرت میشه! :)
بچه های بالا...همون کتابخونه ایه ک گفتم...شایدم نگفتم؟!
یادم نی! :دی
من که خیلی از خیام خوشم میاد ... کلا با هم هم‌نظریم ... :))
معلومه!! ^_^
البته زیادم مث خیام بودنم خوب نیساااا...یه کم یه جوریه! :دی
قند پهلو رو خیلی دوست داشتم
البته قبلنا میدیدم
الان هست ؟
ن متاسفانه...
من ک ندیدم باشه! :(
دلم تنگ شده واسه جوِش!
چه بد ...

اوهوم :((
-_-
کاش سری جدیدش بیاد...
چیزی از کتابخونه یادم نبس گفته باشی o_O گفتی؟؟؟ خو چرا میزنی! نمدونم دیگه ! قند پهلو چیه خو؟!o_O
من غلط بکنم دس رو هیونگم بلند کنم!
قربونت برم...طبقه ی بالای خونمون یه کتابخونه داریم و من گاهی میرم اونجا واس آروم شدن :)
قند پهلو هم یه برنامه تلوزیونی طنزه :)
اوکی اوکی سرچ کردم حالا فهمیدم قند پهلو چیست^_^ خو من چه تقصیری دارم تلویزیون نمیبینم از کجا میدونستم خوووo_o
فدای تو بشم من...همون بهتر ک تلوزیون نمیبینی!!
.
یاد یه جوکی افتادم الان:
تلوزیون با نگاه تحقیر آمیزی ب جارو برقی گفت: هِی! آشغال جمع کن!
جارو برقی جواب داد : چیه آشغال پخش کن؟!
البته اونقدرام جوک نبود ولی خو راس بود دیگه! :دی
دونگ سنگم نگو اینجوری یه جور بدی میشم-_- کتابخونه دارین چقدر عالی *-* پس به بچه های بالا سلام برسون هر وقت میری آرامش بگیری یاد ما هم باش-_- آره سرچ کردم فهمیدم قند پهلو رو^_^
چ جوری میشی؟ :دی
خدا نکنه جیگرم*-* چه باحال بود این جوکه نشنیده بودم ^_^
بوس ^&^
عذاب وجدان میگیرم ...ناراحت میشم-_-
وا!!
عذاب وجدان چرا؟؟
ببخشید...دیگه نمیگم! :)
خودمم سر از کار دلم در نمیارم !!! این بلاها رو اون سرم میاره!-_-
فدای دلت :)
آروم باش آرامم :)
باریککک
ما کوزه های فرداییم(چه فکر عمیقی داری تو)
:))
بهترین شاعر قرن معاصرم بیاد من عاشق مولانام D:
خیلی شعراش عشقولانس!
هنوز ب مولانا نرسیدم! :دی
مولانا موزونه! :دی
آدمو دگرگون میکنه! :)
بالاخرهههههههه تونستمممم هقققق هقققققق
یاسییی مننن. عضو جدید(جدید که نه چندهفته ای میشه) فوورای دریمم اوممم خو احتمالا باید منو بشناسیییی,شیکر پنیر(یاسینو موگویم) خیلی در موردت میگفن منم کنجکاوووو ولی خو کنکور داشتی نتتم که دچار مشکلل بود خلاصهههههه این شد دیرو فهمیدم وب داری گفتم بیام اینجاا جهت اشناییی
سلام عزیزم
دورادور میشناسمت😉
خوش اومدی😘
مرسیییی یاسییییی منممم خوشحالممممم نتتتت درس بشهه ان شاللههه زودتررر 
درست شده امشب😉
💖💖💖
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">