هُرمِ زِمِستان

خوابیده ای...

شنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۷، ۰۹:۱۸ ق.ظ


خوابیده ای...

خون به مغزت باز می گردد

آرام آرام برمی خیزی...

گلوله ای از پیشانی ات شلیک می شود به تفنگ من!

نشسته ایم

تو کنار او...

من ، تنها!

قهوه می خوریم...

لبخند میزنی...!


+به این حالت چی میگن؟؟ این که فیلمو به عقب برگردونیم؟؟

++آرومم الان!!

۲ ۰
ریواند... 
سلام چقدر خوشم اومد از اینجایی که گفتی گلوله ای از پیشانیت شلیک میشود به تفنگ من.... آفرین آفرین
مرسی مرسی ^_^
یاسمنم چرا پستای غمگین میذاره؟؟؟؟؟؟
همینطوری!! :دی
😊چ جالب
همون میگن عقب برگردوندن فیلم😊
مرسی! :)
دهنم وا موند😀
خیلی باحال....(:
لطف داری! ^_^
دهنم وا موند😀
خیلی باحال....(:
^_^
^_^اونجاش که میگه گلوله ای از پیشانی ات شلیک می شود به تفنگ من!  عالیه
مرسی! ^_^
:||:
خو بگو!!
چرا تو دلت نگه میداری برادر!!؟؟! :دی
:)(:
دارم تست میکنم ببینم اینا چیه
اینارم تست کن :
(:)
(:(
):(
؟:؟
/:/
خسته نباشی پهلوان! :دی
://:
خدایا شفاش نده!! :دی
((((((::))))))))

ببین دو طرف مساوین؟
نه نیستن! :دی
واو...فن تستیک! خیلی باحال بود
میسی! ^_^
عکسو که دیدم اینطوری شدم°_° بعد متنو که خوندم اینطوریO_O ...؟؟؟!!!
خخخ! :دی
قوه تخیلت خیلی قویه o_0
نگو که از بقیه شنیده بودی . . . ؟ -_-
از خیلیا شنیده بودم!!  😁
عجب تفنگی :)من تسلیم |0| اینم دستام بالاست:)
خخخ
فلن کاری بات ندارم!(ب سقف شلیک میکند و دود تفگش را فوت میکند(!) همراه با لبخندی خبیث و یک عدد عینک دودی...!خخخ)
خخخخ

ممنون:))
خواهش میکنم...بلخره حواست باشه دیگه...عمر دست خداس! :دی
فوق العاده
ممنون

*-----------------------------------------------------------------------------*

:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">