هُرمِ زِمِستان

آزفنداک

دوشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۸، ۰۴:۳۶ ق.ظ

بلخره تاسیس شد! اما فقط تاسیس شده😅 فردا کلی کار داریمممم^_^

.

توو زندگیم فقط سه بار تا صبح چت کردم، هر سه بارم با این بچه بوده! الانم فک کنم خوابش برد!😁

.

این موقع از روزو دوس دارم... کلن این ساعتا خوبن چون مردم خوابن و نمیتونن برن رو اعصاب!

.

باید سعی کنم بخابم وگرنه فردا گندش درمیاد ک یواشکی تا صبح بیدار بودم!! این خلاف قوانینه!-_-

.

تعجب بر انگیز تر از همه اینه ک یه نفر توو وبم آنلاینه این موقعِ وقت!!

.

صبحتونم بخیر! :دی

۷ ۰
آخ آخ آخ ... یاسمن ... تا این موقع بیداری :))
عاره، بودم😅
بار اولم بود توو این تابستون!🙈
صبح تو هم بخیر(:
صبح توعم بخیر آبجی ماجده :)
سلامممم یاسییییی خوبیییییی ؟؟؟ آز فنداک چیسسسسسسسستتتتتت؟؟ 
سلام عزیزممممممممم^_^
ینی رنگین کمان :)
اون بچه کیهه؟؟؟ 

تویی!😁
تو خانواده ما شب ساعت 12 خوامیش مطلق تمام  !
فکر نکنم من یه بار تاصبخح بیدار مونده باشم :(
صبح تون بخیر عزیزم 
ما بعضی شبا دیرتر میخوابیم بخاطر عصر جدید فقط😁
ولی تایم قشنگیه هااااا! یه بار ببین اون تایمو^_^ (رفیق ناباب😂)
البته تایم نماز صبح هم هست!(رفیق باب😁)
چی تاسیس شده؟
سلاممممم یاسسسس
سوپرایزه😉
سلاااااااااممممممممممممم اومدی بلخره؟؟؟😍😍
خوبی؟!؟!؟!؟!؟!
نظرات عزیزدل من چرا تایید نمیشن؟D:
بگو ببینم چی تاسیس شد؟؟؟ چرا من انقدر بی خبرم وقتی میام وبت D:
اصن بگو آزفنداک چرا نوشتی؟
آزفنداک ینی رنگین کمان که میدونم میدونی و میدونم معنیشو ولی منظورتو نمیفهمم D: بوگو ببینم!
نظرات شما وقت و انرژی خاصی میخاد واسه سانسور کردن😁
میدونی فقط یادت نیس!😅
بعدن میگم بت!
ای بابا :| بیا توو تل بگو ببنم D:
ازین به بعد خب سانسوری نمیحرفم D:
گفتم دیگه!
با تچکر😅
مبارک باشه ... اهممم وقتایی که هیشکی نیس خوبه ^^
اوهوم^_^
ایبل 😍
عاره اومدم قشنگم 
قربونت برم 😘😘😘😘
خط اولو متوجه نشدم😅
خوش اومدی😘😘😘
سلام مومن. جزاکم الله خیرا


چی تاسیس شد؟
12 شب تازه اول شبه(لبخند)


عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
سلام :)

آره واقعا! حیف نیس تایم ب اون قشنگی ، آدم خواب باشه؟!؟😅

ممنون... همچنین :)
محب تاسیس شده ای که نمیدونم کجاست مبارک باشه
...
خداروشکر که شب میخوابی ،اولاش قشنگه بعدش تبدیل میشه به عادت 
الان چن وقته کلن تایم خوابم ب هم ریخته...
بابام میگه واسه سلامتیت خوب نیس تا دیر وقت بیدار موندن!
ولی من این چند روز اخیرو شب تا صبح بیدارم کلن!😅
ایبل همو ایول خودمونه 😂😂😂
خدا نکشتت😂😂 مغزم پاره شد😂😅😁

سلام 

این : دی ، که می نویسید رو نمیدانم ولی قدیم دِی دِی کردن در جهت تمسخر گفته می‌شد ، الان زیاد میبینم ، میشه معنی کنید ؟ 

تشکر و سپاس 

سلام
گاهی بخاطر محدودیت شکلک این کارو میکنم😅
این ":دی" هست که درواقع بجای "D:" نوشته شده چون کیبوردم فارسی بود و اکثرا خواننده های وبلاگ متوجه میشن و شکلکش هم 😁 هست
خواهش میکنم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">