هُرمِ زِمِستان

تعلقات ناتمام...

شنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۷، ۰۵:۲۲ ب.ظ


دلم رهایی می خواهد!!

مثل پریدن از ارتفاعی بلند و تجربه ی کوتاهِ توهمِ پرواز...

مثل غرق شدن لابه لای نُت های موسیقی...

مثل شناور بودن بر دستانِ نرمِ امواج...

تنها چند دقیقه...

فارغ از تمامیِ تعلقاتِ ناتمام...!!

مثل مرگ...

مثل مرگ!

۵ ۰
سلام بانو 
سلووووووووووووووووم
هنو نمیتونی بیای وبم ؟؟؟؟؟؟
یبار دیگ امتان کن
الان دوباره می امتانم! :دی
وخی بیا وب من . اینجا پدرم در میاد تا یچی مینویسم
آدرس وبتو توو یه کامنت بزن ک بزنم روش بیام...
حوصله ندارم بتایپم سرعت نت پایینه! :دی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
*** ** ** تمبل* *** *****
جان من یه کم آبرو داری کن دیه!! :دی
از مرگ نگو یاسی :(
^_^
احتمالا فقد در حد همین گفتن میمونه! :)
امد یا نیامد !!؟؟؟؟؟؟؟
کامنتیدن اونجا بسیییییییییییییییییییییی سخت میباشد!! >_<
باچه بابا وخی بیا اونور راحت بحرفیم . سانسورم نخاد . وخیز بیا . بدو
باشه باشه اومدم! :دی
نخیرم اینجا سختره 

بیا اونجا . من دیگ اینجا نمیام 😡😡😡😡😡
تهدید میکنه!!
عایا فک میکنی تهدیدات رو من اثر داره؟؟
درست فک میکنی خو!! :دی
عاچقتم ب قران 😅😅😅😅😅
میدونم باو!!
چرا پای دین و زندگی رو وسط میکشی!! :دی
نگید تروخدا از مرگ!!
درسته حالتون بده ولی آروزی مرگ اصلا خوب نیس هرچند من خودم چند بار گرفتارش شدم!
کلن دو موقع از مواقع(!) آرزوی مرگ ک ن ولی ب مرگ فک میکنم...
وختایی ک خیلی خوشالم... میخام با خاطرات خوب برم ازین دنیا...
وختایی ک خییلی ناراحتم...میخام راحت شم!
با دومی خودمم موافقم هرچند خوب نیست ولی اولی دیگه چرا آخه حیفه اون لحظه نیست واقعن...!
حیف؟؟؟!!
اومممممم... شاید...
در کل... کاش قبل از مردنمون دیروزش بمون خبر بدن! :دی
احتمالا یه چیزی در حدودای خود هیپنوتیزم به دردتون بخوره...
آره احتمالا!!
روش خوبیه... ولی یه کم می ترسم ازش! :دی
آخری رو خوب اومدی ، ایولا
میسی ^_^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">