هُرمِ زِمِستان

آخراشه

دوشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۸، ۰۹:۴۶ ق.ظ

میریم واسه اتفاقات جدید

فضای جدید

آدمای جدید

حسای جدید

همیشه همه چی اونطوری که میخایم پیش نمیره ولی...

میشه از هر پیشامدی، واسه خودت خوشی الکی درست کنی!

اولش آرزو داشتم لبخند دنیارو حفظ کنم

بعدش فهمیدم دنیا، اونقدری که فکر میکردم لبخند نمیزنه...

بعدش آرزو کردم بتونم لبخندو هدیه بدم به دنیا... :)

بهم سخت گذشت... به خودم اومدم دیدم لبخند خودمم گم کردم!

اما حالا...میشه یه جور دیگه نگاه کرد :)

میتونم بازم لبخند بزنم... :)

اول لبخند خودمو پس میگیرم و بعد...یکی بهتر تر و عمیق تر و قشنگ تر از اونو برمیگردونم بهش 😉

کلی کار داریم هنوز! مگه نه؟؟!؟ ^_^

۱۰ ۰

فایتینگ یاسممممم. You cantttttttt💕💕💕💕💕💕

سفر خوش گذش؟!؟ :)

هوم

کم پیدایی ناشناس! :)

لبخند منم برگردون 

کجا جا گذاشتیش؟! :)
تو خودت دلیل لبخندی بانو :))

همیشه میشه از اتفاقا و چیزای جدید یه دلیل واسه لبخند زدن پیدا کرد :) موفق باشی

اوهوم ^_^
مرسی:)

جات خالیی بود خوش گذشتتتت. جمله مشهذیم اماده کردم این دفعه زنگیدم بهت موگویمم, این یکی جملس مثل قبلی کلمه دو حرفی نیسس

اییییولللللللللل!
بی صبرانه منتظر شنیدنشم^_^
امیدوارم کوتاهی اون جمله(!) قبلیتو با این یکی جبران کنی برام😉

آره دیگه وضعم خرابهD;

واس کنکور؟!
چه چقدر قشنگ که لبخند پس میگیری ،ارزو میکنم همیشه لبخند نه قهقه بزنی یاسی جانم ،اتفاقا امروز منم به این داشتم فکر میکردم ولی خب من با از دست دادن خواهرم دیگه لبخندای عمیقم بر نمیگرده این و خوب میدونم
خدا سهم لبخند هرکسی رو براش گذاشته کنار... :)
یه روزی میرسه که از ته دل لبخند میزنی... من مطمئنم ^_^
میدونم دردش خیلی عمیقه... امیدوارم تسکین پیدا کنه این درد...

نه بابا کنکور که هنوز مونده

حوصلم نمیاد بیام بیان

باورت میشه هنوز نمیدونم کی هستی؟ لاقل تو خصوصی بم بگو😁
ولی درکل درکت میکنم... ناشناس حرف زدن مث روح بودن میمونه! تو بقیه رو میبینی ولی اونا تو رو نمیبینن!
بعضی وقتا آدم نیاز داره از دور دنیارو تماشا کنه... :)
یا اصطلاحا، حوصله نداره😅

۰۰۰۰۰۰

فقط همین😊😊

:))

آفرین:***

موفق باشی یاسییی

مرسیییی
جریان پیه هرچی ب مدارس نزدیکتر میشیم بیان شلوغتر میشه😂
خیلی وقت بود نبودیاااا داری فعالیت میکنی باز😍

یاسی هنوزکنجکاوپست قبلیتم🤔🤔🤔

بی صبرانه منتظرم مخاطب شوبهم بگی😁😁

مخاطبش تابلوعه دیگه😁
بیا واسش اسم رمز بذاریم😂

خوبی اجی :))

زیاد مطمئن نیسدم😅

روشن بحرف

بایه اس ام اس منتظرتم😁😁😁😁

پروردگارا!
الان اس میزنم اسمشو😁

نفرستادی که🤔🤔🤔

اومد😁
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">