هُرمِ زِمِستان

لمس آرامش...

يكشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۷، ۰۴:۲۸ ب.ظ


می خواهم در همین راه بروم

پای برهنه قدم گذارم بر فرش نمناک جاده

همین جایی که درختان سبز به استقبالم آمده اند

و باران...

ما را در آغوش می گیرد

و من پر میشوم از عطر گل های باران زده

و دوست دارم هیچکس جایی منتظرم نباشد!!

و من این ذهن خالی را...

این تنهایی و رهایی را...

و این بوی خاک آسمانی را...

با هیچ عشق خاکی

و موجودی از زمین عوض نمیکنم!

بوی خدا می دهد این آرامش...

۱ ۰
فوق العادس ..... فوق العادع!!!!!!!💙

مرسی...مرسی!! ^_^

منظورت از عنوان وبت چیه؟

و پست هم عالی♥ـــــ♥

من عاشق موزیکم...دیوانه وار!!

یه سری معتقدن من از سیاره ی دیگه ای اومدم!! از بس ک گیج میزنم و بعضی مسائلو نمیفهمم!!

واس همین اسم وبم اینه!!

یه دیوونه ی موسیقی از سیاره ی داغان! :دی

اهان

منم اهنگ دوست:)

خوشالم ^_^

آهنگ چیز خوبیس! :)

مرسی ک اومدی^_^

زیبا بود 
ممنون ^_^
فکر کردن به اینکه هیچکس جایی منتظرت نباشه، احساسات عجیبی به آدم میده که ترس بر همه ی اون احساسات غالبه.
جاده ی قشنگیه.در این جاده ،قدم زدنم  آرزوست...

بستگی ب این داره ک همیشه کیا منتظرت بوده باشن تاحالا!! ^_^

آرزوی قشنگیه :))

خیییییییییلی قشنگ بود *-* یه عااااالمه مرسییییییییییی
ممنون از لطفت! ^_^
یه تصویرپاییزیه زیباکه دل هرپاییزی رومیلرزونه ویه متن دلرباچاشنیش شده.👍👍👍
پاییزی کی بودی تو😉😘😘
مرسی😍
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">