هُرمِ زِمِستان

باغ بعد از تگرگ را دیدی...؟

دوشنبه, ۳ دی ۱۳۹۷، ۰۹:۰۵ ق.ظ

همه چی از یه شب بارونی شروع شد....

ک دلم هوای آهنگامو کرد ولی نبودن!

البته این اول داستانم نیست...ولی نقطه ی اوجشه!

سکوتی ک باعث شد فکر کنم... و فکرام درد داشت...

الان وضعیتم قرمزه!

هشدار : خطر برق گرفتگی... پاچه گرفتگی... گاز گرفتگی... حال گرفتگی... وغیره!

نویسنده ی وبلاگ[منو میگه!] داره دوران گرفته ای رو میگذرونه...

ببخشیدش اگه دلتون گرفت از حرفاش...

جدی نگیرین و دلگیر نشین ازش...

عین آهو توو گل گیر کرده!

+چشای مونده به راه و

شب تنهایی ماه و

یه دل بی سرپناه و

من و خونه...

"قمیشی-یادگاری"


++دوریم از آدما!


+++وحشی بافقی سبکش یه چیزی توو مایه های آرمین2afm عه! [صدالبته وحشی هزار برابر بهتره! هم دلشکستگیش قشنگتره هم خشونتش...اینو گفتم تا یه کم ملموس تر شه... آخه متاسفانه ب هرکی گفتم وحشی رو نمیشناخت! :( ]

دارم اون رنگی میشمممممم...نمیخاااااااااااااااااام!

۵ ۰
بخند دنیات شادشھ^^

:):
همیشه ک ادم حالش خوب نی
عذر خواهی نداره ک(:
صبح میشه این شب^_^(:

++دوریم از ادما!!!!!!(((:
++ارمین چی‌چی!؟:دی جاست شجریان♡D:
...
:)
:):


+...!
+اونو واسه تو نگفتمااااا! تو ک باید وحشی رو بشناسی دیگه! :دی
شریان می دوست :)
بابا من خودم ی مدت کلاس وحشی شناسی میذاشتم خخخخ((((:
ی شعر داشت (یادم نیست چی بود!:دی) کلی نکوهشش کردم ک اخه باباجان این چی بوده گفتی!^-^
[این قدر گستاخ اخه!بشینم وحشیو نقد کنم خخخ]


♡(:
آدم با اونایی ک دوسشون داره و باهاشون راحته شوخی میکنه!
وحشی از خودمونه باو! راحت باش باهاش :)
وحشی رو میشناختم بخدا :||| اخه کیه که وحشی رو نشناسه [نیشخند] لامصب عجب اسمی هم داره!

شای مونده به راه و

شب تنهایی ماه و

یه دل بی سرپناه و

من و خونه...



شب تنهایی ماه...
تنهایی ماه...
امت که میشناسمش:))
غم و خودزنی ای که وحشی تو شعراش داره، وحشتناککه وحشتناک-__- :)
دقیقا توصیف حال الانمه... وحشتناک...!
سلام خوبی عزیزم ؟
سلام عزیزم :)
ب نظرت خوبم؟!
تو خوبی؟
نچ خوب نیستی 😞
من خوبم الحمدالله 
اره برقیت کو ؟
خداروشکر :)

همین ورا بود!
از دستم قایم شده...
اوهوم 🤔🤔
پیدا شد بیا بده من 😎😎😎
تو با اره برقی چیکار میکردی ؟🤔🤔

من؟
مردمو تیکه پاره میکردم باهاش! :دی
منم می خوام همین کارو انجام بدم 😎😎😎
اون اره منه هاااااااا!
اصن رو من عمل نمیکنه! :دی
روحیھ خشن داریا

:):
اگه بگم حق نداری ناراحت باشی خودخواهیه؟
اصلا من خودخواه، ولی تو حق نداری ناراحت باشی:( 
همه‌ی روزای بد میگذرن^_^ تو خوب باش نذار روت اثر بذارن*_*
...
چی بگم؟
منم این "من" اینطوری رو دوس ندارم...
دیوونه ای!!! همین و بس...
بازش کردم ک! :دی
سلاااام بانو حال و احوال؟ نمیخوای وضعیت سفید اعلام کنی؟
نمیخوای نزدیک شی ببینی آدما اون هیولای تو ذهنت نیستن.
دوستان شرح پریشانی من گوش کنید     داستان غم پنهانی من گوش کنید
قصه ی بی سرو سامانی من گوش کنید   گفت و گوی من و حیرانی من گوش کنید 
و.....
وحشی بافقی ،شهریار ،فروغ و گاهی حافظ 
سلام :)
والا وضعیت داره خاکستری میشه...
شایدم کلن دود بشه بره هوا!
تو خوبی؟ ممنونم ک حالمو میپرسی :)


از تیر بی ملاحظه ی آه ما بترس... اولی ست این که کس نشود هم نبرد ما!
.
سرخی ای کان ز نِی تیر تو پیدا باشد... رنگ خونابه ی خم جگر ما باشد...!

"جفتشون وحشی!"
چھ رنگی

خاکستریِ کثیف بد رنگ... :|
چیزی ندارم بگم، فقط می تونم بگم امیدوارم حالتون خوب شه، ان شاءالله :)
"امید" آخرین چیزیه ک واسه هر آدمی میمونه... منم هنوز یه کمشو دارم...
ممنون :):
وضعیت تا خودت نخوای سفید نمیشه..
ممنون عزیزم. حالت برام مهمه میپرسم خانومی 
دوبیت از وحشی بود
بجز بافقی، فروغ و شهریار و حافظ شعراشون قشنگه 
الان وضعیتم تقریبا داره صورتی میشه... تا سفیدی چیز دیگه ای نمونده اگ باز اتفاق تازه ای نیوفته!
نمیدونم چی بگم واقن! تو خیلی خوبی ^_^

صددرصد! من کلن عاشق شعرم... همه سبکی رو هم میخونم :)
امیدوارم زودتر سفید شه و حالت خوبه خووووب :)
الان وضعیت درخشانه...
سفید با رگه هایی از صورتی و قرمز و اینا!
یه چی توو مایه های ابر و باد!
[وی دچار اختلالات احساسی شده و ب پایدار بودنت حال هم اکنونش امیدوار است :) ]
کی به تو اجازه داد حالت بد باشه؟؟؟؟؟ بی ادب 
دیگه نبینم ناراحتی ها
شده من خودمو بکشم باید حال تورو خوب کنم
مهتاااااااااااا[عصبانی]
میدونی من رو این جمله حساسمااااااا!
باز میگیش؟؟؟؟؟؟؟

الان خوب تره حالم... تو خوبی؟ :))
وبلاگتون خیلی حس خوبی داره چون من عاشق رنگ آبیممم
ممنونم بانوی گمنام :)
خوش اومدین ^_^
ینی استقلال؟؟ :دی
سلام.ایشالا اوضاع برات خوب شه.
وقت کردی بهم سر بزن.
ممنونم :)
برن قدش

[کف دست]
[تق]
زدم! ^_^
وحشیو که نمیشناسم ولی وحشی بافقیو چرا:|

وضعیت قرمز ها؟ واسه من رنگ نداره وضعیتم:\
من جفتشو میشناسم! :|



مث روح؟ پس وضعیتت روحانیه!!!!!
دیدم دیشب دسسسسستم قرمز شد تقصیر تو بود پس 
خخخخخخخخخخ
مننننم زدم

{تق}
بوممم تق توق ترق

وآا ببخ شدم واقعا زدم قدش دستم خورد ب گلون شکست

[سرکار]

منو میزنی؟؟؟
من "دان" دارمااااا!
حالا مهم نی چه دانی! :دی

ممنونم بانو جان
نچ استقلالی نیستم 
ولی عاشق رنگ آبیم
منم استقلالی نیستم :دی
ولی رنگ آبی قشنگه :)
مث آسمون... وقتایی که آفتابیه :)
نه معلومه که نه 
چون تو حالت بده
بمیرم :(
بخاطر من؟؟
خب... پست جدیدمو بخون پس :)
بنده 9سال ژیمناستم 3طلا2نقرھ و5برنز دارم

4سالللللوالیبان
3سسسسسال سنگ ،،نوردی

از بابام کاراتھ و مامانم مینیاتور 
عمم خوش،نویسى
خودم طراحی با...


و......


حالا شما؟

الان داری اینارو جدی میگی؟؟؟؟؟؟ o_O

خب... من... منم چشمایی ب مظلومیت گربه ی شرک دارم! دلت میاد بزنی منو؟[مظلوم]

"دان" هایی ک دارم : گلدا، نمکدان ، شمعدان و دندان! :دی
ن الکى 00
اگه الکى بود موگفتم ک 
نمى زنمت .محافظت

[[لب اویزون چشاى براق لپ بادکردھ،و،لبخند ملوس]]
^^اینا بھم نمیاد دیگه؟

ینی محافظمی الان؟؟؟ بابا دمت گرم! :دی
حس شاخ بودن بهم دس داد![عینک]


چجوری هم لبت آویزونه و هم لبخند میزنی؟؟؟؟؟ امتحان کردم نشد!!
کوشولوی خودمی تو ^_^
بگم خدا چی کارت کنھ ھھھھ تو نمکدانى ^^مردم از خنده خخخخخخخخخخخ

مشکل خودتھ خودتو توانبخشی مغرفى کن

شوخی کردم به دل نگیرى ى وقت

^_^

ینی واقعن تو میتونی؟؟؟ اگه راس میگی انجامش بده ببینم!!! :دیی


میدونم باو :)
خانوما داداشا@

ازین بد تکرراررر ازین بد ھر که بھ ھم نامم چى تکرار ى چى بگھ من مودونم باش
افتاد ىا بندازم براتون

دیالوگی از در حاشیه*

برم سراعع خودت کوشولو ھا




مطالبى کھ با بوق‌است سانسور ششدھ نویسندس


بوق‌ بوق‌اوآ بوققققق

منو میگه! منو میگه! [ذوقندگی]




اهم... میگم... چیزه... مث اینکه مشکل فنی پیش اومده کامنت رو کامنت[بروزن خط رو خط!] شده! :دی
00چشاى سبز ووووو خوج جلم

/--\لب ھا
*¥*
دیدى

واو! چشات سبزه؟؟؟؟؟؟؟ ^_^


عاره عاره دقیقن فمیدم! :دی
110
ھھم الو
بلھ بفرماین
اقا نه خانوم اوا شما جنسیتتون چیھ؟
بھ توچھ 00بی آدب دختره بوقققق
وو بعد از5بار زنگ زدن
دوستم ذوق ژدھ شده
بھ من چه ب امبوللللانس زنگ بزن دختره بوققققق زنگ می زنم 110ھا
یغنى ب خودتون؟
ناگهان گوشیوو گژاش منم فھمیدم ب پلیس‌زنگىدم




خسه نباشی دلاور! خدا قوت پهلوان! :دی
سبز با رگه ھاى ابى نارانجى^^زرد 

واقعا میگم




کوشولوی خوجمل منی پس ^_^
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
از سارا اجازه بگیر بد کوشولوت شم
راستی دبستان **** نبودی یا دبیرستان **** ****
سانسور کن اسمارو

واااا!
تو فرزند سارایی؟؟
نع!
چطو؟
مهم اینه ک توو یه سیاره ایم! :دی
دوستمھ
از این لحاظ اره 

سارا میشناسم :)
:)
من دیگه برم^^اخرین کلمه
ى نفرى تو سوپر مارکت میرھ مىگھ کیک5000ت چندھ؟؟
خودت مودونى چندھ چرا مى پرسى؟
شب خوش عجقم

خدافظت کوشولو :)
^_^
مواظبت باش :)
چیزه ى پستت بزار کامنت1شم

نخیر!
اینطوری قبول نیس!
باید غیرمنتظره پست بذارم ببینم اولی میشی یا نه؟! :دی
دلت میآد باخندھ ملوسم

بله! ^_^
دلم میاد! :دی
حستى

الان اومدم :)
عربى رم دادم اوووووفففففیش^^



سلام ھھ
سارا متعجب شد

سلام:)
ب سلامتی
چرا؟؟؟
از این‌ھمھ موفقیت♥♥

واااا!
موفقیتت مگ تعجب کردن داره؟
نگفتھ بودم ک خودتم شدى

نگرفتم! :دی
متعجبم از کامنتات بسى بیشتر شن ^*
1ساعت،طول میکشھ برم.اخرش

میخای چپه شون کنم؟؟ :دی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
تواین3ماھھ ک باا بیان اششناشدم چقد محبوب شدم....الکى....



**** *** *****  ***** ***** *** ********** **

*^

واقنی محبوب شدیااااااا شاخ بیانی تو اصن! :دی


بمیرم... :( تازگی؟ یا خیلی وقته؟
خوب چ.بگم امممم!سوال کن.جواب بدم

سوال : خوبی؟
میگم بھش نگفتم...حودتم متعجب شدى

عاقاااا
بهم نخندیاااااا
ولی بازم نفهمیدم! :دی
چی رو نگفتی بهش؟
محبوبیتتو میگم.چقد کامنت داری

خخخخخخخ
همش خودتی ک :))

فک کردم سارا از موفقیتت توو امتحان عربی تعجب کرده!!! :دی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
مسخرھ نکن ھیچکى نمیشناستم

*********

والا الان توو با نیمی از دوستای پررنگم دوستی ^_^
ب زودی با همه آشنا میشی :)
کی وب میزنی؟
پاسخ ،بلى

مدال ھایم.را مطمعنى تجربی.رفتی!!!!!!
شوخیه ھا^*

خداروشکر :)


مدال چیه؟
نه خب..ببین...کامنتات مث مسائل تست هوشه!! :دی
سه ساعت باس فکر کنم! مثلا الان اون نقطه هایی ک گذاشتی واس چیس؟ :دی
اگ
ھ یورتمه رفتنم رو مغز بابام ج.بده اسفند

اولش نفهمیدمااااا!
ولی الان فمیدم! :دی
امیدوارم زودتر ج بده!
ورزشا و....میگم


آهاااااا! :دی
نقطه ھا==با tvمیام کیبوردش خرابه^^

موبایلم عیدا و تابستون دستم

با تی وی؟؟؟؟
خاک عالم!
خیلی سخته ک اینجوری!!!

چیزی تا عید نمونده...صبور باش! :دی
لالالا≪منتظر≫

ببخش عزیزم یهو مجبور شدم برم... :(
اگه اھل اھنگى برو وب دنا پست اخر کامنتامو بخون

اوکی :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">