هُرمِ زِمِستان

معشوق همینجاست...بیایید!

دوشنبه, ۹ دی ۱۳۹۸، ۱۱:۴۲ ب.ظ

در سکوتی که فریاد عاشقانه اش گوش جهان را کر می کند...

منی که حواسم به نام توهست...

و تویی که حواست را جمع میکنی تا نامی از من نبری...

 

 

+کاش بدانی مخاطب خاص تمام بینهایت منی هنوز... :)

۱۲ ۰

از دست رفتی 😍

مگه توو دست بودم؟😆  به دست نیومدم هنوز این!😉😎 دست نیافتنی کی بودم من؟!😂

آره یهو از تو دستش فرار کردی 😅

خانوم دست نیافتنی 😍

این بیشتر صدق میکنه 😆
جون😘
یه فنجان عاشقانه : ) مخاطب خاص تو باید خیلی حواس باشه که مراقب حضرت دلبر باشه که شده تمام بینهایت تو :))))
خیلی صبور هم باید میبود😅
دلبری از خودته بانو :)

به قول کامنت قبلی خدا به همرات از دست رفتی تمام 😂

همون جوابو بت بدم یا خودت در جریانی؟!😆

من یادم نمیاد امروز ناهار چی خوردم دست از سر کچلم بردار بگو خخخ

بگم؟ چیو؟ اینکه امروز ناهار چی خوردی؟ من که نمیدونم که!😆

هعیییی... اینجور پستا رو میبینم از خودم نا امید میشم.... ولی خوشا به حال مخاطبش^^

مخاطبش رفته بابا😂
شما خوبی بانو؟!
شنیدم همه چیو بستی وقتی نبودم... تو عم؟!😔😐😟
بزنم با اره برقی نصفت کنم؟! عطی بخای بری من میدونم و تو هااااا!!😆

😂😂عیب نداره

اوهوم خوفم تو خوبی؟!

  عه از کجا فهمیدی؟؟!!

دلت میادددد اونم با اره برقییی.... نمیرم قول میدم هیچوقت وبمو پاکش نکنم

بد نیسدم😉
دیشب دیدم توو وب جناب ارشادی😒
اگ تو دلت میاد ک بری، منم دلم میاد😈😜
رو قولت حساب میکنم قشنگم^_^
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

گوشیتم مثه خودت ** ****** 

نت داری پس؟

ینی خاعک😂
جلو جمع عاخه؟😂😂

ادم باید همیشه خودش باشه /= دورویی معنایی نداره

 

و خب گفتم‌ک بهت قهرم‌/=

عاره جون عمت😂
تابلوعه اشتب زدی😆
میخای رسوای دو عالمت کنم؟!😉
خب این کارو نمیکنم چون رفیق خوبی ام😂😂
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

باز مجبورم میکنی بهت بگم‌** ****=|

یکی تو رفیق خوبی یکی من 🤦‍♀️🤦‍♀️

ما جفتمون خوبیم قشنگممممم😂😂

یو ار لااااو فور اور ❤❤❤❤

با منی؟!؟!😆

یس لیدی 😉

فاصله ی عرفی رو رعایت کن خاهرم اینجا خانواده نشسته😆

خانواده ها چشاشونو درویش کنن خب 😉

 

عهه ن دیگ فاصله دوس ندارم 😉😅

نتیجه اینکه زهرا کار خودشو میکنه، بیننده باید عاقل باشه😂

کوووفت!! چ خوششم اومده!!!نیشتو ببند بچه!! تو مگ امتان نداری؟!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">