هُرمِ زِمِستان

حوصله... + خط آخر "مهم"

دوشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۷، ۰۸:۵۴ ق.ظ

کلی حرف نگفته دارم...

کلی دلتنگی...

کل حس خوب و بد...

کلی گله و شکایت و حتی وعوا!!

تا دیروز ک کیبورد نداشتم...

ولی الان حوصله ندارم...!!

حجم عظیمی از حرف تو کله م وول میخوره ک حتی خودم وقتی نوشتمشون حوصله دوباره خوانیشو نداشتم!! چ برسه ب شما...!

.

پیرو پست قبل...بیاین بهم بگین چنتا شد؟؟ بر اساس آمار های قطعی(!) 14 تا دیگه مونده...

۵ ۰
آره...منتظر زهرا عم...
بیا چتروم
اومدم :)
منم با این پست شما موافقم
هعیییی...
گویا همه حوصله ندارن این روزا!
آخه چرا؟
چرا حوصله ندارم؟؟
چون اعصابم ریخته ب هم...
چون بچه های بالا رو نمیفهمم...
بچه های پایینو نمیفهمم...
آدمارو نمیفهمم...
و متقابلا اونام نمیفهمن منو...
همه دارن تظاهر میکنن...
ببخش...یه کم امروز بی اعصابم...
دقیقا وقتی در داغان ترین وضعیت ممکن ب سر میبرم میای...واس من خوبه اومدنت...
ولی واس خودت همش درد سره...
اصلا این فصل ،فصل بهم ریختگیه!
زودتر بارون بیاد کاش...
میگذره... منم یه مدت اینجور شده بودم.
خیلی بدههه:/


+من یه بار خوندم(((: الهی حال دلت عالی باشه؛
قربونت برم...
مرسی ازت ^_^
نه بابا چه دردسری .
خبر خوش اینکه من اهل تظاهر نیستم و اگه الان جلوم بودی یه پس گردنی دبش مهمونت میکردم
هورااااااااااااااااااا
بلخره یه نفر پیدا شد ک زورش بم برسه! خخخخ
منم میشینم تا بزنی! جبران میکنم برات! :دی
خواهش میکنم(:
بوس ^&^
شتر در خواب بیند پنبه دانه
خخخ
از جلو آیینه بیا اینور! خخخخ
میشه جمع کنی این خلوچل بازیهاتو :) 
امیدوارم همیشه نیشات باز بواشه :) 
اون مال اون موقه بو!! خخخخ
الان عالی ام!

😅 
دلیلش من که نیستم 😉
دلیلِ چی؟؟
حال خوبم الانم یا حال خراب اون موقه؟ خخخ
فدات بشم من دونگ سنگ بی اعصابم خودتو اذیت نکن جون دلم __
خخخخ
خوبم الان :)
;)
الکی گفتی وبتو باز کردی؟؟؟
رفتم نبود ک!!
بود منتها موقت بود .
...
همیشه خوب باشی رفیقم^_^
مرسی عزیز دلم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">