هُرمِ زِمِستان

مرسی ممنون

شنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۷، ۱۱:۰۲ ب.ظ

هرچی گفتن و پرسیدن و همه ی حال و احوال کردنام همین بود... مرسی...ممنون!

سوتی هم دادم تازه!

یه قسمت بی ربط الکی گفتم مرسی ممنون! فک کردم طرف بعد از سلامیدن باس حالمو بپرسه! :|

خو حالا بیخی...

مهم اینه ک باز از جمع پناه بردم ب اتاقم...

جایی ک خودم منتظرمم!

بیخیال مردم! والاع!!!!!

میدونین... بعد از چند روز آزمایش کردن سکوت مخفیانه ب این نتیجه رسیدم ک لازمه حداقل یه نفر غیر از خودم بام بحرفه...

حتی اگ کاری ازش برنیاد...

همینکه میدونم میدونه باعث آرامش...

همیشه یه نفر باید باشه... حداقل یه نفر...

+چقد دلم حرف زدن میخاد الان...

۶ ۰
درد و دل کن.خودتو اذیت نکن.
وقت کردی بهم سر بزن.
یه چیزایی دست من نیس...
حتما :)
سلام یاس گلی، عیب نداره(سوتیه) پیش میاد
باید اعتراف کنم، وقتی مهمونی می‌ریم، جمعیت اگه زیاد باشه موقع احوال پرسی با لبخند الکی لبامو تکون میدم، آخه نمی‌فهمم چی میگن اون اون سر خونه، من این سر خونه، همه هم باهم حرف میزنن، اونم (شخصی که داره با من احوال پرسی میکنه) هم اصلا صداش در نمیاد و حسی به من میگه که اونم داره الکی لب تکون میده برای همین منم بیخیالم🙄😂
این جمعه یه جوری بود ک همه نشسته بودن و من یهو ورود کردم ب تنهایی! :دی
لینک کنیم همو؟
شرمنده... لینکی نیستم زیاد!
همون یه دونه هم وبیه ک خودم یکی از نویسنده هاشم ک داره خاک میخوره!
بیا با من حرف بزن❤
فداتم آبجی!
من در انتظار پست رمزدارتم ک بترکونمش! :دی

چ خبرا؟
با اتاقت حرف بزن دیگه
با پنجره ها
و سایر حضار اتاق :)
بعله! ممنون :|
پیشنهاد خوبیه!
البته تا الانشم همین کارو میکردم!
خودمم در انتظارشم ولی حسش نمیاد فعلا
خخخخخخخخخ
درکت میکنم!
اینجور چیزا حسیه!
منم الان چند وقتی هس حسش نی پست بذارم! :دی
حس تغییر دارم
اینجا قبلا اینجوری نبود نه؟

خسه نباشی!
کلن قالبو عوضیدم دیگه! :)
سلام
بیا حرف بزنیم  خواهر
البته با تاخیر😊
حرف یهویی میاد...
یهویی میره! :دی
مرسی ک هستی خواهر ^_^
میگن تو این شرایط مادر هم صحبت خوبیه :)
مامان... خوبه...
:):
اون یه نفربستگی داره کی باشه
کسی ک براش فرقی نمیکنه چند نفر دیگه هم هستن...
ب هرحال اون همیشه هست... :)
درست میگی منم یه جاهایی میگم ممنون و.....
البته روبروی آینه هم میتونی بشینی حرف بزنی :|

آیینه جزو بچه های بالاس!
الکی نیس ک!
ولی زیاد باهاش حرفیدم... اون قدیما ک بالا بودم...
اگه دیدی کسی طرفت نمیاد تو برو سمتش عزیزم . فقط باید شخص موردنظرو پیدا کنی ... تنهایی چیزی رو درست نمیکنه. فقط فکر کن ببین به کی میتونی اعتماد کنی
همه دوستامن!
ینی همه رو میدوستم ولی جدیدا یه طوری شدم انگار دلم نمیخاد آدم ببینم اصن!
دقیقا حرف دلمو گفتی
تنهاجایی که همیشه یکی منتظرمه کنج اتاقم پیش تنهایی خودمه
همون اتاقه ک قرار بود بیام اونجا دنبالت؟ :دی
اینجوری میگی وسوسه میشم پا میشم میاما!!
از همون شلوغیاست که احساس تنهایی به آدم دست میده؟
ازون شلوغیا ک احساس خفگی ب آدم دس میده!
من توو شلوغیا تنها نمیمونم ولی اینجور جمعی خلاف استایلمه!
ب جان خودم مراسمش یه جوری بود انگار اومدن خاستگاری!
>_<
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
غلط کردن بیان خواستگاری :|||| [عصبانی شدید][نیشخند]
منم از این شلوغیا حس کردم!
مزخرف ترین حالت ممکنه ها! دلت میخواد جامه بدری و دربری از این جمع [قهر]
*** **** ***** ****** ****** **** ***** ****** *****
****** ** *** ** *** *** *** *** ***** *********** ***** ******* *** **** **** **** ****
آرامش خودتو حفظ کن! :دی


من لایقش نیستم :)))
آره خودشه
پاشو بیا اتفاقا تنها هم هستم حوصلم سر رفته
بدو منتظرم
هم پاشم هم بیام؟
هم بدوئم؟
من پامیشم میدوئم ، تو بیا! :دی
فقط چشاتو ببند چون اتاقم بدجوری شلوغ پلوغه! :دی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
**** بخدا یادم نمیاد چی گفتم منو نزن D:
ینی چی لایقش نیستی؟؟؟ من کامنت خودمو نمیتونم ببینم D:
درجریان حافظت هستم! :دی

بیخیال! چیز مهمی نبود! :دی
باشه تو بدو من میام 😂😂
درو باز کن پشت درم
نمیتونم درو باز کنم! دارم میدوئم!
بیزحمت خودت وا کن درو! :دی
یعنی من هم بیام هم درو باز کنم
بابا چه قدر پرتوقع شدی 
😂😂😂
الان برابر شدیم دیگه!
من هم پا میشم هم میدوئم... تو هم میای هم درو وا میکنی😁
آره خب اینم حرف قانع کننده ای بود
اوه چه اتاق باحالی داری
هیع!
اومدیییییییییی؟
من خواب بودم ک!!! ندیدمت! :(
.
[هیچ وقت اتاقم ب شلختگی دیروز نبوده! وگر ن ب جان خودم من آدم منظمی ام... فقط دیروز یه استثنا بود... مث هرروز! :دی]
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">