هُرمِ زِمِستان

رفیق

سه شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۷، ۰۵:۲۱ ب.ظ

دوست داشتن آدمای خوب سخت نیست...

موندن توو لحظه های خوب سخت نیست...

رفیقم...

تو خوب نیستی...

منم خوب نیستم...

تو کامل نیستی...

منم نیستم...!

این روزا هم روزای خوبی نیستن...

ولی من و تو...

کنار همیم...

مگه نه؟

باهم حلش میکنیم :)

۱۴ ۰
کمرم خورد شد 😱
عجب متنی بود
خجالت میدهی؟ ^_^
فداتمممممم :)
چه جالب! دقیقا حال الان منه:|
هستیم دیگه! :)
.
چرا؟
کامنتم اومد؟
آره کوشولو ^_^
^_^ 
خوبی یاسی خانم؟ :)

:)
تقریبا خوبم :)
تو خوبی رزم؟
حل شد؟
مگه داریم ک نشه ک حلش کنم؟
اونم من! :دی
:)
بسی عالی :))
بسی ممنون ^_^
اوهوم :)
[لبخند عمیق] :)
^^
یلذات مبارک

یلدای تو هم مبارک عزیزم ^_^
واقعاً اگه هر کس اشتباه خودش رو بپذیره و سعی بر توجیه اشتباهش نکنه اکثر مشکلات حل میشن
آره واقعا...همینطوره! :)
سلام خواهری 😊
سلووووووووووووووووم صورتی!
خوبی؟
کجایی تو دختر؟
سلام . یاسمنم قشنگم ،یلدای شیرینی داشته باشه ،و آرزوی تم طولانی خنده رو در تمام عمرت برات دارم :)))
واااااااااااااای ممنونتم عزیزم ^_^
منم امیدوارم یلدای قشنگی رو گذرونده باشی با کلی خاطره ی خوب :)
موفق باشی :))
مرسی ^_^
تو قلبتمم 😀😀😀😉😉😍😊😊😊😄
معلومه ک هستی :)
معلومه ک بااید باشم چی فک کردی هااان 


خخخخخخ


دوستتت دارم رفیق جونی
صورتیییییییییییییییییییییی
دلم میخاد درگوشی یه چیزی بت بگم :دی
منم دوست دارم یاسی چی فک کردھ

عزیزمیییی ^_^
منم دوستت دارم کوشولو ^_^
کوشولوو ارھ؟؟بزرگتری

بله! بزرگترم![عینک]
ولی کلن ب همه میگم کوشولو! :دی
ممممم بھمنى دیگه پس 1ماھ و؟بزرگتر

حدود سه چار سال بزرگترم! :دی
متولد کدوم ماهی؟
چه چیزى رودود مى کنن چش نخورى!*

رشتت چىىھ

هیع!
آتیش خطرناکه هاااا!
یه جور میگه چش نخوری انگار قدِ نوح عمر کردم! :دی


تجربی...ماه تولدتو نگفتیااا... روزشم بگو :)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
*****************
برا صورتیھ اوضاش بد جور خرابه چھ کنیم بخندھ

دارم این وبشو...
از روز اول داشتمش...
اولین دنبال کنندشم بودم...
ولی چیکارش کنم؟
جوابمو نمیده!
لابد مارو قابل نمیدونه دیگه!
چیو دود مىکنن ؟؟؟اسفندو....ماه تتولدم آسفندھ^^

1*12*182
سخته تجربی ایا؟ھم تجربی دوس دارم ھم ریاض .سردو راھیم....امسال انتخاب رشتھھھھ دارم



~.~

آهااااا!
تست هوش طرح میکنی توو این اوضاع؟ :دی

همه ی رشته ها سختن! علاقه آسونشون میکنه...
برو دنبال علاقه ت :)
این چھ حرفیه صورتی ھمرو دوس داره ...اگه جواب ندادم بدون رفتم ولی ھستم فیلن

وا!
من نگفتم دوسم نداره ک!
منم دوسش دارم :)
ولی گاهی آدم نیاز داره تنها باشه...و فقط یه عده ی خاصی رو توو تنهاییاش راه میده
سانسور موکونى
شوخی^^


تجربی..جراھى اطفال
ریاضی ....مھندسى کامپیوتر و آى تى

شاید نخاد همه بفهمن جاشو :)




هر دوشو برو! :دی
جدن بهت بگم... سرسری انتخاب نکن! روش فکر کن و راجب هردو رشته تحقیق کن!
بحث آینده ته :)
چھ اوضاعیھ مگه


دیدی پست جدیدمو؟
اھا فھمىدم

پس دیدیش!
ھى

شرمنده...کار پیش اومد مجبور شدم برم...
خودمم رفتم^^ھى بر آ پستت بود

:)

حالا چرا "هی"؟
:):
**لبخند ملوسآنھ***

اوخِی...نازی! ^_^
یىیىیىیىىی^^
****خنده ملوسانھ*****^^

بیا بغلم کوچولوی ملوس ^_^
بقللللللل^^


تماس فیزیکی ممنوع!!گست ارشاد میگم بیادا

()-()

:--*


♥♥

^_^
گشت ارشاد ک از خودمونه باو!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">