هُرمِ زِمِستان

نابِ بربادرفته...

پنجشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۸، ۰۲:۲۹ ب.ظ

به امید روزنه ای در تنگنای تونل زمان پیش میرفتم

غافل از اینکه اندک اندک از روزنه دور میشدم...

و هر تونلی،پایانی دارد...

حال، غرق در روشنایی و شناور در تاریکی ام...

همچنان روزنه همانجا باقیست

و همچنان من به پیش رانده می شوم

مقصد کجاست؟ نمیدانم!

اما میدانم

در هر نفس از غلیان احساساتم

روزنه یِ نابِ بربادرفته ایست... که تنهایم نگذاشت :)

۵ ۰
هییییییییییییییی میدونم حالت عالی نیست و میخوام بگم منم همین حال و دارم درست به همون دلیل و میام برات توضیح میدم اما دلم میخواد بدونی ستاره ی روشن وبلاگت همون روزنه س برام این و از صمیم دلم گفتم ،که تو جانی و جهانی :)))))))))))))))))))
خوبتر از حادثه میدانمت...
خوبتر از حادثه میدانی ام؟!
اولین باری ک این بیتو خوندم مغزم داش منفجر میشد حامی!!!
بیا حرف بزنیم... :)
ستاره ی تو ک اصن مااااهه😉💖
.
بت گفتم جزو اون دسته از افرادی ک یه رب رو جواب کامنتاش فک میکنم فقط😅
اصلا فکر نکن هر چی دلت خواست بگو :))))
حامی...
توو خصوصی بهم میگیش؟!؟!

:)

خب باش همیشه 

چرا نیستی یاسی جون ؟

توو دوران سردرگمی بودم
الان یه سری چیزا روشن شده و همه چیز بدتر از همیشه‌س
ولی خب همین ک روشنه خوبه :)
تصمیم گرفتم دوباره بنویسم مث همیشه اگ خدا بخاد...

سلام 

درسته ، هر تونلی پایانی داره!!! 

ولی اگه تونلی کور بود یا با ریزش بسته باشه چی؟ 

البته این فقط نظره وگرنه میدانم دهقان فداکار هم داریم. 

سلام
اون یه سری شرایط خاصه که ممکنه برای هرکسی پیش بیاد
اگه سر راه قطار زندگی، یهو یه تونل کور سبز بشه، خیلی اتفاقا ممکنه بیوفته
مثلن مسیر زندگی ممکنه به کلی عوض بشه... یا حتی به پایان برسه :)
به خیلی چیزا بستگی داره ولی در هرصورت تعریفی که از اون نقطه از زندگی داریم رو به نحوی تغییر میده
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">