هُرمِ زِمِستان

خاطرات واژه گون!!!

سه شنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۷، ۰۸:۳۲ ق.ظ

واژه ها خاطره سازن...ب همون میزان ک کنار هم بودنا...نگاه ها...لبخندها...و خیلی چیزای دیگه خاطره سازن!!

اینجا...خیلی از خاطره هامون با همین واژه ها ساخته میشه...

ن تنها اینجا...بلکه هرجای دیگه ای!!

باید حواسمون باشه چجوری از واژه ها استفاده کنیم...

باید وقتی میخایم از یه واژه استفاده کنیم...قبلش خوووووب بهش فکر کنیم...

حواستون به واژه ها باشه!!!

یه وازه ی کوچولوی کوچولوی کوچولو هم میتونه خاطره های سه حرفی بزرگی بسازه!!

به روشنیِ عشق...یا به احمقانگیِ قهر...




+خوشحالم که برگشتی... :)

۵ ۰
کلا هر مطلبی که می نویسی مخاطبشم اشاره ای کن تا کمی از ابهامش کم بشه

قالب جدید هم مبارک
بجز جمله ی آخر بقیه ش عمومیه! :دی


ممنون :)
خیلی تاریک نیس؟؟ الان وقت ندارم واسه خودم قالب درست کنم(چندان بلدش هم نیستم البته!) :(
به غیر از هدرش که در هم برهمه بقیش خوبه
دارم سعی میکنم درستش کنم ولی گیج شدم الان!!
چیکارش کنم؟؟
چرا دیشب یهویی رفتی ها؟؟؟؟  بزنم آسفالتت کنم شلغم ؟؟؟؟؟؟؟
گفتم ک دارم میرم!! :دی
تو غلط کردی !!!!!! کلن وبتا بستی 
خخخخخ
یاسی اینجا خیلی تیرس !!!! خاکستری نداری قالب  ؟؟؟؟ 
اوهوم...خیلی تیرس...
دارم دنبال قالب میگردم...
همش با قالب مشکل دارم! :دی
یاسمن جان من الان عصبانیم ها !!!!
چرا دیر جواب میدی عنقد :////
دو  دقه بای مرفتم شدمنده... :دی
الان اومدم...بگو عشقم...چیزی شده؟؟
چرا اعصاب نداری تو؟!
یا یه چی الکی بذا فعلن یام الان بیخیال شو .... حوصله منتظر موندن ندارم 

باشه فلن بیخیال...تو آروم باش فقد :)
هوففففف ارومم 
خوبه :)
چ خبر :/ 
خبرا ک دس شوماس!! :دی
دیشب ک من بستم اومده بوده مثل اینکه!!
میبینی شانس گند منو؟؟
دیشب داغون بودم داغون!
یه بحث بنداز وسط اینطوری خیلی داغونه :/ 
کلن اعصاب نداریا!!
:دی
چته؟؟ وب یاسین رفتی؟؟ چی شد؟
اره اومدم دیدم بستی کپ کردم :/ 
چیشده مگه عزیز .. خوبی الان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ . 
دیشب...کلن ذهنم درگیر بود...خودت میدونی ک درگیر چی!!
نتونستم بخابم اصن!!
خوب نیستم...منتظرم... :(
اره امروز یکم زیادی بی اعصابم ... شرمنده :(
ن راحت باش!!
طبیعیه!! :دی
.
+اوکی :)
:(
:))
چی شدی؟؟
.
+ج.خ :اوکی :)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
آخه زندگیم عنقد ** :/ خسته شدم بخدا 
نگو اینجوری!!
ب زودی تموم میشه...یه کم تحمل کن خواهر! :)
نمیشه یاسی . این تموم شه یچی دیگ شرو میشه
کلن کائنات عزمشو جزم کرده واسه سرویس کردن دهن من :/ 
http://asemanam.blog.ir/1396/03/21/introduce-chat-protocol-tox-chat
میتونی اینو بدانی؟؟
.
زندگی همینه!!
هرچی تموم شه یه چی باس شرو شه بعدش!! :|
غیر منو تو کسی دیگ آن نیس نع؟؟ 

یه نفر دیگه هم هس گویا!
ولی سکوته!
فک نکنم بشه :( 
کپی نمیگیره :(((

+ترجیح میدم همه چی تموم شع . همین الان . یهویی.
کلن نمیتونی کپی کنی؟؟
خو برو توو سایتش...بعد ازونجا برو توو دانستنی ها...از اونجا بدان...

+میبندی یا بیام ببندم برات؟ :|
بیخیال . من برم بای
باشه...
خدافظ عزیزم...
میزنگم بت :)
بستم :/ اما نگفتنش چیزیو عوض نمیکنه :/ 
میزنم لهت میکنما!
نگفتنش حالتو عوض میکنه!!
میتونی امتحان کنی!
سه حرفی ....
جالب و زیبا :)
:))
سلام یاسمنای...خدا بگم چیکارت کنه !!! میدونی وقتی اومدم دیدم وبت نیس چه حالی شدم؟؟؟!!! اصن این چه کاریه تو زمان نامناسب یهویی عیب میشی؟؟؟ یعنی اگه الان پیشم بودیا ...میزدم..... یاسینا دیشب که حالم افتضاح شده بود از غیب رسید به دادم... نبودی خوووووو... خیلی خیلی ازت... دوست دارم *-* دیگه از این کارا نکن...
بمیرم...دیدم یاسین اومده!! انقده ذوقم الان!!
الان اتفاقا ریختم اونجا! :دی
منو ببخش آرامم...واقن دست خودم نبود!!
اگ نمیبستم میحذفیدم و این بدتر بود!
بارم ببخش منو خییییییییییییییلی  خیلی خیلی میدوستمت :)
که اینطور ... ولی از این بد خواستی غیب شی قبلش بگو داری غیب میشی و به چه علت! منو نگران نکن...میزنم به سیمه آخرااا
فدات...آخه خودمم نمیخاستم برم ک!!
مجبور شدم!
اصن دست خودم نبود! کمبود چیز داشتم...چیز..خودت میدونی ک! :دی
ببخشید...دیگه ازین کارای بد نمیکنم!! خوبه؟ :دی
اینجا هم هستی ؟؟؟؟؟؟؟؟

حوصلم داغون سر رفده :/ یکی بیاد باش حرف بزنیم 
من فلن هستم...یهویی میرمااا... :دی
آرامم هست...
اگ رفتم میتونین برین توو اون پسته ک کامنت آزاده :)
حالا خوب شد آورین بر تو دونگ سنگ که هیونگت رو درک میکنیo_O درک!!! اگه دونگ سنگام درکم میکردن که...هییییع-_- طوری نیس هیونگتون امروز یکمی خل شده!!! فیوز پروندم!!!o_o
فیوز پروندنت همینقده؟؟
خخخخخخخخ
گفتم ببخشید دیگه!!
بخشیدی؟؟
اتفاقن منم ممکنه یهویی برم 
پس ارام چرا هیچی نمیگه ؟؟؟؟؟  
نیدونم!
همین الان بریم تو همون پسته ؟؟؟؟؟ کامنتاش بازه بهتره . ب ارامم بوگو بیاد .
حرف منا گوش نمیده :( 
دیگه اونجا متعلق ب خودتونه! :دی
راستی اونجا هم پرسیدم ؟ جوابی ندادی! قضیه ی پسته چیه؟؟؟!!! اگه نمیخوای بگی هم بوگو بم ایشکال نداره-_- یه چیزه دیگه ...همون حرفی که قرار بود یه روز بگی؟ کی میگی پس؟؟؟!!!o_o:(((((((
میخام بگم ولی الان ن!
اونم میگم...باشه بریم اونجا...جفتشو بت میگم! :دی
الان خونه نیسدم . رفتم خونه بهت زنگ میزنم حتما
الان دیگه زنگیدیم! :دی
به چی میخندی ؟؟؟ اصن مگه میتونم ازت ناراحت باشم که بخوام ببخشم عزیزم^_^
به فیوز پروندنت! :دی
فدای تو ک انقده خوبی هیونگ :)
عاقا من همش دیر میرسم:((((((((
آرامم...خوبی؟؟
نوع صحبت کردن و بکار بردن کلمات خیلی مهمه

خیلی! :)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
جاناااااااااااا
**** ** ****** *****
واقعا حرفات عالی بود :)
تازه اینم بگم...من تجربه دیگه ای هم داشتم از کسای دیگه، بعضی موقعا یه واژه ممکنه دنیای کسیو نابود کنه...
به نظرم بعضی موقعا این جملات شاید بتونه روح یه نفرم بکشه...
امیدوارم برای هیچکس پیش نیاد...
^_^
خدانکنه :)
امیدوارم من اینکارو نکرده باشم... :( 
اگه کردم بگیاااا...نمیدونم میدونی یا ن!! ولی من واقن تو مسائل احساسی یه کم چیزم...دیر میگیرم...میدونی... :دی
منم امیدوارم..
یاسمنم...خوبم...خوبم.
نمیگی چی شده بودی دیشب؟؟
خودمم نمیدونم! یه حالتایی بود واسه یاسینا توضیح دادم...بد بود...هنوزم همونم...
چه حالتایی؟
بهونه گیر بودم سر هیچی اشکم در میومد...فک میکنم به هیچ دردی نمیخورم...بودنمه بی دلیله...و اشتباه. دلم آرومه و هیچی توش تیس اما نگرانم ...واسه چی...نمیدونم! خودم حس میکنم آرومم...اما انگار نیستم...اگه بخوام به خودم آسیب بزنم ...بدون ترس میتونم ....همینا واسم عجیبن...میترسونن منو... خودم این حس رو دوست ندارم
آرام!
اگ ایمجا بودی...ینی اگ دم دسنم بودی الان...یه جوری..لااله الاالله...
مث دفه ی قبل شدی ک!!
البته آسیب زدن و اینا جدیده!!
حرفای جدیدتو دوس ندارم...حرفای قبلیتم واقن نمیدونم چرا میزنیشون!!
آخه چرا همچین فکری میکنی؟؟
بودنت واسه من یکی کلی دلگرمیه!! خودتم میدونی ک چقد دوسِت داریم...چرا اینطوری میکنی با خودت آخه؟؟
عزیزم باور کن خودمم نمیدونم...نمیخواستم ناراحتت کنم. ولی واسه این حالم این روزا همش یه اتفاقایی میفته بم ثابت میشه واقعن اشتباهم.
آرام...آروم باش عزیزم...ناراحت نمیشم وقتی بام دردودل میکنی...
وقتی ناراحت میشم و غصه میخورم ک بریزی تو خودت و هیچی نگی...اینجوری بدتره!بیشتر نگرانت میشم...
نمیخای بگی چی شده ک باز ب هم ریختی؟
هیچی نیستم من...اینو فهمیدم...هیچی نیستم...هیچی.
آرام...نگو اینطوری...روزایی ک تحمل خیلی چیزا واسم سخت بود...بودنت بود که باعث دلگرمیم میشد...
خودت حواست نیس...ولی خیلی مهمه بودنت...
نگو اینو آرام...این حرفارو نزن تورو خدا...
سلام بر بست فرند خودم چطوری اسب ابی؟؟؟؟؟ 
هعی...حال عمَتو از من میپرسی؟؟ :دی
ارام چرا عنقد ناراحته ؟؟؟؟ :((((
مگه تو یاسین بوقین اونجا !!!!! 
متشکرم!!
فقد بوق نبودیم ک شدیم! :|
آیا کسی نیس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الان هستم :)
فدای تو بشم من یاسمنم منم خیلی دوست دارم ...اصن فقط پیش شما عزیزای دلم هست که حاله دلم خوبه...پیش شما آرومم.
خدا نکنه قربونت برم...همبنقدر ک بدونم آرومی خودش با عث آرامشه :)
خودمم خسته شدم از این حالم فک میکردم خوب شدم ...ولی انگاری این تاریکی در وجودم ریشه کرده! هر چی سعی میکنم ازش دور بشم بم نزدیکتر میشه... روزای خوبی نداشتم ...از همون اول...الانم روزای خوبی ندارم...اینکه کاری هم ازم بر نمیاد واسه تغییر این شرایط و فقط دارم درجا میزنمو بیشتر فرو میرم هم خیلی عذابم میده...دیگه خسته شدم...از اینکه این گره وا نمیشه ...هر چه کردم نشد...خسته ام ...روحم خسته است...
آرامم...نمیگی چی شدی؟؟
من دارم نگران میشم...آخه مگه چ مشکلی پیش اومده ک میگی روزای خوبی نداری؟
دورت بگردم چیزی نیس ...از وقتی یادمه همین بوده...بالاخره روزگار خودش خسته میشه دس از سرم برمیداره...من که دیگه اگه بخوامم نمیتونم کم بیارم...چون الان شماهارو دارم...دیگه وصلم به این دنیا امید میدین بهم واسه ادامه دادن...واسه مبارزه با سختیا...خیلی خیلی زیاد دوستون دارم.
قربونت برم من که انقده ماهی :)
ما هم خییییییییلی خیلی خیلی دوستت داریم ^_^
عشقه هیونگین شماها^_^
بوس😘😘
انگاری منم ک بوقم اینجا 
خو ارام جان یه گوشه چشمیم به ما کن :/ 
😂😂😂
زهرایی جونم نگران نباش من خوبم...طوری نیست خوب میشم*-* شوما خودتو ناراحت نکن خااااانوووم*-* دونگ سنگام بوق شدین ...دیدین!!!^_^ بمیرم من^_^
هی یو!
تقصیر توعه ک این هنو نرسیده ب عشقم میگه بوق!😡
همیشه بخند آرامم😊
من فدای دونگ سنگام و زهراییه خودم بشم که اینقده ماهن^_^ دیگه گریه کنم یا بخندم میگذره...بخندم خوش میگذره...با شماهاست که میخندم^_^ قوربونتون بشم من^_^
بوس ^_^
زهرایی...خانومم...اعصاب نداریا^_^ گوشه چشم چیه!!! چشمام دیگه خونه ی شوماست^_^
اهم اهم...اینجا خانواده نشسته آقا! خخخ
تا چشمانت ب در آید یاس من جان 😂😂😂😂😂😂

+ بوقم فقط با تو بودم 😂😂😂😂😂
:|

+خخخخ! ازش ترسیدی؟؟ ببین دیوار کوتاه تر از من پیدا نکردی!! ن؟؟
نه بابا شما نبودی یکی دیگه بود ;)
نگران نباش باو...اینجور اتفاقات به ندرت پیش میاد 
وات؟؟؟؟
نمیفهمم منظورتو!!
با منی اصن؟؟
خانواده!!!^_^
فداات ^_^
آرامم آنی؟؟ چرا ابراز وجود نمیکنی پس؟؟
نگرانت شدم!
نمیدونی فضولم اول کامنتا رو میخونم!!!^_^ خودمم موندم چرا ؟؟؟!!! انگاری اگه نخونم عذابه وجدان میگیرم!!!^_^ نگران من نباش فدای دلت بشم من...یه وره دنیا هنوز به عنوانه یه خل زندگی میکنم!^_^
خخخخخخ
بخون بخون!! خودمم همینجوری ام! :دی
خوج بحال اونوری ک زندگی میکنی توش ^_^
خلیم دیگه^_^ نه بابا چه خوش بحالی...همه جا با من با خاک یکسان میشه!!!^_^
خاکی بودن خوبه ک!! خخخخخ
خاکی!!!؟؟؟^_^ چی بگم دیگه؟؟؟^_^
:)
راستی قالبت خیلی خوب شده...هم روشنه...هم غمشم داره *-*
مرسی عزیزم...دست سازندش درد نکنه ^_^
یس یس دسته فاطمه بانو درد نکنه*-*
^_^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">