هُرمِ زِمِستان

اگر جَنَم داشت...!

شنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۹، ۱۲:۲۲ ق.ظ

نشانم میدهی عشق را

از تپش برق در نگاهم وقتی می‌بینمت

از بی حواسی های بی هوا

و لبخندهای گاه و بیگاه

و بوسه های ناگهانی...

نشانم میدهد دنیا...

نشانم می دهد که میشود شجاعانه دل را روانه ی دریای عشق کرد

بی آنکه از نابودی اش بترسی!

عشق اگر حرف حساب سرش میشد، می آمد و سرجایش می‌نشست

نه آنکه چنگ بیندازد و قلبهارا جابجا کند و از این بگیرد و به آن بدهد!

عشق اگر حرف حساب سرش میشد...

اشکهایم را قاطی لبخندهایم نمی‌کرد

نمی‌گذاشت دلتنگت بشوم...

نمی‌گذاشت دوری ات عذابم بدهد

وقتی که می آیی... دست و پایم را گم میکنم

لبخند که میزنی، جهان متوقف میشود انگار

نزدیکتر ک میشوی قلبم می ایستد!

عشق اگر عقل توی کله اش بود... میفهمید که اینهمه احساس در قاب کوچک من شاید نگنجد!

اگر میفهمید، مرا تا این اندازه پر از تو نمیکرد!

می‌گذاشت پنهانت کنم... درون خودم... برای خودم...

عشق اگر جَنَم داشت ، باید خودش عاشق میشد...!

 

 

۸ ۱

وای چه متن قشنگی نوشتی یاسی جونم :)

سلام

خوبی؟

کمتر پست میزاری دلتنگت مییشیم جانا:) چه خبرا ، اوضاع روبه راهه؟ 🌹

به بهههههه سلاااااامممممم فاطمه بانووووو
چطوری؟!
خوبم
قشنگی از خودته فداتشم 😘
عارع این روزا... درگیر ک نمیشه گفت... بیشتر سر خودمو شلوغ کردم با یه سری فیلم و کتاب😅
اوضاع هم خوبه الحمدالله، سلام داره خدمتتون😅 اوضاع شما چطوره؟!روبراس؟!

سلام 😊

.

.

.

بعله ... 

.

.

.

دوباره سلام 😊

یا بسم الله 😅
رد دادی هیونگ😅
از دست رفتی😅
سلام متقابل😘😅

خیلی قشنگ بود.

لطف دارین، زیبا خوندین :)

منم خوبم :)

سلامت باشی رفیق 🌹

خداروشکر
انشاالله که همیشه خوب باشی ^_^

هه هه هه 😅

هه هه هه هه وُ...😁

زدی تو فاز عشق 

ازت بدم میاد =/

همچین میگه انگار تالا ننوشته بودم⁦🤦🏻‍♀️⁩😂
نگاهِ تو عوض شده! ب من چه😂😂😂😂

ما گنه کاریم، آری، جرم ما هم عاشقی است...

 

زیبا می نویسید :)

:))

زیبا خوندید فاطمه بانو ^_^

بهرحال خانوم 

دیه با ما نمیپری

ازت بدم میاد 😒😒😒😒

غلط کردی تو
باز خوبه من هر وقت هوس میکنم میزنگمت عوضی 😐😑

والا ما بازم غلط کردی🤣🤣

بات قهرم🥺

نهههههه🥺🥺🥺قهر نکن عزیزممممممم

عزیزم و کووووفتتت😂😂😂😂

اوا نگو عزیزممم 😂😂😂

😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">