هُرمِ زِمِستان

دوباره

جمعه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۷، ۰۷:۵۸ ب.ظ

یه کم قراره تغییر کنم!

یه کم زیادی...!



آجی ماجده کجایی؟؟

۸ ۰
یاسمنا ...چی شده !!! چه تغییری؟؟؟
یه سری تغییر...توضیح میدم حالا...بعدن :)
نگران نباش...چیز خطرناکی نیس :)
خب خدا رو شکر که ترسیدم! باشه
:)
اگه تغیراتت خطر ناک نی خوشالم برات ^_^
مرسی :)
همین دور و ورام نفسم...
همین دوروورا نمیخام!
پاشو بیا بغل خودم!
من پر روعما میشینم ور دلت تکونم نمیخورم...
خخخ
پس باز کن آغوشتو که اومدم خخخخ
فداااااااااات!!
فک کردی ب همین راحتیاس؟؟؟
من دستم بهت برسه دیگه ولت میکنم مگ؟؟!
تغییرات خوبه :)
:)
امیدوارم!
خخخخ
ای جاااااااااااااااان
:*
بوس ^&^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">