هُرمِ زِمِستان

آینه

سه شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۷، ۰۶:۱۹ ب.ظ


آرام قدم می گذارم بر پله های سفید رنگ خاک گرفته ای که به میعادگاه می رسانَدم...بالا و بالاتر می روم تااا...

جایی که آینه هست...و عشق...

غرق در عاشقانه هایی که برای خودم تعبیرشان می کنم...

غرق در احساسات سرزمین خیالم...

در چشمان شخصی که در آینه به من می نگرد غرق می شوم...آرام زمزمه می کنم :

من از دلبستگی های تو با آیینه دانستم        که بر دیدار طاقت سوز خود عاشق تر از مایی (رهی معیری)

لبخندش را با لبخند شیرینی پاسخ می دهم...

لب باز می کنم تا چیزی بگویم...و او هم!

به اصرار هردویمان قرار می شود که باهم بگوییم...و چقدر شیرین است که حتی این گفته های ناگفته مان هم یکیست! 

"دوستت دارم"

و چه شیرین است که میدانم دروغ نمی گوید...

از تداعی واژه ی دروغ...

میبارم...و اوهم!

میان اشکهایم لبخندی تصنعی میزنم برای دلگرمی اش...و او هم! با اینکه میداند...!

چقدر شیرین است که میدانم او فقط مرا دارد...و چه تلخ است که من هم!

روی برمی گردانم و جاری می شوم از پله ها...از دو سه پله پایین تر دوباره به آینه می نگرم...

آنجا هیچ منی منتظرم نبود...

هیچ صدایی نمی آمد که بگوید نرو...برگرد...بمان...!

من رفتم... و او هم!

پوزخندی زدم...چقدر دنیایم شبیه همان آینه است!

کاش پله ی بعدی ، زیر پایم... جاخالی میداد...!

۴ ۰

آینه تنهایی دروغ

هیییییییییییی
هعی...
عیییییییی خدا
:)
از تداعی واژه ی دروغ...
میبارم...و اوهم!

خیلی متن زیبایی بود
ممنون ^_^
:) مرسی
اینو من الان باید بگم! ^_^
اخراش خیلی قشنگه ههییی
هعی... :)
زیبا بود ولی .... غمگین....

ممنون ^_^
اوهوم...مث حال و روزمه دیگه...
سلام
عیدتون مبارک:)
سلام عزیزم ^_^
عید تو هم مبارک :)
او هم و من هم گفتنات معرکه بود ینی واااو
خیلی قشنگ و غمگین بود یاسمن بانوی من 
فداااات... ^_^
از تداعی واژه ی دروغ...میبارم...و او هم....خیلی متن زیبایی بود یاسمنم*-* ایشالله پله ی بعدی محکم باشه و با وفا^_^ چی میگم آخه من ها!!! بامداد شده دیگه چه کنم^_^
^_^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">