هُرمِ زِمِستان

حرفهایی که شاید هیچ وقت بهت نگم...

چهارشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۸، ۱۲:۵۳ ق.ظ

پشت همین سه نقطه ها میمونه...

کنارت میمونم حتی اگه...

.

دوست داشتنت را جار نمیزنم!

میترسم از شکستن سکوت شب

میترسم حواسِ ماه، پرت ماهِ من شود!

میترسم از چشمک ستاره ها

از زمزمه ی باد در گوش ابر ها

میترسم از تو بگویند باهم

و من تو برای خودم

و فقط برای خودم میخواهمَت...!

۸ ۰

واااوووو

خیلی زبا بود

پایدار باشین:)

مرسی قشنگم😘

سلام 

قالب قشنگی پیدا کردی ، صورتیه خوب نبود ، این خیلی قشنگه! 

لایک 

سلام
ممنون :)
چرا نگفته بودین ک صورتیه خوب نیس؟!😅

خیلی زیبا و عاشقانه بود :)

لطف داری :)

انا انا 

والا واسه ما ک ازین حرفا نمیزدی فقط بلد بودی بزنیو فحش بدی

هعییییی خدا شانس بده انگار فقط من خار عالمم

[به پیشانی کوبیدن]😂😂
قشنگم همه عالم میدونن من از بدو تولدم مهربون بودم😁حتی با شما دوست عزیز😅😜
من اصن دست بزن دارم عایا؟!😁فحش بلدم چیه اصن؟!😂🙈😂

زیبا بود

ممنون :)

حرفایی که حتما هیچوقت بهش نمیگم:)))

.

سلام^__^

خوبی؟

(اسی ام😁)

وااااایییییییی اسییییییییییییییی
کجا بودی لنتی اینهنه مدت!!!!!!!؟!؟!؟!؟!؟؟!؟؟!
.
سلاممممممم ^_______^
بد نیستم، تو چطوری؟!؟! معلوم هس کجایی تو؟!؟

دوست داشتنشو جار نزن ....

 ولی درگوشش یواشکی بگو تا پشیمون نشی.....

 

من فقط یه نویسنده‌م... 
توو دنیای من بجز خودم کسی نیس...! :)
یه آدمم که خیلی زود از کوره در میره و یهو مث الان میریزه بیرون...
این خیلی بده... خیلی...

والا هنوز جای کبودیام یادم نرفته 

بیا تل بهت میگم فحش چیه 😅😅😉

نگفته از برم فحشاتو! -_-
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">