هُرمِ زِمِستان

نمیدونم...

دوشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۷، ۰۴:۲۵ ب.ظ

نمیدونم ممنونت باشم بابت این تردید...

یا کله تو بکنم بخاطر این دوراهی ای ک منو انداختی توش!!

ولی درکل...باعث شدی زندگی رو از یه زاویه دیگه ببینم...

از زاویه ای ک تالا ندیده بودم...

مرسیتم! ^_^

۲ ۰
با منی؟ :D
خخخ!
نع!
یه جا دیه با تو بودم ک فک کنم ندیدی!! :دی
جانِ من..... کجا؟
وایسا پیدا کنم میگم بت! :)
مرسی شی؟
مرسیتم...ینی مرسی از تو...ازت متشکرم!! (از تو نه هااا! :/ )
سلام دختر گل 😀
قالب جدید مبارک😘

^_^
سلوم! :)
مرسی ^_^
:)
با کی هسی؟؟
با عمه م!! :)
(واقنی مخاطبم عمه ی گرام میباشد!)
:/
تشکر:)
بابا واقنی عمه مه!!
باشه گلم، شوما خودشو ناراحت نکن!
گفتم سو تفاهم نشه یه وخ! :دی
عزیزمی ^_^
این خیلی خوبه که آدم از یه زاویه دیگه به زندگی نگاه کنه. در بعد ها سفر کنه (البته این غیر ممکنه).
خلاصه اینکه الان دارای تجربه هستی. ^-^
راستی قالب وبلاگت مباااااااااارکه
عاره خوبه...ولی موجبات سختی کشی روح را فراهم میکند...!
مرسی ^_^
خوشگل شدهه وبت
واو!!
آیینا!!
کوجایی تو پسر؟؟
میدونی نونا چقد نگرانت بود؟؟
بیا بخلم عزیزم...کلی دلتنگتم...
.
مرسی ^_^
واو قالب وبلاگت ....
وقتی که وارد وبت  شدم یه لحظه شکه شدم
خیلی خوشگله
واقن خوب شده؟؟
مرسییییی ^_^
چرا اولش خوبی بعد یهو خشن میشی باهاش خو...دیگه بهرحال زندگی است دیگر ...پر از دوراهی ها و تردیدها...و خب یه عالمه زاویه دید...حالا دیگه انتخاب با خود ماست... چقد سخت شد!!!o_O
اصن آدم دوراهی ها نیسم!!
میدونی همچین یه نمور خل میزنم!! :دی
زاویه های مختلفو ک در نظر میگیرم گیج میشم...!
واس همین معمولا سر دوراهی ها منتظر یه نفر میمونم ک بیاد دستمو بگیره ببره...!
الهیییییی...فدات شم توی دوراهی ها باید مواظب باشی...خوب فک کنی و دو راه رو سبک سنگین کنی..منتظر یه ناجی نباش به نظر من...هییییع من منتظر شدم نیومد...خودم بین دوراهی های زندگیم همیشه انتخاب کردم...خدا رو شکر هم تا اینجای کار درست بودن...اما اون اوایل عمرم پای منتظر موندن رفت ..همممم...... منم چقد حرف میزنمااا...حالا یاسی جان با خودش میگه این دیوونه دیگه از کجا فرار کرد اومد اینجا؟؟؟!!!o_Oㅋㅋㅋㅋㅋ
خدا نکنه عزیزم...
نگران نباش مای لاو!! زندگی من کلن حول محور این شعر میچرخه همیشه :
با دلبر دیوانه بگویید بیاید / دیوانه چو دیوانه ببیند خوشش آید! ^_^
.
و من همچنان منتظر میمانم! :دی
باشه فدات یعنی خیالم راحت باشه دیگه؟ ^_^ منو گفتی دیوونه؟ ^_^
بلی بلی خیالت راحت جفتمونو گفتم! :دی
از کجا فهمیدی دیوونه ام!!!؟؟؟ یعنی اینقد تابلوعه!!!o_O
ازونجایی ک منو ب عنوان رفیقت قبولیدی! :دی
عجب! خوبه دیگه دیوونه ها همدیگه رو پیدا کردن ^_^ چقدر ما خوش شانسیم همو داریم^_^
من خیییییییییییلی خوش شانس ترم! ^_^
باشه قبول...شانس از کوچیکترا شروع میشه^_^ مث آب ، میگن اول کوچیکترا بخورنا...منظورم این بود^_^
همه چی از کوچیکترا شورو میشه...اصن همه ی دردسرا هم از کوچیکترا شورو میشه!!
ولی نمیدونم چرا تو و داداشت استثنایین!! :دی
چرا ما استثناییم؟!o_O من بالای 18 سالم...اما زیر 18 سالو متوجه میشم! درصد خنگیم بالاست! توضیح بدهید لطفن...الان زیاد به مغزم فشار میاد ! میسوزه!!!
ینی همه ی آتیشا از ناحیه ی هیونگا بر میخیزد!!
.
الان من ناراحت بشم ک بم گفتی حرفم زیر 18 ساله... یا بعنوان یه خانوم خوشال شم ک سنمو پایین گفدی؟؟
واستا ببینم... نکنه منظورت اینه که ما خوش شانس تریم که دوست دیوونه ای مث تو رو داریم؟! توی دوست شانس اوردیم ..آره بلا !اگه اینه که ..خب من از همتون خوش شانس ترم^_^
دقیقا منظورم اینه ک شما دوتا خوش شانس ترین آدمای دنیایین بخاطر داشتن من!! :دی
اولن که هیونگا طفلیا کی آتیش به پا میکنن؟! خیلی هم مهربونن و مواظب دونگ سنگاشونن^_^ من نگفتم که حرفت زیر 18 ساله! اتفاقن منظورم بر عکسش بود! نیگا مث خودمیا!... اصن من20 ام تو هم 14 باش خوبه!؟°_°..^_^ دومن هم یس یس به خاطر داشتن شماها من که واقعن خوش شانسو خوشبختم*-*
من چی بگم بت؟؟!!
تو ک نبودی ببینی یاسین هیونگ با ما چه ها کرد!! :دی
^_^
چه کرد ها؟ بگو تا خودم گوششو بکشم! با اینکه دلم نمیاد...ولی دیگه الان من قدرتم ازش بیشتره ! بوگو فدات... ولی یه چه بگم هیونگا گاهی وقتا واسه خوبیه دونگ سنگاشون باید بر خلاف میلشون یکمی بداخلاق و خشن شن ولی ته دلشون خودشونم ناراحت میشن..دونگ سنگاشون رو همیشه دوس دارن..عاشقانه..باور کن *-*
فدای عاشقانه دوس داشتنت آراما ^&^
یاسین هیونگم هرچند ک خیلی خبیث و خشن میباشد!! ولی بچه خوبیه!! ایندفه ب بزرگی خودت ببخشش! :دی
قوربونه چشات *-* باشه حالا ایندفه چیزی بش نمیگم...اونم فقط چون تو گفتیا^_^ دیگه شاکی که شکایتی نداره! من چی بگم دیگه!^_^
فداات...قاضی کی بودی تو؟؟ ^&^
نه بابا قاضی کجا بود ..منم خودم کلی شاکی دارم^_^ دیگه بهرحال هیونگ بودنم سختیا خودشو داره دیگه^_^ عجب ...خودم موندم تو حرف زدن خودم ..آخه چی میگم من هاع ^_^
من خودم از شاکیاتم!! :دی
یااااااااع...o_O چه کردم من یاسمنااااا؟؟؟!!! چرا شاکی گسته ای از من؟°_°
هوچی هوچی شوخیدم! ^_^
تو ک نبودی ببینی یاسین هیونگ با ما چه ها کرد!! :دی
غیبت توو روز روشن :|
بگین ببینم چ خبره اینجا! با هرجفتتونم اون روی منو بالانیارین D:
دیه دیر رسیدی یاسینا!!
گفتنی هارو گفتیم... نگفتنیارم گفتیم!! :دی
چه خوش خیال است ...یاسینا را میگویم...گمان میبرد که میتواند به ما زور بگوید...! خب اگه خواست ما رو بزنه گریه میکنیم دلش بسوزه خووووو!!!o_O
گریهههههههههههه؟؟
گفتم الان با چاقایی چنگالی چیزی میای وسط!!
من یه اَره برقی دارم میدونستی؟؟ :دی
جان؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!! اره برقی؟؟؟؟؟!!!!!!! یاسمنااااااا!!!!! دونگ سنگ عزیزم چرا این همه خشونت؟؟؟؟؟؟!!!!°_° من چیزی ندارم ، اما اگه شرایط اینقدر وخیمه باشه میتونم...امممم ...یه ناخن گیر دارم بیارم؟؟؟o_O
ناخن گیر؟؟
خخخخخخ...
سوهانتم بیار...لاکم بیاری!!
منم ناخونامو میارم مراقبتشو یادم بده!! :دی
یعنی چی !!! خو چرا اذیت میکنی یاسمناااا:(((( باشه بیار ناخن هاتو....*-* حالا نمیشه با ناخن گیر یواش یواش خرخرشو بگیریم؟o_O
چون دونگ سنگم!! زورمم ب یاسین نمیرسه!! اذیتام مونده رودلم!! :دی
عشقمیییییییییییی...چرا با ناخون گیر یواش یواش خرخره شو میگیریم!! خیلی هم خشن تر و باحال تره! ^&^
(ولی واقنی گفتم بلد نیسماا...! :دی )
فدااااااات دونگ سنگم جون دلم هر چی تو دلته سر خودم خالی کن با جون و دل میپذیرم *-* خب خوبه دیگه خدا به داد یاسینا برسه !^_^ مراقبت ناخن رو میگی؟ خب کامل نمیدونم چون هنوز دورشو نرفتم ، ولی رفتم حتمن اگه خواستی ، خوشحال میشم کمکی کنم دونگ سنگ نازنینم*-*
هیونگ مهربون خودمی ^&^
خیلی ممنون پشت سرم نقشه میکشین!:|||
من نه اره برقی دارم نه ناخن گیر، عوضش یه عصا دارم باهاش حکومت میکنم D:
دوتا دندون نیش هم دارم B)
و اینکه آرام بانوی من...چرا انقدر شما مظلومی اخه؟خب گریه کنی من دلم آب میشه اصن نمیتونم چیزی بهت بگم D:

خو من ک میدونستم اینارو داری!!
تاحالا هم زنده موندم ! :دی
.
واو!! بلخره یکی پیدا شد گریه ش روت اثر بذاره!! (الکی مثلا تو سنگدل و بی رخم و خبیث و خشنی! :دی )
یااااع!!! چه همه مجهزید o_O خب خدا رو شکر که دلت به رحم اومد یاسینا ...اشکام تموم شد چی کار کنم !o_O
از پیاز کمک بگیر! :دی
پیاز....اینم یه ایده اس ...خوبه^_^
:دی
من انقدر اشکم دم مشکمه که یه بار شاهد خودم بودم...داشتم از بازیگر توو سریال بیشتر هق هق میزدم از گریه :| ینی نمیشه بغض کسی رو ببینم و اشکم نیاد! اونوقت میگی سنگدللللللل؟؟؟؟؟تو ک میشناسی چرااااا؟؟؟؟؟؟؟
نهههه ولم کنین....بذارین برم یه بار برای همیشه خرخرشو بجوم D:
گفتم ک الکی مثلن! ^&^
خرخره ی نداشته ی من از مو باریکتر!!
آراماااا اصن من نمیذارم اشکت بیاد بیخیال عزیزم...بیا بغلم آرومت کنم D:
اسیر شدیم بخدا:|
اون خط راستو چجوری گذاشتی؟؟
یکی نیست ما رو ببغله :|
منِ ب این بزرگواری رو نمیبینی اینجا؟؟ من ک اینهمه تورو بغلیدم!! یادت رفته برو اونو(!) بخون! :دی
بیا بخلم ^&^
ای جانم ببین چه دونگ سنگای مهربون و خوش قلبی دارم من*-* بیان بغل خودم فداتون شم من>_
اصن باورم نمیشه یاسین هیونگم الان هیونگ داره!!خخخ
منم دوتا هیونگ دارم!! :دی
بغل ^&^
مسولیتم زیاد شد *-* قوربونه دونگ سنگام بشم من*-*
خخخ
فدات ^&^
یاسیناااا...چرا میگی اسیر شدم خووو!؟ الان گریه کنم ___ خطه راسته چجور بود؟!...:||||||
خو ب منم بگین چجوری خط راست میذارین!! :(
خیلی خیلی خوشحالم که منو هیونگ خودتون میدونید دونگ سنگای دوست داشتنیه من^_^ خیلی دوستون دارم:))))))
^&^
یه خط راست کنار ایناست[] ..پیدا کردی؟
\\\
اینا ک کَجَن! :(
واسه من از سمت راست اولیه یه خورده دقت کن همونجاهاست
{
واس من از سمت راست اولی اینه! :دی
تو گوشیه مامانم کنار ایناس>
من با کیبوردم خو! :دی
یاسمن بانوی من... خط راست باید shift رو بگیری با پ یا ژ بزنی...امتحان کن! 
|
واو!! یاسینااااا...دمت گرم بلخره پیداش کردم! ^&^
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
یاسینا خدا خیرت بده^_^
الان ک ب آرامش رسیدم...ولی یه مشکلی هست...نمدونم کجا استفادش کنم!! :دی
.
مرسیتم آرام جونی...خیلی سعی کردی ب من حالی کنی! ^&^
این حرفیه فدات من خودم از بزرگان خنگام...بعد بیام به تو چیزی رو حالی کنم نه بابا^_^ خب من وقتایی که یه کوچولو ناراحت یا شاید گیج و اینام بکار میبرمش...خودمم نمدونمo_O
خو من فلن تا جاشو پیدا کنم همینجوری ب کار میبرمش! :دی
:|
هر جا که دوست داری ازش استفاده کن نازنینم*-*
^&^
عاقاااا وقتایی که پوکر میشی باید استفاده کنی، وقتی پوکر میشی لبخندی نداری ناراحتم نیستی دیگه! مثلا شما استعداد داری منو پوکر کنی عزیزقلبم D: اینطوری میشم هی :|
پوکر کردن ایز مای استایل!! :دی
وات ایز پوکر استایل؟o_O:||||||
ازخودش بپرس :دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">