هُرمِ زِمِستان

چالش به توان دو!

چهارشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۷، ۰۹:۵۲ ق.ظ


یه حسایی هست که مث سُر خوردن یه ستاره کوچولوی شیطون توو دستای آسمونِ شب ، حال آدمو خوب میکنه...همین حسا میشه دلخوشی آدم واسه نفس کشیدن...

مث شنیدن صدای زندگی وقتی صدای تپش قلبش توو گوشم میپیچه...چقدر اون لحظه خوشحال بودم که قراره آجی کوچولو داشته باشم (حدودا 4-5 سال پیش)

وقتی یه کم بزرگتر شد...بین یه عالمه غریبه & فقط پناه میاورد به آغوش من! چقدر قشنگه اون لحظه که بغلش میکنم و آروم میشه...

...و حالا...همون آجی کوچولو شده رقیب عشقیِ من! و چه دعواهای شیرینی بینمون شکل میگیره سر این ک کی دخترِ باباس!

با اینکه همیشه بخاطر گریه هاش برنده میشه ( :/ ) ولی با لبخند بابام میفهمم که خیلی سال پیش و خیلی بیشتر از اون فسقلی ، دختر بابابودم! اونم تک دخترش! ^_^

اگه بخام از حسای خوبی که از وجود بابام میگیرم بگم، شاید به اندازه ی تمام سالهای باقی مونده ی عمرم طول بکشه...فقط میتونم بگم خیییییییییییییلی حالم خوبه که دارمش...خدایا مرسی بابت بزرگترین دلخوشی زندگیم :)

چقدر حس خوبیه داشتن دوستایی که دیوونگیامو ، خُل بازیامو ، بچگیامو ،یهویی بودنمو ، اعصاب داغونمو و حتی سیستم داغونمو  تحمل میکنن!(از تهِ تهِ تهِ قلبم مرسی ک هستن...دلخوشم به بودنتون ) ^_^

و چقد حس خوبی دارم از این که آدمای خوب ، هنوزم وجود دارن...آدمایی که به معنای واقعی انسانَن...انسان!

من آدم کاملی نیستم(دانشمندان به آدم بودن اینجانب مشکوکند حتی!)...دوست کاملی نیستم...و بابت اینهمه ناقص بودن شرمندم...مرسی ک تحملم میکنین...میدونم سخته...ولی کم کم یاد میگیرم زندگی کردنو...بین شماها و از خودتون یادش میگیرم...

شاید ندونین...ولی خییییییلی سخته وقتی میدونم حال دل دوستم خوب نیس...و من هیچ کمکی ازم برنمیاد...

بیاین کنار هم باشیم...بیاین به بودنِ هم دل خوش کنیم...و حال خوبمونو باهم تقسیم کنیم... ^_^

مرسی از آجی ماجده و عینکی عینکی بخاطر چالش حال خوبتو با من تقسیم کن...و دلخوشی های من :)

علاوه بر این که دیر شده!! دو تا چالشو باهم یکی کردم!! و این بخاطر تنبلیِ من نیست...بخاطر اینه ک واقعا همین دلخوشیای کوچیک حال آدمو خوب میکنه... :)

(یه کم درگیرم ازن روزا...انقدر ک حتی نمیرسم از درگیریام بنویسم...یه روز این کارو میکنم بلخره...!)



+یه کم از حال داغان بگم؟؟ داغان ترین وضعیت ممکنه زمانیه ک همه میدونن بجز من!!(قابل توجه برادر جان عزیزم!)

++امروز آخرین مهلته واسه این...و هنوز حدود ده تا دیگه مونده...

۱۴ ۰

حال خوبتو با من تقسیم کن دلخوشی های من

خداخواهرتون رُ براتون حفظ کنه
مطمئن باشین خواهرتون یه روزی میشه همه ی دنیاتون
همین الانم بخش بزرگی از دلخوشیامه ^_^
تا باشه از این رقیب‌های عشقی باشه یاسی جون :)
عجب دعای خیری کردی حوا جونم!! ^_^
اگ الان یه رقیب عشقی دیگه به ما اضافه بشه...چ شود!!!!
همین یه دونه فسقل کم مونده منو بندازه بیرون از خونه! خخخخ
خوش حال میشم وقتی حالت خوبه^^
تحمل؟!!!نگوووو😑
من مرسیتم ک هستی😁
قربونت :)
منم خیلی میسیتم ^_^
باغ پسته رو تموم نکردین هنوز؟ :)
وسط حال خوب ، منو یاد اون روز ننداز! خخخخ
خدا حفظ کنه خانواده رو 
همیشه سلامت باشن :)
مرسی عزیزم ^_^
همیشه حال دلتون خوب باشه :)
:|
واجب شد یه روز دعوتت کنم به همکاری در راستای جمع آوری پسته! :دی
:) چه خوبه داشتن حس و حال خوب:)
الهی که پاااایدار پااایدار باشه:)))
مرسی که هستی جانانم:*

ممنون که تو چالش شرکت کردی:)
فدات آجی خوشگلم ^_^


مرسی از تو بخاطر چالش قشنگت :)
:)
سلامت باشین همگی
مرسی ^_^
فسقلی ها همیشه شیطون آن و شیرین زبون 💛
ولی دخترِ بابا منم! :دی
^_^
چه خوبه خواهر داشتن اونم کوچولوش *_* [ :( ]
خدا خانواده تونو براتون حفظ کنه .
واقعا خوبه...خونه از سکوت در میاد :)
چرا ناراحتین؟ خواهر ندارین؟؟ یا خواهر کوچولو نداارین؟

ممنون ^_^
چه خوب که قدر این نعمت بزرگ رو میدونین
امیدوارم همیشه شاد و سالم باشین :)
واقعا بابت داشتنشون از ته قلبم خوشحالم ^_^
شما هم همینطور :)
اوهوم
خواهر ندارم :(

مرا ب خواهری میپذیرید؟؟ :)
خدا دلخوشیاتو واست حفظ کنه عزیزم چه خوبه که خواهر داری خواهر داشتن حس خیلی خوبیه که من هیچ وقت تجربه اش نکردم:| یاسمنای من یکی از بهترین و خل ترین دوستاییه که یه آدم میتونه توی زندگیش به داشتتش افتخار کنه^_^ خیلی خیلی دوست دارم دونگ سنگم^_^
قربونت برم من...
مرسی ک هستی :)
عوضش تو منو داری!!! :دی
:) 
همیشه باشند چنین رقیب های سرسختی 
:)
رقیب خوبیه!! باورت میشه من از دست این فسقلی یواشکی بابامو بغل میکنم؟؟ خخخ
.
.
راستی من با تو قهرم... :(
بلی خواهری جان *_* 
:*
قربونت ^_^
خوبه باعث شده حس رقابت در بینتون موج مکزیکی بزنه ! خخ

بسم الله ...
واس من ک رقیب محسوب نمیشه!! من خودم دخی بابامم :))



...
یکی یه دونه ی خل خودمی تو جون دلم^_^ یه عاااااااااااااااااااااالمه بوس
بوس ^&^
:/ 
حاشیه نرو رقیب 😅
از همین لحظه به بعد...به نشانه ی اعتراض سکوت میکنم!!
فقط قبل از سکوت به یه نکته ای اشاره میکنم ، باشد ک رستگار شوی!!
تو ک رقیب من نیسی!! اصن ببینم تو طرف منی یا اون فسقلی؟؟
ایش!!
خب دیگه سکوت...
...
من با اجازه این عکسو کپی کردم -_-
فداات!
اجازه ی مام دس شوماس ^_^
یه عاااااااااالمه دوست دارم *-*
من یه عالمه تر دوست دارم ^_^
ببین جای دختر اولو هیچکس نمیگیره اینو بدون! تجربه شو دیدم به چشمم!D:
اصن من ک میدونم بسی عشق میباشم!! حتی اگه دختر آخر میبودم!! :دی
من واس بابام یه چیز دیگه م!! ^_^
تجربه دارم هستی پس!!!

سلام 

منهم چالش زیاد نوشتم و دوست دارم بچه‌ها شرکت کنند. 

خوب این چالش از یک آجی کوچولو و تبدیل اون به رقیب عشقیه. 

جالب بود. 

همچنین اگر عکسهای دائمی در وبت آپلود میکنی ، ذکر کن. شاید بقیه از عکس شما لینک دادند. من فعلا عکسهام از چندین منبعه ، برای همین کار ، فعلا مشخص نکردم ولی برای مدتی دیگه ذکر می‌کنم. 

موفق باشی. 

سلام
من نبودم یهومدت، ندیدم چالش هاتونو، ازین ب بعد بتونم شرکت میکنم :)
بله خیلی دوسش دارم خواهرمو ^_^
اگه بتونم حتما ذکر میکنم
ممنون

سلام

عکس بسیار جالبیه. 

انتخاب عکس خیلی مهمه ، تشکر. 

سلام
ممنون :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">