هُرمِ زِمِستان

اعتراف + بطری شیشه ای...

سه شنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۷، ۱۱:۲۹ ق.ظ

اعتراق میکنم ک اعتراف کردن برام خیلی سخته! :دی

.

اگه بطری شیشه ای بودین ، دوس داشتین خالی باشین یا پر از زهر؟ چرا؟

نکته : بطری خالی حق نداره انتخاب کنه ک باچی پر بشه... و زهر هم حق انتخاب اینکه واسه چ کاری استفاده بشه نداره!

.

هشدار : کامنتای بیانیا بدون تاییده! گفتم ک بدانید! :دی

۴ ۰
حق انتخاب ندارم اما دوست داشتم خالی باشم
چرا؟
من ترجیح میدم بطری باشم که  پر از زهر هست😊
چرا؟
پر از زهر
چرا؟
اگه بطری شیشه ای بودم ترجیح میدادم پر از زهر باشم.

بالاخره همینکه خالی نیست کافیه.
چرا؟
چرا قسمت دوم سوالو نمیجوابین؟؟؟؟
دلیل انتخابتونم بگین لطفا! :دی
ینی خلاقیتت توو جوابیدن کامنتا منو کشته!!!!! :دی
به نظرم پر بودن از هر چیزی بهتر از خالی بودن و هیچی نداشتنه.

درسته... ولی این پر بودن ، ممکنه ب کسی آسیب بزنه...!
ازارم به کسی نرسه وکسی هم ازارش به من نرسه
اگه با یه چیز بدتر از زهر پُرت کنن چی؟
اونوقته خودم رو میندازم ته دره!
چ بطری فداکاری!!! :)

ولی بطری ک پا نداره! :دی
ندیدم قسمت دومو:)
اشکال نداره اگه به کسی اسیب بزنم، چون این تقصیر من نبوده، بلکه به عامل خارجی از من برای اسیب زدن به کسی استفاده کرده!
و اینکه ممکنه خوش شانس باشم و ازم به خوبی استفاده بشه.
درسته... ولی اونی ک انتخاب کرده ک زهر باشه شمایین!
امیدوارم بطری خوش شانسی باشین! :دی
بالاخره مثل چاقو میمونه ...
یا آدم میتونه باهاش یکیرو درمان کنه یا اینکه بهش به کسی آسیب برسونه.

اما خالی بودن و هیچی به نظرم مثل برزخ میمونه تکلیف آدم روشن نیست.
تکلیف بطری روشن نیس!
ینی درواقع مهم نیس چی توو بطریه؟ همینکه پُره و تکلیفش روشنه براش کافیه؟
هر چیزی جنبه خوب و بد داره مهم اینه که از کدوم جنبه اش استفاده بشه.
دقیقا همین رو گفتم. همین که تکلیفش روشنه کافیه.
روشن بودن تکلیف خیلی بهتر از بلاتکلیفیه 

اوهوم... ب هرحال واسه یه سریا بلاتکلیفی آزار دهنده س!!!!
مرسی:).هر انتخابی یه هزینه ای داره دیگه، گاهی ممکنه همه چیزو از دست بدی
مهم انتخابه!
و اینکه قادر باشیم هزینه هاشو تحمل کنیم!
وقتی انتخاب میکنیم اولین چیزی ک باید در نظر بگیریم هزینه هاشه!
این بستگی ب تحمل آدما داره...

شاید باعث مرگ یک فرد ظالم بشم😊

شاید باعث مرگ یه فرد مظلوم بشی!
باعث شدم زودتر فوت کنه، هرچی زودتر فوت کنه ،کمتر گناه میکنه، در نتیجه پاکتر از این دنیا میره😊
خلاصه بخوام بگم: من بنده برگزیده خدا هستم فلاغیر😂😂😂🤦
خخخخخخخخخخخخخ
تو بطری برگزیده ای!!!!!!! :دی
اونوخ آدم مظلومی ک میتونسته بیشتر ثواب کنه چی؟ تکلیف اون چی میشه؟ :دی
آدم ها معصوم که نیستن ،حتما گناه هم میکنن😊
ثوابم میکنن ک!
تو منبع تقریبا(!) موثق نوشته "انسان با تقوا ن اینکه ب دنیا علاقه مند باشه ، ولی از خدا عمر طولانی و با عزت میخواد تا با توشه ی پر ب استقبال مرگ بره!"
البته اون با زبان کتاب دینی نوشته بود! :دی
خالی باشم خیلی بهتر ازاینه که کشنده باشم . خالی بودنم به خودم ضرر میرسونه شایدم اصلا ضرری نداشته باشه .ولی پر بودن از زهر به دیگران آسیب میرسونه
ب اینم فکر کردی ک با چ چیزایی ممکنه پر بشی؟؟؟
شاید خطرناکتر باشه!!!!
اونی که من باعث مرگش شدم تقوا پیشه نبود😊
من خودم کشتمش! ب جان خودم تقوا پیشه بود!!! :دی
بطری خالی بهتر از بطری پر از زهره... بین بد و بدتر به نظرم انتخاب کردن"بد" بهتره...
ب نظرت چرا بهتره؟
قاتل
زنگ بزنین110
😭😭😭
110 ک بطریارو دستگیر نمیکنه!!! :دی
عه تو هم   مگه  بطری من فکر کردم  بطری ها رو سازماندهی  میکنی😂😂😂
من اهل قبیله ی بطری های سازماندهی نشدنی میباشم!
الان دارم سرشماری میکنم! :دی
سلام یاسی جون
منم میخوام خالی باشم، امید است که با چیز بدتر پرم نکنن، بعضی وقتها خالی بودن بهتره 😊😊🙄

منم امیدوارم با چیز بدی پرت نکنن!
ولی شیشه ی خالی رو با هرچیزی ممکنه پر کننا!
حالا چرا میخای خالی باشی؟
چه قالب قشنگی :)
سلام ^_^
خوش اومدین :)
من ترجیح میدم خالی باشم تا یه شیشه زهر 
چرا؟
چون کمتر آسیب میبینم...
بطری خالی بنظرم آسیب پذیرتره...!
یاسی خالی قشنگه شفافیت قشنگه😍
شفافیت!!
هر شفافی خالی نیس...
هرخالی ای هم شفاف نیس!!!!
یاسییییی

ببین یاسی هر مسئله‌ایی چند بعد داره!
ما میتونیم از این بعد نگاهش کنیم:(( یک شیشه‌ی شفاف خالی، بهتر است تا یک شیشه‌ی پر که از زهر پر شده!))
مثلا اگه اینو به انسان ها ربط بدیم این میشه که یک انسان خالی از هر بدی بهتره تا یک انسان پر از کینه که میتونه همون زهرِ کینه به خودش آسیب بزنه!

یاسی نمیدونم تا کجای حرفم منطقیِ و تا کجا نه، اما خوب...
حالا سوال من، هدفت از این سوال چیه؟ گیجم کردی هی میگم پر بهتره یا خالی😂🤦‍♀️
اگ چیزی ک توو شیشه س رو مجاز از اندیشه و مغز بطری بگیریم چی؟؟؟؟


سوالت را نمیخواهند پاسخ گفت!!! [درگوشی : بعدن بت میگم!] :))))
نمیدونم:))) (لبخند دندان نماااا)


باشه بگی هااا ^_^ :)))))
^_^


باچه! :)
اما راست میگی.

شیشه‌ی خالی که شفاف هم باشه، یه روزی توش زهر میریزن و میدونی چی میشه بعدش؟
سرنوشت یه کاری میکنه که پرکننده‌ی شیشه یه روزی خودش اون زهرُ بخوره انشالله بمیره  و شیشه بشکنه^_^


جنایی شد هههه
من ترجیح میدم آدم بمونم😂
خخخخخخخخخخخخخ




تهش خوب بطری هم ب این نتیجه میرسه ک آدما آدم باشن، بطریا بطری...
من ترسم ازون آدماییه ک بطری میشن!
دلیل پستمم تقریبا بخاطر همون آدماس...
دقیییقا 


بعدا هر وقت خواستی راجبش حرف بزنی کلی سوال پیچت میکنم، اینقدر سوال پیچم کردی:))))))))))
...



یا قمر! همین الان بپیچ هرچی میخای بپیچی! من طاقتشو دارم! :دی
سلام من بطری زهر را انتخاب می کنم ، بنظرم تو خالی بودن خیلی بدتر از زهرالود بودنه ، لا اقل تکلیفم با خودم روشنه
تو خالی بودن بدتره واقعا!
بطری خالی بهتره، چون اینطوری خیالت راحت بود که زهرت به کسی اسیب نمیرسونه، و اینکه احتمال پر شدن شیشه ی خالی با زهر خیلی کمه
شیشه ی خالی هم میتونه خطرناک باشه...
اگه شیشه ی زهر بشکنه چی میشه؟
اگه شیشه ی خالی بشکنه چی میشه؟
حال چطوری باشم خیلی مهم تره تا نگران آینده باشم .شاید اصلا در آینده شکسته باشم و غیر قابل استفاده.وقتی حالا شیشه ای باشم که به دیگران آسیب میرسونه قطعا درآینده چیز بهتری نمیشم. ولی خالی باشم شاید با یه چیز خوب پرشم  از کجا معلوم؟؟؟
اگه درحال حاضر خالی و بی استفاده باشی بهتره ینی؟
از زهرم میشه استفاده های مثبتی کرد!
پر از زهر چون آدمای جسور دور و برم خواهند موند ، اگه پر از زهر باشم همه احتیاط میکنن از اینکه رفیق من باشن. این احتیاطو دوست دارم. پر از زهر بودن خوبه... حتی اگه هیشکی دور و برم نمونه...
یه زاویه ی جدید نسبت ب بقیه!
دمت گرم پریسا جونم :)
ب جمع زهرآگینان جسور خوش اومدی😁
ترجیح میدم پرزهر باشم
بالاخره زهر یجایی بدرد میخوره
شاید یک بدبختی عین من خواست خودشو خلاص کنه و از زهر من خورد و راحت شد
ینی نمیشه یه بار بی آزار از کنار خودت رد شی... ن؟
حتما باس یه اشارتی ب نابودی خودت بزنی!
بیام بزنم بشکنمت؟😁
خب فرقی نمیکنه!(:
چ بطری زهر چ بطری خالی
ممکنه ک خالی باشمو با زهر پر شم!(:
فرقی ندارن برای من.
ینی اینکه هیچی نباشی با این که یه چیزی باشی نمیفرقه برات؟
خالی از زهر
پر بودن از زهر کشنده است
اگه بطری رو درون آدمی بدونم، درون خالی از کینه باشه بهتره
اگه بطری رو درون آدم بدونیم... و بطری خالی رو یه آدم خالی چی؟
از دید یه بطری بهش نگاه کنین... ن از دید یه آدم!

هر که در عاشقی قدم نزده است
بر دل از خون دیده نم نزده است

او چه داند که چیست حالت عشق
که بر او عشق، تیر غم نزده است

...!
😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐


این مربعا چیَن؟
سلام 
یاسمنم15سالھ^^ھمونى که تو وب صورتیھ 

وبت عالیه ..من دوس دارم خالی باشم چون اگه پر زھر باشم برا دیگری خطر داره اینو ک میتونم انتخاب کنم پس خالی ...


من ازاین بھ بعد وبتو مى خونم اگه میل دارى خودت رو معرفی کن

الان از دید یه آدم نگاه کردی ب بطریا... از دید یه بطری نگاه کن... قراره بطری باشی!
.
خوش اومدی یاسمن جان :)
منم یاسمنم^_^
خیــــــــــــــلی خوش اومدی عزیزم :)
خیلی خوشحالم ک قراره بمونی😊
اصلا به نابود کردن خودم علاقه خاصی دارم 😂😂😂
نمیدونی چقدر حال میده[خودم میدونم مغزم مشکل داره]
تو مغزت مشکل نداره!
فقط یوخده تنت میخاره! :دی
خب اگه خالی باشم، بالاخره پر میشم!(ک دست من نیست با چی!)
اگه هم پر از زهر، بالاخره یه کاری میکنم، ک باز دست من نیست
پس فرقی نداره دگِ
+حالِ یاسی چطوره؟🙄
شاید...!

+تقریبا خوبم... ولی تو خوب نیسی انگار! هوم؟
زهر تورو یاد چی میندازه؟؟؟؟
برام مهمه وقتی اسمم میاد مردم چیز بد و ناراحت کننده ای یادشون نیاد...
تصور ذهنی از چیزی که وجود داره 
تصور ذهنی ممکنه اشتباه باشه... من تصور بدی از زهر ندارم!
مثلن اینکه من از اسم "فلانی" خوشم نمیاد و دلیلشم اینه ک فردی با اون اسم ، برام خاطره های آزاردهنده ای ساخته!
این دلیل نمیشه همه ی فلانی ها بد باشن!
 =| =| =| =| =| =|
ازینا D:
ازینا خوبه! :دی
.
خوبی؟
قیاس مع الغیر بود عزیزم
چند نفر مثل توهستن که یاد چیز خوب میفتن؟؟!!

ینی نگاه اجتماع در الویته؟؟؟
نگاه اجتماع نه... اون زمان حرف از ریا میشه چیزی که نیستیم ولی طوری دیگه نشون میدیم ، زهر ذاتا مضره، انتظار اینکه دیگران دوسش داشته باشن اونو از ذات اصلیش دور میکنه ،پس زهر داره کاری میکنه که نگاه اجتماع نسبت بهش عوض شه،نگاهی که از ذات اصلیش جداش میکنه...
 اینکه من بخاطر بدی شناخته بشم یا خوبی.... اون چیزی که واقعا سازنده ی ذات منه ، دیگران باورم دارنو بهم اعتماد دارن ،چقدر میتونن بهم تکیه کنن.
همه از نظر خودشون خوبن، چه بد چه خوب.... ولی اولویت من اینه وقتی کسی به کمک احتیاج داشت اونقدر معتمد باشم که ازم کمک بخواد... من از اینکار لذت می برم 
# من انسانم میتونم خودمو با یه چیز خوب پر کنم چون اختیار اینو دارم که هم مثل زهر کشنده باشم هم مثل عسل شیرین، میتونیم بگیم درون ما شبیه بطری نیست ،  ما سازنده هزاران بطری با محتویات مختلف هستیم که روی دلمون تلنبار شده که هرکدوم احساسات ما رو نسبت به شخص خاصی بیان میکنه.... تو هیچ‌وقت نمیتونی وقتی کنار کسی که عاشقشی بشینی از بطری زهر دار استفاده کنی...  اون لحظه  براش از عسل شیرین تری چون اون شیرینی وجودتو داره می بینه....
هیچ وقت یه انسان نمیتونه مث هیچ شیء دیگه ای باشه...
اینو ببین :
اگر ماه بودم.... به هر جا که بودم .... سراغ تو را از خدا میگرفتم..... و گر سنگ بودم به هر جا که بودم ..... سر ره گذار تو جا میگرفتم..... اگر ماه بودی بصد ناز شاید .... شبی بر لب بام من مینشستی ..... و گر سنگ بودی به هر جا که بودی..... مرا میشکستی مرا میشکستی
با اینکه معمولا سنگ توو ادبیاتمون کاربرد مثبت نداره ، اینجا شاعر گفته "اگر" ! این فقط یه مثاله! توو پستمم گفتم این یه انتخاب بین بد و بدتره...
هیچ کدوم ازین دو مورد واسه انتخاب کردن خوب نیستن...
#صد درصد تو یه انسان قابل اعتمادی آبجی :)
من ھر جا کامنت بدم موندگارم^^

خوشالم ^_^
پس به یه اجماع رسیدیم ،با کمی اختلاف نظر ...
جالب بود. تو به من لطف داری عزیزم. 
# وقتی اطرافیان کاری میکنن ازت زهر بسازن ،با کارت و رفتار خوبی که داری جلوشونو بگیر.
اوهوم :)
مرسی ک اومدی و حرف زدیم ^_^
#سعی میکنم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">