هُرمِ زِمِستان

فقط از هیچی عصبانی ام...!

يكشنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۹، ۰۲:۵۲ ق.ظ

هوای دلت که میگیرد ، در انتظار دستی مینشینی که بیاید برای به آغوش کشیدنت

غافل ازینکه... این روزها... هر دستی که به سمتت روانه میشود...

برای محکوم کردن توست... برای نشان دادن تنهایی ات به این جهان...

با دستهایشان تورا نشانه میگیرند... و نشانت میدهند که هرآنچه بافته ای، خیالی بیش نیست...

.

انتظار نداشته باش وقتی عصبانیتت داره دفتر احساستو خط خطی میکنه، یه جفت دست... آروم و بی صدا... فقط و فقط برای آروم کردن تو از آسمون برسه...

.

حواست باشد... دلدادگی تاوان دارد!

تاوانِ آن، جوهره ی حماقتیست که باید با آن ، مُهرِ بخشش بکوبی پای خطاهایش...

دل را گرو بگذاری و دلواپسی را به دوش بکشی...

همه چیز را همانگونه بخواهی که "او" میخواهد... حتی به قیمت نبودنت!

حال دلش که خوب باشد، میشود باعث دلگرمی تو

اما یک روز... یکجا... در تنهایی هایت...  یاد "تو"یی می افتی که دنیایی حریفت نبود!

آه میکشی...

در نهایت اما...

دلت فریاد میزند :

"من و دنیایم فدای یک تار موی دلبر!"

.

میدانی...

دلم شرمنده ی توست...

زبان بسته نمیداند به چه زبانی بگوید دوستت دارد!

گاهی حساس میشود

گاهی نگاهت میکند

گاه اشک میریزد و گاه... لبخند تلخی میزند...

اما تو باور کن... تمامِ حرفهای ناتمامِ من

ختم به دوست داشتن تو می شود...

انتهای تمام شبهایی که بخیر گذشت

و تمام صبح هایی که به خوشی چشم گشودیم...

حال و هوایش عشق بود...

و من نمیدانم... بدقلقی های این دلی وامانده را کجای دلم بگذارم که رها کند تاریکی شبها را...

رها کند افکار پوچ و مسخره اش را...

رها کند مرا...

رها کند تو را...

ببخش اگر دست و پا گیر توست...

بَلَدَت نیست! به هر بهانه ای پاپیچ نگاهت می شود...

ببخش...

ببخش اگر دوستت دارد...

.

بارون میاد... زیر بارون قدم زدن دقیقا همون کاریه که به هیچ عنوان نباید بکنم...

بخاطرش شرمنده ی دلم میشم... میدونم :)

ولی چاره ای نیس... باید توو خونه موند! :):

.

همین الان یهویی... حس میکنم از بیخ و بن اشتباهم... همه چیزم اشتباهه... حتی تولدم...(خدایا منو ببخش... میدونم این خزعبلاتی ک میگم بخاطر چیه... ب بزرگی خودت جفتمونو ببخش)

.

#K❤

۹ ۰

اکسوال ای عایا؟!

بایست کیست ؟! 😐😐😐

هِلو ریحون :)
بلخره اینجام اومدی؟!😁
خوش اومدی ^_^
اکسو، بنگتن، ان سیتی و خیلی گروهای دیگه رو میدوستم
ولی خب اکسو اولین گروه کی پاپه ک باهاش آشناییدم :)
بایسم؟! والا من همه رو میدوستم😁
ولی کلن بکهیون توو کل کی پاپ متفاوته برام ^_^

تو منو میشناسی مگه؟! 😒😒😒😂

ممنان عزیز دل 😍😍

او یسسسسس ایا وب منو دیدی؟! 

خوب من این سه تا + ردولوت و توایس و بلک پینک از دخترا.

بایس من سهونه 😁😁😁 مکنه عشقمون 😉😉

 

حالا راستشو بگو منو از کجا میشناسی؟! 🤔🤔 

نمیدونم والا😅اسم یه ریحونوکی پاپر دیده بودم توو وبلاگ بچه ها😁
شاید دیده باشم وبتو، فک کنم اون وبی ک مال توایس و بلک پینکه
ووووویییییی سهون کوشولو که اصن نگووووو☺مکنه دوس داشتنی☺☺😄

راستشو گفتم😁😅

Reyhoo.KPOPLOVER اسم قبلی م بود.

خوب اون نه دیگ وب جدیدم 😂😂😂😐

اونو خدا بیامرزه :)

عشق منه لفطا بهش چشم نداشته باش 😁

همون بکی خوبه برات عشق جان ❤️❤️😉

 

آورین کار خوبی کردی :)

مطمئنم ازم بزرگتری اونم خیلییییییییییییی ولی حس ندارم ته حرفام ون یا ین اضافه کنم 😐😐😐

پس درست تشخیصت دادم😉
چشم چیه بابا! من ب چشم مادری میبینم بچمو😂انقد ک کوچولو و کیوته^_^

ن بابا! مهم نیس چقد بزرگترم، دل باس جوون باشه😜
راحت باش :))

بلی مث اینکه 😂😂😂😂😒🤦🏻‍♀️

کوچولو که نیس زیاد 😁

 

من فقط میدونم سال ۹۷ کنکور داری ینی الان بیست و رد کردی 😐😐😐😁😁😉

 

 

وبم واسه این گفتم که فن سایت ان سی تی زدم 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

الان دقیقا بیستم☺
تو چن سالته؟!

اوکی، وبتو الان میام ببینمش☺😄

😬😬😬

پنج سال کوچیکترم 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

 

ممنان😁😁😁

حدس میزدم پونزده باشی😉

خواهج😘

😍😍😍😎

 

اینقدر ضایع عم و بچه میزنم ینی؟! 😬😬🤦🏻‍♀️

نه بابا!! کیوتی ولی😉😘

چرا منم دیروز این حسو داشتم که تولدم اشتباهه؟

دیروز روز بدی بود..آدم بدی بودم

تو بیخود همچی حسی داشتی!! بیام بزنمت؟!
بیا واس نونا تعریف کن بینم چ دسته گلی ب آب دادی :)

سلام 

ای داد ،،، واقعا دلدادگی تاوان دارد. 

 

آخر مطلب ، فکر نکنم فقط خودت این فکر را در ذهن مرور کرده باشی. خیلی‌ها ازین فکرها می‌کنند ، فقط ادامش نده. 

سلام
بله :)

خیلی ها این فکرو میکنن... بیشتر وقتایی که به هر دری میزنن تا همه چی بهتر بشه،ولی بدتر میشه... :):
به قول شما... باید ادامه‌ش نداد :)

دیوان حافظ: :)

 

منال ای دل که در زنجیر زلفش

همه جمعیت است آشفته حالی

از خلاف آمد عادت بطلب کام که من
کسب جمعیت از آن زلف پریشان کردم...!

بازم حافظ :))

بداخلاق بودم با بقیه همین

میتونم حدس بزنم جریان چیع :)
نگران نباش...
چرا هنگ نبودی؟!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">