هُرمِ زِمِستان

فقط گاهی...

پنجشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۷، ۰۸:۴۷ ق.ظ

گاهی ک حالم خوبه ، دلم میخواد داد بزنم و بگم "چ خبرتونه باباااااااا؟ نمیبینین حالم خوبههههههه؟"

یه جوری ک هیشکی باورش نشه حالم خوبه!! :دی

خصوصا این دنیایی ک ب نحو مشکوکی داره تلاش میکنه حالم خوب نباشه!

تا یه لحظه از حال معمول شادتر میشم خیلی زود میاد و تصفیه حساب میکنه!

البته من ب اصوا اون آقاهه ک اسمشو یادم نیس معتقدم! همونی ک میگه "نگران نباش! فردا روز بدتریه!" ن این ک ب بد بودن فردا ایمان داشته باشم! نه!

فقط یه جورایی اینجوری باعث میشه دنیا خیال کنه دارم سقوط میکنم و دس از سرم برمیداره!

.

"خب ک چی؟" هم جمله ی مؤثریه! اصن معجزه میکنه لامصب!

حال آدمو از این رو ب اون رو میکنه!

.

+امروز صبح داشتم میچرخیدم توو بیان... دلم خواست چند نفرو بغل کنم! :دی

1- دنا...

2- اون رفیقم که تازه برگشته و چهل و خورده ای روزه اینجاس ولی ب من نگفته و پنهان شده![خودت فهمیدی یا بیشتر بتوضیحم؟ :دی]

3- سارا  ک دنبال کنندم نیس و منم امروز قصد دارم دنبالش کنم! تازه پیداش کردم!

4- آرام وبلاگ "آرامم کن"

5- یاسمن ک دیروز برای اولین بار اومد اینجا و وب نداره هنوز! :)


++فک کنم باس یه روز وبلاگ تکونی کنم!


+++هیچ چیز اول صبحی ب اندازه ی خاموش بودن گوشیت عصبیم نمیکنه! :دی [اینفینیتی]


++++آرام هیونگ هنوزم برنگشته!


+++++راجب بطریا باس یه پست بذارم! بستگی ب وقتم داره.


++++++امروز MV ریپکیج اکسو میاااااااااد! ^_^

۵ ۰
من که چیزیم نیس...من حالم خوبه :)
اوهوم...!
تو خوبی...!
مگ باس چیزیت باشه ک بغلت کنم؟؟؟
زندگی دیگه کاری به جمله ها و پرچم سفیدمون نداره یه گوشه رینگ گیر آورده پشت سر هم مشت می زنه
خخخخخخ
منم میزنم خب!
واینمیسم نگاش کنم ک! :دی
البته یه مدته زدیم توو کار جنگ نرم!
(لبخند برعکس)
[بوس]
حس خوبی ب این لبخنده ندارم... میدونی ک چی میگم؟ نه؟
خوشی هات ابدی و پایدار❤


منتظر پست بطری هستیم❤
مچکرم! ^_^



نگو تنم میلرزه!!! :دی
به این که امروز حالم خوبه یا بد فکر نمی کنم 
شاید خیلی بیخیال زندگی می کنم 
بیخیالی خوبه :)
سخت میگیرد جهان بر مردمان سخت کوش...!
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
******* *** ** ****** ***** **
****** **** *** **** **** ** ***** **** **** ***** **** *** *** **** **
** **** ****** ****** **** **** ***** *** *** ** ***** *** * *** زنگ زدی D:
ببین دنیا همینه یاسمن! احادیث خیلی زیادی داریم از این که دنیا جای خوشحالی نیست...پس وقتی چیزی بهتون رسید خیلی خوشحال نشید و وقتی چیزی از دست دادید زیاد ناراحت نشید که البته بنده توو هیچکدومش موفق نبودم D:
بخدا انقدر سعی میکنم ولی وقتی میخندم از ته دل میخندم و و قتی ناراحت میشم از ته دل ناراحت میشم :|
اسیر شدیم بخدا! 
خلاصه همیشه همینه...زیاد بخندیم بعدش اشکمون درمیاد و از دلمون درمیارن...
عاره متاسفانه :(
چه خوب که حالت خوبه:)
گاهی خوبه! :دی
خب موافقم ... جمله‌ی موثری هست ... ولی اگه از این حال خوبای قبل از طوفانه که خیلی حس غم‌انگیزیه ...
می‌دونی ... زندگی کردن حس عجیبی هست ... مثل مسائل عجیبی که داره ... زنده موندن یا زندگی کردن ... که بعضی مواقع انتخابه و بعضی مواقع اجبار ...
اما سلاح ما توی مواجه با همه‌ی اینا امید بوده ... امیدوارم امیدت رو از دست ندی و با شوق و انگیزه به اون چه که برای خودته و دوسش داری ... تلاش کنی ...
والا منم نمیدونم بعدش چی میشه!
زنده موندن یه انتخاب اجباریه... ب نفعمونه ک دوسش داشته باشیم و باهاش کنار بیایم :)
گاهی امید تنها چیزیه ک میمونه... منم امیدوارم... :)
همه رو خاسدی بغل کنی منم بوووووق =/ 
ههعی روزگار ... باوشه اچکال نداره =/ 
گفتم صبح ک توو بیان میچرخیدم دیدمشون!
شما ک ستارت خاموشه! :|
معلوم نی کجایی؟! :/
.
حالا بیا بغلم آجی کوشولو ^_^
میخاستم با شمشیر بیام بزنمت ک چرا اسم منو ننوشتی دیدم اونایی ک صب بودنو میگی شانس اوردی
عزیزمی توووووووووووووووو ^_^
[بغل]
قشنگه^^

من احتمالا اسفند وب بزنم 



ھم سنیم؟؟

کدوم سارا..سارا و بابا و کمی مامان ....عالیه

زودتر وب بزن یاسمن جون :)


نع! تو کوشولوتری! :دی


عاره همون ساراس :)
منم مى خوام بقلت کنم

بیا بغلممممممم ^_^
همیشه حالتون خوب باشه :)
ممنون :)))

+++++راجب بطریا باس یه پست بذارم! بستگی ب وقتم داره.


راجب چی؟
راجب پست قبلی دیگه! :)
حال پست گذاشتن ندارم همون خاموش باشه بهتره =/ 

:)))
:|


:))
منظورتون از سارای شماره۳ منم؟! :)))
ممنونم اگه آره:)))
وای ذوق مرگ شدم:)
آری آری تو را میگویم ^_^
:))
عزیزمیییییی ^_^
بیا بغلم🙆
آرام... :)))
باورت میشه یکی از بهترین اتفاقایی ک منتظرشم دیدنت و بغل کردنته؟(((:
فک کنننننننن!
بریم یه دانشگاه!!!!!!! ^_^
اوھوم 

:::در اغوش کشیدن:::::
به قول ناظم مون تماس فیزیکی ممنوع ^^

بازم^^

●¥●    ¢-¢

واقن ناظمتون اینو میگه؟
عجب آدمیه ها!!!!!!
ناظم ما هم میگفت اینو😅
وا!
ناظمم ناظمای قدیم!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">