هُرمِ زِمِستان

WE are ONE...! ^_^

يكشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۳۹ ب.ظ


امروز سالگرد یه عشقِ جمعیِ بزرگه!!

سالگرد روزی ک برای اولین بار یه عالمه آدم متفاوت... با شخصیتا و فرهنگ و زبان های مختلف...

تصمیم گرفتن کنار هم بمونن تا آخرش... با یه حس مشترک... با یه هدف مشترک... با یه اسم مشترک...! ^_^

اکسوالااااااااا... روزتون مبارک...

روزمون مبارککککککککک... ^_^

بیاین عاشقِ هم بمونیم.! :)

برای همیشه... W R 1... ^_^

فایتینگ!!! ^_^

۸ ۰
اکسوووو
سارانگ هاجاااا
سارانگ هاجااااا! ^_^
هوراااااااااااا🎉🎉🎉🎉
ایشالا صد سالگی ✌
ایشالا!!
البته اگ این کامبک مارو ب کشتن نده!! :دی
نفهمیدم چیه دقیق:/

ولی هر چی هست مبارک صاحبش باشه:))
یه عشق بزرگه!! :)
ممنونم ^_^
من که نفهمیدم😧😧
خخخ!!
من خودم اولین سالمه!! :دی
سلام گلم خوبید؟ اوع چینچاااا... نمیدونستم -- داشتم وبلاگ رایان جان رو میدم گفتم به وبلاگ شما هم یه سر بزنم...تورو خدا شانسو نیگا*-* خیلی خیلی خوشحال شدم...یس یس W *R * 1 *-* من هم از طرف خودم به شما و همه ی اکسوالا تبریک میگم امیدوارم exo همیشه موفق باشه و بدرخشه تا ما اکسوالا هم با خنده هاشون بخندیم و دلمون خجسته شه ^_^ یه کوشولو دیره اما تولد وبلاگتون رو هم تبریک میگم امیدوارم موفق و پاینده باشید*-* یه عااااالمه سپاس
سلام!! ^_^
ممتنون از لطفتون و حضورتون :)
یه عااااااالمه سپاس متقابل! ^_^
نمیای ؟؟؟😢😢😢😢
خونه نبودم دیشب! :((
ببخش عشقم... دیشم مردم بخدا از نگرانی... همش فکرم پیشت بود... تا 2 ی شب فایلای مامانمو جمع و جور میکردم!!
آخرشم نشد بیام... :(
راستش یزره نفهمیدم چی گفتی؟!
یه ذره نفمیدی یا یه ذره فمیدی؟؟ :دی
امسال چهارمین ساله از شروع کنار هم بودن رسمیمون... گروهمونم مث خودمونه!!
تعریف من ازشون اینه : چنتا خل و چلِ بامزه ی رفیقِ عشق!!
تو اوج تنهایی... اوج غم... اوج شادی حتی!! توو هر حالی ک باشیم... کنار همیم! ^_^
به به روزمون مبارک!! به امید 100 سالگیمون D:
😍😍😍😍
خواهش میشه گلم ، وظیفه است*-*
😍😍😍
فقط میتونم بگم :دی
خب بگو :دی
عشقن اینا
میشناسیشون؟؟
اسماشونو نمیدونم
ولی یه چند تا موزیک ویدیو ازشون دیده ام
چ خوب!! ^_^
کی پاپری؟؟
با تاخیر مبارککککککککککککککککک^^
^_^
چرا اینقد شبه اینجا؟؟؟!!!o_O ترسناک شده!!!O_O
محرمه خو!!
خخخخخ
میدونی امروز میخاستم یه قالب درست و حسابی بذارم ولی حوصلم نکشید...گفتم فلن همین باشه تا بعد!
تاریک بود ندیدم !!! نیگا کجا کامنت گذاشتم!!! داشتم دنبالش میگشتم!!!o_O عجبااا!!! بی اعصاب...بی حوصله...^_^ یاسمنایه خله خودمی تو فداااااااات
خخخخخخخخخ
مهم نی آرامم...همه جای اینجا واس شوماس! :)
بلی بلی...همون خُل! ^_^
جیگگگرمی تو^_^
^_^
راستی ببخش یادم رفت بگم قالب جدید مبارک! نمدونم درسته بگم مبارک یا نه؟!o_O اما خب خوبه ^_^
خخخخخخ
حوصله ی قالب عوضیدن ندارم...این خیلی تاریکه نمیدونم چیکارش کنم! :(
مرسی هیونگ :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">