هُرمِ زِمِستان

همین وَرایی...

يكشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۷، ۰۱:۴۲ ب.ظ

امروز همینجا...لابلای ازدحام دنیایی ک در خلوتم در آن غرق می شوم...
لابلای حرف های کودکی ک تورا در آسمان میجوید...
در چشمهای خسته ی پدرم...
و حتی در گرمای محبت مادرم...
بی وقفه جاری بود حضورت...
امروز خودم را در آغوش تو دیدم و...
مدتهاست ک در آغوش توام
و آنقدر غرق این آرامش بودم ک تلنگرهای کوچک تورا نا آرامی و رنج می پنداشتم
غافل از این ک تو...صدایم میزدی...!
ای عشقِ جاری در من!
.
خدایا...
هرگاه صدایت میزنم...مثل همین لحظه...نگاهم میکنی و گوش فرا میدهی...
با این ک میدانم تو میدانی باز میگویم و باز هم صبورانه نگاهت را برنمی گردانی...
و من شرمنده ی نگاهِ منتظرِ تو می شوم...
.
بیا امروز فقط من باشم و تو
از عشق بگوییم!
آری...تو مدتهاست ک گفته ای!
پس امروز...این بار...من می گویم
بشنو نماز عاشقانه ام را... ! :)
.
عشق رازیست که تنها به خدا باید گفت
چه سخن ها که خدا با من تنها دارد...!
#فاضل نظری

۶ ۰
خیلی قشنگ بود
مرسی ^_^
واقعا بسیار زیبا بود. 
ممنون ^_^
بسیار بسیار زیبا و آرامش بخش *-* آرامش چیزیست که خیلی وقته از دل و ذهنم دور شده -_-
مرسی عزیزم^_^
دلت آروم :)
خدای من....چه قشنگ بود‌...^_^


^_^
عالی نوشتی .
ممنون ^_^
خیلی آرامش بخش و دلنشین بود 
ممنون
موفق باشین :)
ممنون از لطفتون ^_^
خیلی عالی بود یاسی جون:))))
خیلیــــ^_^
مرسی پریسا جونم ^_^
عکسی که گذاشتی چقده خوشگله...عجب غروبی*-*
^_^
بیا امروز فقط من باشم و تو
خیلی زیبا و احساسی
ممنون از حضورتون ^_^
^___^
حوا جونم ^_^
عالی بود :)
دوست داشتید به ما هم سری بزنید.
ممنون ^_^
چشم حتما :)
عشق رازیست که تنها به خدا باید گفت

هعییییییییی
:)
حال میده اینو دکلمه خوانی کنی ...قشنگ و زیباست
لطف داری ^_^
راسش دکلمه خوانی رو میدوستم ولی اعتماد ب نفسشو ندارم! :دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">