هُرمِ زِمِستان

ارین واضح تر؟؟؟؟؟ + کمککککککک!

پنجشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۷، ۰۷:۱۵ ب.ظ

تو به روشنایی خورشید

و به درخشندگی ستاره

و به آرامش ماهی...

ولی من...

بی رحمانه...تاریکی عمیق تنهایی ام را می پرستم!

و چه گرم با روشنی ات...

خدایم را از من می ربایی...!


+یه متن عاشقانه؟؟؟

من عاشقم اصن؟؟؟

ینی تا این حد به چیزایی ک مینوشتم تاحالا فکر نمی کردی؟ :|

دیگه چجوری ازین واضح تر باس میگفتم از زندگیم بکش بیرون؟

.

++من فقد در دو حالت واس کسی چیزی مینویسم...خاطرش خیییییییلی برام عزیز باشه...یا وجودش خییییییییلی آزاردهنده باشه!

واس این رفیقمم دوبار نوشتم...به هردو دلیل بالا! این دومی بود و آخری...

و بعدشم ظاهرا کات کردیم!خخخ (دختره البته!)

اینجوری از کسی ک رفته مینویسن ن اونجوری!(مخاطب دار!)

فک کرد متن عاشقانه نوشتم براش! O_O

کس نیاید به پای دیواری          ک بر آن صورتت نگار کنند

گر تورا در بهشت باشد جای     دیگران دوزخ اختیار کنند!  (سعدی جونم)

جان من اگ واضح نیست بم بگین کمی از ابهام دربیارم متنامو!

.

میخام پست رمزدار بذارم بلد نیستم...یکی بیاد کمک :(

۹ ۰
والا متنت مثه شمشیر دودمه
خخخ درکل تالا کسی رو از زندگیم بیرون نکرده بودم!
این یکی هم نامردی کرد گفتم داداش اگ خسته ای برو...و رفت...!
باید یه وقتایی ازخیلی چیزاگذشت...البته اگه ارزششُ داشته باشه
من معمولا میگذرم از همه چی...چون هیچی ارزششو نداره ک قلبمو سنگین ترش کنم ازینی ک هس... :)
ولی چ کنیم ک این مموری لامصب پاک نمیشه...!!
(((:

یاد گرفتی چطور رمز دار بنویسی؟
نع!
دیگه دیر شد واسه یاد گرفتن این چیزا!😁
.
دوستان آموزش دادن الان :)
وقتی مطلب جدید مینویسی قسمت چپ زده تنظیمات مطلب میزنی اولی رمز دار میشه
مرسیتَم^_^
فدای دلت شم من رفیق چه شده کسی رفت که باید میرفت؟؟؟ اونجایی هست که نوشتی در 2 حالت واسه شخصی مینویسی ...الان من کدومم؟!0_0
تو از اون خوباشی :)
رمزدار نذار :(
چشم^_^
یاسمناااا تو چرا هرلحظه با یکی از رفیقات میدرگیری بانوی من؟؟؟اخه چرا با خودت این کارو میکنی؟خیلی برای یه چیزی حرص میخوری! قشنگ مشخصه! هرکی لیاقتتو نداره از فکرت نندازش بیرون... از قلبت بندازش... اینطوری یواش یواش فکرتم ازش میاد بیرون...
من تازگیا اینطوری شدم... تا تصورم مثل اون شیشه میشکنه و چشم بندم رو برمیدارم، انگار از توو قلبم هم میفته بیرون...بعضی موقعا از منتظر موندن خسته میشیم...
بسه دیگه انقدر عذاب دادن خودمون...
دیگه بسمونه...
مُرد برام!
کمکت نمیکنم چون رمز نمیدی :دی
از کجا میدونی رمزو نمیگم بت؟؟؟؟
تو از خودمونی باو!^_^
عه یعنی عاشقانه نبود!  -_-

تو بخش تنظیمات مطلب , محافظت با کلمه عبور بزنید و یه رمز هم واسش بزارید!
به همین راحتی
خخخ یه جورایی مربوط بود!😁
ممنون^_^
سلاااااام یاسمنم..دلم واست یه عالمه تنگ شده-_-
هعی...
من خیییییییلی بیشتر...بیشترم قراره بشه😭
http://s9.picofile.com/file/8335533242/%D8%B7%D8%B1%D8%AD_%D8%A7%D8%B3%D9%85_%DB%8C%D8%A7%D8%B3%D9%85%D9%86.jpg

اینم عیدیت :**

مرسیییییییییییییییییی😍😍😍😘😘😘
حالا عیدی من کو D:
میام خونه‌تون میدمش بهت!😘
بانوی من کجایی؟دقیقا کجایی...
دارم میرم عزیزم...تا یه مدت ک شاید طول بکشه و شایدم طولانی نشه!
عجب متنی فک کردم طرف پسره بعد فهمیدم دختره:)
خخخ
خدا بیامرز از دوستان مثلن(!) صمیمیم بود!
خخ

خدابیامرزتش روحش شاد:))از این دوستای بظاهر صمیمی فراوان وجود دار
وقتی با من بود شادروان تر بود! :دی
کلن دلم براش میسوزه ک دوست ب این خوبی رو از دست داد!! خخخ
ووعووو چخبرع اینجا 
خبر خاصی نی!! خوشی ...سلامتی...تو خوبی؟ بچه ها خوبن؟ خخخ
روشنایی خورشید 
درخشندگی ماه
آرامش ماهی...

ایناکه عاشقانس همش0_0
حوج به حال دوستای صمیمیت

فدای تو با قلمت ^_^
خوج بحال هرکی منو داره واقن! :دی
لطف داری :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">