هُرمِ زِمِستان

رسوایی..

سه شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۷، ۰۹:۳۲ ق.ظ


چه باک از مرگ و تنهایی ، در این شب ها که با مایی

تمام آبرویم را ، ببر تا عمق رسوایی

از آن روزی که دیدم آسمان را بین مژگانت

رهایم کرده خوابیدن ، دچارم کرده شیدایی


+ناقص موند...! :(

۵ ۰
این کارِ خودته؟
اوهوم! :دی
چطو؟؟ داغانست؟؟
نمیخاسم بذارمش...باهاش قهر بودم... >_<
سلام
چه شاعرانه ی غم انگیز  زیبایی !
سلام :)
ممنون از نظرتون ^_^
نه خوبه. مصرع اول و دومت چفت شدن با هم. مصرع دومت خیلی خیلی زیاد مصرع اولت رو تکمیل کرد.
من حاضرم در این شبها با تو باشم. حتی به قیمت رسوایی. حتی به قیمت از دست دادن جانم. که هیچ کدومشون ارزشی ندارند در مقابلِ حضورت در کنار من.
بعد میای توضیح میدی که این عشق چطور شوع شده که به اینجا رسیده. اون هم تو مصرع سوم اتفاق میفته. و در مصرع چهارم خیلی موجز و سریع میری سر اصل مطلب و کارو تمو میکنی و میگی همون چشمهایِ آبیِ تو برای من بس بود. که البته هم میتونی ادامه بدی و هم نه. خوب بود. تصورش هم نمیکردم که اینطور قلم بزنی. مرسی.
وای خدا!!
واقنی؟؟
توو نوشتنی ک در قید و بند قافیه هاس خیلی مشکل دارم.
الان ک اینو گفتی دیگه با شعرم آشتی کردم! :دی
مرسیتم! ^_^
مرسیتَم؟ 
با درست نوشتن هم آشتی کنی همه چی نور علی نور میشه.:)
خخخ
یه چیزی ب نام خستگیِ مجازی نمیذاره با درست نوشتن آشتی کنم! :دی
دست از این مسخره بازی ها بردارین. تو وبلاگت دارم به همه ی خسته‌دلان عرض میکنم.
مرسیتَم. واقنی. پی ام.. انقدر ظلم نکنید. این همه دارن میگن.
شما میگی پی ام بده. بعد میگی خسته م نمیتونم حال ندارم درست بنویسم. خوب تایپ کلمه ی "پیام" یک کلید فاصله کمتر نیاز داره تا تایپ کلمه ی " پی ام" . دقت کن. بعد شما میای شش خط مطلب مینویسی و موقع نوشتن واقنی خسته میشی یهو بعد خستگیت در میره و بقیه ی مطلبتو مینویسی؟ محاوره بنویس. اما غلط غولوط ننویس.
بگو چشم.

اوه اوه!!
چرا میزنی!
من از همین تریبون اعلام میکنم ک کلا خستگیم فرار کرد!!
ولی من هیچ کلمه ای رو طولانی تر ننوشتم تاحالا!! مثلا همین پی امو بجز الان دیگه هیچ وقت ب کار نبردم!!
ببخشید استاد!
فارسی را پاس میداریم! :)
(این کامنتو با هزار جان کندن جواب دادم...اینارو تغییر دادم : می اعلامم - فرارید - تالا - جوابیدم - تغییریدم... حس میکنم واس بار اول پیشرفت بزرگیه!! :دی )
ب امید اصلاح جامعه ی خستگان مجازی!
میخای این کامنتو پست کنم؟؟ باشد ک همه رستگار شوند!!
خُل:))
استاد!!
من زود یاد میگیرمااا... :دی
زیباست...
خوبه که! چرا پس ناقص موند؟

آخه وقتی درس میخوندم اومد توو ذهنم...
مجبور شدم درسو انتخاب کنم!!
اینارو نوشتم تا بعدن برم سراغش...
بعد ک اومدم دوباره سراغ شعرم...دیدم رفده... :(
حیرت کردم گفتی از خودمه! :)
چه شعر مرتبی بود !

مخصوصا اینکه دچار هم توش هست دیگه قشنگتر هم شده
یه کم خودتو تحویل بگیر عاقای دچار!! :دی
.
مرسی ^_^
چه قشنگ بود! خیلی متناسب بود همه مصرعا باهم بانوی من :*
مرسی مای لاو ^&^
بسیار بسیار زیباست فدات شم*-* یه عااااااااالمه آورین...دستت طلاست...نه ! ذهنت طلاست...^_^ کلک ...درس میخونی دیگه!!!
مرسی عزیزم! ^_^
.
ینی نمیدونسی؟؟
داداشت از درس انداخ منو وگرن من بچه درس خون بودم!! :دی
سلام o_o
سلام!
چی شده؟؟
آره فدات شم میدونم تو بچه ی درس خون و سر به راهی هستی^_^ من دعواش میکنم گلم تو خودتو ناراحت نکن^_^
ناراحت ک ن!! :دی
فقد یوخده ذهنم درگیره میدونی! :دی
درگیره چی جون دلم؟
درگیر خیلی چیزا!!
اگ بخوام بگم خیلی میطوله!!
تو نمیخای وب بزنی؟؟
یا یه جایی ک بشه باهم بحرفیم؟
بیان خوبه ها! :)
الهیییی...فدات بشم من جون دلم*-* هنو کوشولویی آخه چرا ابنقده خودتو اذیت میکنی-- بازم قضیه ی دیگ! خودشو یادش رفته!^_^--- من وب بزنم! نمیدونم؟ جای دیگه حرف بزنیم؟ وب داداشم نمیشه؟
داداشت؟؟
آهاااا!! یاسین هیونگو میگی!! :دی
اونجا هم خوبه ولی بیان راحت تره...میفهمیم کی کامنت دادیم ب هم! :دی
من اونجا نمیتونم بفهمم کی آنلاینی!
من الان چیکار کنم؟!؟!؟! =_=من همیشه ساعت 2 تا 4 اینا هستم ، 2 شبو میگما...سر خلوته..آرامش هست..سکوت هست...خوبه؟
اون موقه من بیدارم باشم نمیتونم بیام!! :دی
نیگا کنا^_^ ما چه کنیم با این همه هماهنگی آخه؟o_O
^&^
خیلی قشنگ بود.
چه قلم زیبا و توانایی داری.
اگر به طور جدی به شعر گفتن، بپردازی فکر میکنم جزء شاعران خوب معاصر بشی.
لطفا اولین امضا رو به من بده :)
قدات عزیزم ^_^
در این حدم دیه نیستم(شکلک خجالت)

رهایم کرده خوابیدن ، دچارم کرده شیدایی



.....عجب 
یه دستی هم به سرما بکش:)
(شکلک خجالت زدگی) ^_^


من خودم دست پرورده ی عشقم(بابام) میباشم :دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">