هُرمِ زِمِستان

باز اومد...! :)

چهارشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۹، ۱۰:۲۴ ب.ظ

واو!

چقد دلم تنگ شده بود!

میدونی چند وقته میخام بیام و نمیشه؟!

یه چیزی نمی‌ذاره!

ولی تصمیم گرفتم با ترسهام روبرو شم

بیان برام پر از خاطرات غم انگیزه...

نشونت میدم ک میتونم خاطرات جدیدی خلق کنم

ک غم دیروز رو بشوره ببره... و غم‌های جدیدی ب وجود بیاره😅

قبول دارین ک زندگی همیشه یه غمی توش هست دیگه؟!! مگ ن؟!؟!😉

چقد خوشحال شدم بعد از چندین ماه ک برگشتم چن تا کامنت حال خوب کن داشتم هنوز :))

قبول دارین بدترین چیز اینه ک هیچ کامنتی نباشه؟!؟! احساس وحشتناکیه! تجربه کردم ک میگم😂

خوشحالم ک اینجا خونه ی منع و در خونه‌م همیشه ب روی من بازه...

میخام از صفر شروع کنم... ایده بدین ^_^

در اولین قدم یه قالب خوب پیشنهاد بدین😅

دلم واسه همیشگیا شدیدا تنگ شده و شدیدا مشتاق آشنایی بیشتر با دوستان عزیزی هستم ک جدیدا تشریف آوردن :))

۵ ۰

سلااام

سلاااااام😂
اولین کامنت زیر اولین پیام بعد از مدتهاااا😂
انگار اولین کامنت ای عمرمو قرارع دریافت کنم⁦🤦🏻‍♀️⁩
نونا  رو توو این حالت تماشا نکن😅⁦🤦🏻‍♀️⁩😂

غم نمک زندیگه کمش عالیه نباشه سدیم بدن میاد پایین و ضرره زیاد باشه فشار خون میره بالا بالا بالاها :/ قالب هم اگه عکس گذاشتن و دوست داشتی همین قالب من

صددرصد :))
 قالبت قشنگه ولی من یه قالب زمستونی بیشتر مد نظرمه اگ بتونم پیدا کنم...
چون قالب یه کمی باید با محتوای نویسنده هماهنگی داشته باشه😅

سلامممممم یییاااااااااااااسسسسسسسس

سحر؟!؟!

یسس خودمم خوبی یاسسس

وااااااووووپ اسمتو عوض کردیییی
آفرین ب من😂
خوبی؟

اری اسم و پروف عوض کردم قبلنن

 

 

ولی خا ببین همیشه بهت سلام یاس میگممم هااا

عایا فک میکنی تنها کسی هستی ک بهم میگه سلام یاس؟!؟!
درست فکر میکنی😂

یسسس یسسسسس 😎😎😎 تازه منم که ححررروفو تکرار میکنمممم مینویسممسلاممممم به ما سلام

بلللهههههه😉

وقت ازاد کی داری بزنگم بت دلم تنگ شده براااتتتت

واتساپ میگمت😘

خا کییی میای وات؟ الان یا فردا؟؟؟

من کلن واتساپو هرشب چک میکنم
ولی یه تایم تُپُل ک خالی باشه احتمالا تاسه روز دیگه پیدا بشه

خوش برگشتیییییی (:

بسی خوشحال شدم از برگشتنت و روشن شدن ستاره وبلاگت 😉

مرسیییییی⁦☺️⁩⁦☺️⁩⁦☺️⁩⁦☺️⁩
.
توعم ک اسمت عوضیده😅

سارانگهه نونا :) 💖

منم همینطور عزیز دلمممم💖

سلام، خوش برگشتین:))

راستش من اصلا نمیدونم غم چیه، تنها زمانی غم رو تجربه میکنم که کسی از دنیا بره...

سلام، ممنون :)))
خوشحالم ک هنوز فعال می‌بینمتون... :) آخرین باری که اومدم بیان نبودید...
انشاالله هیچ وقت غم رو تجربه نکنید... از هیچ نوعش :)

من فکر کنم زیر یه پست دیگه هم کامنت داده بودم.. یادم نیس ج دادی یا ندادی خخخ

عاره یادمه ج دادم😂
http://exoyasycn.blog.ir/1399/04/16/%DA%A9%D8%A7%D8%B4-%D9%85%DB%8C%D8%B4%D8%AF

خوشحال شدیم.

قالب که زیاد هست نمیدانم کدامشان روبگم...

همچنین :)
یه چیزی توو مایه های زمستون یا شایدم تم نویسندگی و اینا

سلام عزیزم خوبی ؟؟؟

سلااااام آرام بانووووو⁦☺️⁩
من خوبم
تو چطوری؟!؟!

سلاااامم یاااسسس

سلام😅
تو چرا مث سحر میحرفی؟!؟!😂

عامم درود :)  🖤 💙

پرسیدین افتابی ینی چی ... نمیدونم خودمم :)

شاید وبایی که دوسشون دارمو بگم افتابی ان ولی نمدونم چرا XD

خیلی خوبه که برگشتین " هر چند نمیشناسیم همو .. شایدم ...  "

خوش بختمممم اونیییی :) 💙

فدات بشم نوکرتممم

اگه اینطوریه ک خوشحالم🥰🥰
شما آفتابی تری، شما خود خورشیدی اصن ^_^
آشنا میشیم... اگه آشنا نباشیم😉
منم همینطور عزیز دلمممم
فدا نشی عزیزی :))

منم جدید اومدم

ولی از دوساای قدیمی ام😂

دلم برات تنگ شده بود یاسی جونم❤❤❤❤❤

وااااییییییی مهتااااااا
وبلاگم هم دلش برات تنگولیده بود حتیییییی😘😘😘👹
من بیشترررررررر😭💓⁦♥️⁩💓⁦♥️⁩💓💖💖⁦♥️⁩💓

من سحر نبیدم من مبینا بیدم😊

می‌دونم مبینایی😂😘😘

سلاام یاسا خوبی ?

 

زندگیست دیگر ... 😊

سلاااااامممممم ب هیونگ جیگر خودم😘
عارع دیگه... چ میشه کرد... :)
.
واتس داری آرام؟!

سلام 🙂

سلام، خوش اومدین :)

اهم ، دارم :)

دوس داشتی بیا بحرفیم:)

نونا؟ 

سلام

سلام
هو آر یو؟!؟!؟!😅

مبینام😐😐یاسی نونا،خوشمزه،ربات ن

تو واتس هم هستم بات😐

مبینا دو تا داریم 😂
حق بده بعد از یه قرن برگشتم قاطی کنم😂😂
الان تو ربات نیسی دیگه، خوشمزه ای، درسته؟!؟!😅
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">