هُرمِ زِمِستان

سوگند به آرامش...

دوشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۸، ۱۱:۰۴ ق.ظ

گاهی باید ماشه را بکشی...

و بعد ملافه را...!

روی تمام احساسات و دلبستگی ها و اعتماد ها و تعهدات پوچ زندگی!

و به حرمت اشکهایت...

لبخندی ب خون جاری بزنی

و جریان آرام خشم را به جان دقایق بیندازی!

و سوگند ب آرامش... زمانی ک رها شوی از احساس ، هرچه نداشته ای را خواهی داشت...

و داشته هایت را طوفان فراموشی خواهد برد...

۶ ۰

چه خشن!خوشمان امد

درون عسد دیگر😅
:)

نویسنده ام که شدی :دی

هنوز بذا اینستا بری بعد شرو کن ب فراموش کردن😜😂

نونااااا چه قشنگههه اینجاا

ووابتبابلبببحجفچبنبیسیاج

خیلی خوبهههه

عررر قالبو از کجا گرفتی؟؟؟؟؟

جونممم :)
عزیزمی^_^
لطف داری😊☺
ب وب نونات خوش اومدی😘
.
قالبو؟! ازینجا : 
http://prowebplus.blog.ir/

تو رو حتما فراموش میکنمممممم حالا که اینجور شد 😒😝😛😅

شاید باورت نشه کلا ناراحت بودم میگفتم نکنه یادم بره شما ها که به فکر نیستین :(😄

منم فراموش می‌کنید می‌دونم 😟

امکان نداره من یکی بتونم فراموشت کنم چون هیشکی مث تو باعث نمیشه ارّه برقیم ب صورت خودجوش تیز بشه😂
حالا جرئت داری فراموشم کن😜

وای چه ترسناک شدی به یاسی جون بگو بیاد یه لحظه 😅💜

خب من الان یاسی جون شدم😅
"اون یکی یاسی" بم گف کارم داری😁بوگو عزیزم😉💖

فدای تو

 

مرسیی کلییییی

خدانکنه :)


💖💖

سلام یاسی

خوبی؟

وایییییی مهتاااااا
سلام عزیزممممممم ^_^
خوبی تو؟!؟؟!؟!!؟
چرا نبودی اینهمه وقت؟!؟!؟!؟!
من خوبم :)

سلام یاسی

خوبی؟

چه قدر سایتو باحالش کردی

باحالی از خودته ^_^
و به حرمت اشکهایت ... از اون متنهایی بود که میشد گفت تو فوق العاده ای :))) و خیلی با مفهوم بود ،خوبی یاسی ؟؟؟!!!!
عزیزمی ^_^
خوبم :)

اوه مای گاد

چه قشنگ بود...

خودت نوشتی؟؟؟

لطف داری، قشنگ خوندی :))
مث همیشه آری :)

قشنگ رود یاسمن جانم 

لطف داری عزیزم :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">