هُرمِ زِمِستان

خاکستر...

پنجشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۸، ۰۴:۰۷ ب.ظ

گرد خاکستری را پاشیدم امروز بر جهانم!

و در نقطه ای در تاریک ترین و عمیق ترین جای دریایی ک ماورای سیاه است، زانوی غم بغل گرفته و زیر فشار آب... یکی شده ام با غم...!

اجسام جانداری شناورند اینجا...

با چشمهای خاکستری و قلبهایی ک ب دست گرفته اند و از آن خون میچکد!

از احساس، چیزی جز نقطه ی گندیده ای گوشه ی مغزها باقی نمانده...

اما من...

اینجا عجیب احساس آرامش میکنم!

قلبم را دادم ب عزاداری ک قلبش شکسته بود...

و چشمهایم را به کودکی ک عاشقانه خیال میکرد اینجا نوری هست...!!!

تنها نیستم!

با هزاران مُرده ی دیگر در گورستانی آبی همراه شده ام...

و به دنبال هیچ میگردم...

۴ ۰
عزیزم 😞😞😞
بله؟!؟!
.
قله ای عایا؟!!
گورستان آبی قشنگ بود :)))

:)
یاسمن جان شبا بیدار نمون تاثیراتش خیلی بدتر از اون چیزیه که فکر میکنی...
متنت خیلی قشنگه ولی چرا اینقدر ناراحته ؟؟؟

فلن ک نشده بیدار نمونم😓
همممم فلن ناآرومم و این طبیعیه... :):
هعی... خیلی قشنگ بود. دلنشین:)
:)
سلام
یه اومدم وبت پریده بود! الان بازه؟!
من مرگ!
من فنا!
تو چرا انقدر قشنگ مینویسی اخه؟؟؟
وای من مرگ...
ولی غمگین بود :(((
"و در نقطه ای در تاریک ترین و عمیق ترین جای دریایی ک ماورای سیاه است، زانوی غم بغل گرفته و زیر فشار آب... یکی شده ام با غم...! و به دنبال هیچ میگردم..."
این قسمتشو خیلی دوس داشتم من!
خوبی سمن؟

مرسی :)
خوبم :)
چرا بی انگیزه؟
تابستان فصل گشادی و ژله ای شدن میباشد!
سلام یاسمنم خوبی نفسمممم?
بستگی داره!😁
میگم این نوشتتو نشون پری دادم...گفت چقدر شبیه من شده نوشته هات 😍😍😍😍 گفت حالت نوشته هاش خیلی شبیه خودته😍😍😍😍
من مرگ!!!
:)
اینکه چقدخوب مینویسی روهیچ وقت نمیتونم انکارکنم👍👍👌👌
راستی به پیشنهادمم فک کن
😊😊😊
مرسی رفیق😘
توعم ب پیشنهادم فک کن😉😁
اره 
پریده بود؟عجیبا
فیلتر بود فک کنم!
اوه یعنی به خاطر اون پسته که راجع به انیمه های یائویی بود فیلتر شد؟
یاعویی گذاشتی؟!؟!😁
احتمالا همونه پس😅

وااا 

به چی بستگی داره؟

هعی...

هععع؟؟؟؟ 

نفمستم باززز 

Forget it!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">