هُرمِ زِمِستان

Warning!!

دوشنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۲:۱۲ ق.ظ

حقیقت پاک درونتون رو به آرایشِ دروغ و نظاهر، نیالایید!

بذارین آدما خودتونو دوست داشته باشن... نه اون چیزی که شما سعی دارین بسازین

یا خودتونو تغییر بدین، یا چیزی که هستین رو قبول و باور کنین...

نذارین یه طوری بشه که یهو یه جای زندگی بزنین رو ترمز و به آینه نگاه کنین و ببینین کلا مسیرو اشتباه اومدین... و جایی که توش هستین نه جای شماس ، نه متعلق به شما...!

حواستون به خودتون باشه...

گم نکنین خودتونو...

حیفه...! :)

۱۱ ۰

باشه((=❤️️😘

آفرین دختر خوب :))

چرا فک میکنم با من بودی؟ 

با من بودی ؟

با ما بودم... :)

لاک ها را بشکنیم

لاک مال لاکپشته :)

من یه ایده آلی برای خودم توصیف کردم ولی نمیتونم نه خودمو تغییر بدم (از روی تنبلی ) و نه اون چیزی که از خودم برای بقیه ساختم :((((

چه موقعیت بدیه 

محکومم به جحرکت و موفقیت ولی امان از تنبلی :(((

همه ی ما محکومیم به حرکت...
حالا یا خودمون جهتشو انتخاب میکنیم، یا سوار موج روزگاریم و اون مارو می‌بره هرجا که عشقش بکشه!
تنبلی هم یه جور موج سواریه متاسفانه😅

عالییییی👍👍👍

تو بیشتر😘😘
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">