هُرمِ زِمِستان

شاید معجزه نکنه ولی...

سه شنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۶:۰۹ ب.ظ

اینکه وسط روز، توو لحظه ای ک حتی فکزشم نمیکنی...

صدای پیامک گوشیت بیاد و از طرف دیوونه ای باشه ک دلتنگ دیوونگیاته...

دیوونه ای ک دوره... ولی یادش همین نزدیکیاس...

یه جمله ی یهویی مث  "خوبی؟"  "چطوری رفیق؟"  "دلتنگتم..."

یه جمله ک نشون بده حواسمون ب هم هست...

و یواشکی... وقتی دنیا و مشغله هاش حواسشون نیس... یاد رفاقتمون و خاطراتمون میوفتیم...

بودنمونو یاد آوری کنیم ب کسایی ک دوسشون داریم...

ب کسایی ک بودنمون براشون مهمه...

شاید معجزه نکنه ولی...

یه حس عجیب و غریبی یهو میریزه تَهِ قلب آدم...

مث حس نوازش بخار گرم قهوه توو هوای سرد...

یا وزیدن باد خنکی ک یهو توو هوای گرم حالمونو جا میاره...

شاید همه ی داغی و یخ زدگی درونمونو از بین نبره...

ولی یادمون میاره ک هیچ چیز اینجوری ک هست نمیمونه...

یادمون میاره ک هرچیز، هرجوری ک باشه، یه سریا همه جوره هستن... :)


+رفقا... دلتنگتونم... دعاکنین تا یک و نیم ماه دیگه منو نبینین😁... چون اگ باز این ورا پیدام بشه، ینی کار خوبی دارم انجام نمیدم!😅 همین یه ذره ای ک مونده زودتر از همیشه داره میگذره... امیدوارم بیشتر از همیشه بتونم استفاده کنم... دعا کنین همه چی ب صلاح باشه و آرامش همیشگیمو بازم بتونم حفظش کنم...👝

++فردا تولد یه سالگی یه حس عمیقه...💖💖💖

+++کنکوریا... دیگه آخراشه... امیدوارم همه‌مون موفق باشیم... فایتینگ!💪

++++ولادت امام حسن مجتبی (ع) رو هم بهتون تبریک میگم  ^_^

۸ ۰
سلام!
:) بهترین ها رو براتون آرزو میکنم...
امیدوارم با بهترین رتبه و دانشگاه باعث افتخار خانواده بشین:)
ولادت امام حسن مجتبی (ع) رو هم بهتون تبریک میگم!
سلام
ممنون :)
عه وا خاک عالم! یادم رف توو پست تبریک بگم!! یه مدته کلن حساب روزا و مناسبتاش از دستم در رفته!😅 حالا نه اینکه همیشه آماده باشماااا ولی خب تبریک ک میتونستم بگم!😅
منم تبریک میگم بهتون :)
سلام
تبریک میگم

التماس دعا

سلام
ممنون

محتاجیم ب دعا:)

دعا میکنم چنان کنکو رو شکست بدی که خود کنکورم هنگ کنه
[میدونی من بلد نیستم درست دعا کنم این اوج تلاشمه شرمنده😳]
فلن ک من یه خورده هنگم😁
اتفاقا خیلی خوب دعا کردی😅
سلامممم :)
چه طوری تو؟
سلااااام!
من خوبم:)
تو خوبی؟
موفق باشی اجی جونمم😘😍
مرسی عزیزم😘
سلااااام یاسمنم ، خوبی نفس هیونگ ؟ ^^ هر چی حس خوبه واسه همیشه تو قلبت خونه کنه عزیزم^_^ خوب درس بخون یاسمنم فایتیییییینگ ^^ یه سالگیه چیییی ؟
مرسی هیونگممممممم
یه سالگی یه چیزی😁
شالام^^

سلام^_^
سلام عزیزم
خوبی ؟
ان شاءالله زود برگردی 😉😉و همیشه باشی
تبریک می گم :)
مرسی بهار جونم😘
.
تو کجایی؟😢
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
یادمون میاره ک هرچیز، هرجوری ک باشه، یه سریا همه جوره هستن... :)

چقدر این جملت خوب بووووووووود! واقعا همینه! بعضیا همه جوره همیشه هرجا هر زمانی هستن و این خیلی باعث دلگرمیه :)
.
***** ****** ** *** **** **** ***** ******************************************** ***************** ****** ************** ******* ** ****** *******************
*
******* ******* *****
^_^
بری که برنگردی
تا یک و نیم ماه :)
رفتم و هم اکنون برگشتم😅
سلام جان من مثل همیشه میشه نوشته هاتو تصور کرد و ذست داشتنی ،از صمیم قلب از همون اخرش دعا میکنم تو بعد از کنکورت از خوشحالی خوب بودنش یه جیغ بلند بکشی :))))) موفق باشی دیوانه دوست داشتنی
دیوانه ی دوس داشتنی خیلی ب دلم نشست... :)
.
خوبی؟
نظرت چیه آرمی شى؟؟؟!

👎😁😅
مثل همیشه👌🤚👌👌
^_^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">