هُرمِ زِمِستان

خدایا شکرت!!

سه شنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۷، ۰۳:۱۵ ب.ظ

امروز رسما مُردم!!

.

زیر تازیانه های خورشید...

لابلای خس خس خشک نفس های باد...

قدم میگذاشتم بر خنجر خار های بر آمده از سینه ی خاک...

با آن ک دستان درختان...با تمام وجود مرا پس میزد و نمیگذاشت آنچه را ک میخواهم داشته باشم...

ولی آخرش کار خودمو کردم!!

چیزی ک میخاستم...چهار ساعت تمام تلاش کردم و برداشت کردم!!

هرچند زخمی شدم...هرچند چیزی ب من نمیرسه ولی ب همون رضای الهی راضی ام ...

چون زخم خار از زخم زبان بهتر بود...

چون من تنها امید بودم!!(همون دیواری کوتا تر از من نبود!😁)

و از همه مهم تر... چون دستور مادر بود!😱

حالا اونی ک برداشت کردم ب این سختی چی بود؟؟؟؟؟

پسته!!!

.

بیگاری کشید از ما این دو روز!!😩😭


+نتمون تمومید!!😭😭😭

۲ ۰
هیچی نفهمیدم 
چیشده؟؟
چیز خاصی نی!
فقد دو روز توو گرما جون کندیم واس برداشت پسته از باغمان!😁😁
مزدمونم فقد پاداش الهیست!!ک البته بسی با ارزش است!!😉
کلی هم خنگ بازی در آوردیم😂😂... اگ نت باشه اونارم مینویسم😁
پس خدااااقووت 
😅😅😅
سلام گلم خسته نباشی ..خدا قوت پهلوووووون*-* اینقد خوشم از این جور کارا میاد..آخ اگه با جمع دوستا باشه"-" هیییییع دلم خواست....
کدوم جمع بابا! تنها بودم با آجیم!😭😭😭
مرسی😊
خب ببرین بفروشین😊
من فقد مسول جمع آوری بودم!!
دیه بقیه ش با بچه های بالاس!😁
بیگاری بهتر از بیکاریه :)
مگ من بیکار میمونم اصن ک ببینم خوبتره یا ن!!😒
داری غر میزنی ها :)
بسی غرغرو شدم امروز... حق دارم خو!😭😭😭
پسته مگه خار داره؟
زمین ک خار داره!!
درخت پسته هم رو زمینه!
قاعدتا واس چیدن پسته باس بریم وسط خارا دیه!😁
پسته نوش جان D:
بفرمایید!
ب اندازه ی همه هس😉😉
عهههه خدا قوت پهلواان
چه خوب که کمک میکنی به خونواده.... تشویق😀👏👏👏👏
کاش خونواده هم همین نظرو داشتن!😁😁😁
دوسات رفتیم پسته جم کردیم آخرش فهمیدیم اشتباهه😂😂
آاا..خب چرا تنها ، صدام کردی خو ...میومدم کمک ... تا حالا پسته نچیدم ، اما خب خارا رو میچیدم...^_^ نره تو پات خو ...=_=
عزیزمی😊
هوا گرم است
بس ناجوانمردانه! 😓
ببخشید مگه شما برا چه شهری هستید؟
کرمان؟

نه کرمان نیستم...
چطور؟
معذرت میخوام که فضولی کردم
خواهش میکنم عزیزم...مشکلی نیس!^_^
آخه شما درباره ی پسته نوشتید ، منم کنجکاو شدم 




آها!
پسته فقد توو کرمان نیس ک!😁
پسته به ما نمیدی . . . ؟؟؟
بفرمایین پسته!😊

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">