هُرمِ زِمِستان

مگ داریم تا این حد بی حسی؟

اصولا ب نظرم دنیا دو روزه... روزی بر ضد تو و روزی ب زیان تو!!!!!!!
خدایی غیر اینه؟
هرجا خواستیم یه کوچولو بیشتر بخندیم این دنیا یه چشم غره ای ب ما رفت که خنده هامون نشکفته پر پر شد! :دی
.
آقا من معشوقه ی آیدا رو فرستادم خط مقدم! اسمش محمده! همینجوری توو اسارت مونده و حتی وقت نکردم از افکاری که توشون غرق شده بکشمش بیرون!
اون دختره هم ک باباش مُرده ، خودش هنوز خوابه...
یه دختر دیگه هم گم شده یه جایی... نمیدونم کجاس دقیقا ولی باد شدیدی میوزید و هوا یوخده نمور بود... موهاشو باد میبرد... تاریکی مطلق نبود! یه گرگ و میش مایل ب آبی عجیب! ترسیده بود و میلرزید... همونجا ولش کردم!
تااااازه! یه شب نشسته بودم و داشتام مینوشتم، یهو در پشت بوم باز شد و یه مرد که بارونی مشکی بلندی پوشیده بود اومد توو اتاقم! نترسیدم و بهش لبخند زدم... ولی تا سرشو آورد بالا دیدم کاسه ی چشماش خالیه و دهنم نداره!!!! از خطای پیشونیش معلوم بود کمک میخواد... ولی ولش کردم... یه ساله همونجا وایساده!
دیشبم یه خانوم خوشگله رو دیدم که لباش خییییییلی قرمز بود... همرنگ خونی ک ازش ریخته بود رو زمینِ دورش! رنگشم پریده بود!
هنوز فرصت نکردم جمع و جورشون کنم اینا رو...
البته چنتایی از تصویرای خونی رو جمعیدم خداروشکر... بقیه رو هم جمع کنم خیالم راحت میشه...
.
هوا سرده...
.
از بی معرفتا ک نگم بهتره!!!!!! دستم ب هیشکدومشونم نمیرسه! پی همینجا میگم بهشون... شااااااااااوید جواب بدن!
به رایان : وب انیمه تو چک کن!
به آیین : دستم بت یرسه کشتمت! معلومه کجایی تو؟
به ماجده : رسما به صورت عمومی داد زدی همه تون خفه شین! چون همه ی کامنتاتو بستی! باااوشه! نیا! خودم میام بلخره!
به مهتا : کاش بودی...
به همه دارم میگم اینو(بی معرفتا و با معرفتا!) : هر جا که هستین... اگه هوای دل ما رو ندارین لاقل هوای دل خودتونو داشته باشین :)
اگر چه دوست به چیزی نمیخرد ما را      به عالمی نفروشیم مویی از سر دوست! :)
شاعرشو یادم نیس... یادتون اومد بهم بگین لطفا :)
۶ ۰
داستان مینویسی عایا
حدودا!
یه چیز میزایی مینویسم ک همه شون مبهمن! :دی
بی معرفتم دیگه چه میشه کرد:)
بلخره پیدات شد!!!!
حتمن باس اینجوری داد بزنم تا همه ی ملت بفهمن بعد تو بیای؟
بزنمت؟؟؟؟؟
.
خوبی عزیز دلم!؟؟
اوکی به ما که چیزی نگفتی...
ما میریم باوشهههه[قهر]
😁😁
چی بگم بابا؟!
دنایا ب جان خودم میام میبافُمتاااااا!
اینکه شما بودن هامو باور ندارید دلیل بر نبودنم نیست.
من اتفاقا دقیقا هستی! ولی با اندکی کمبود معرفت!
و باز هم اشاره فرمودم ک بلخره پیدات شد! ینی میدونم هستی ولی پنهانی!
بد نیس گاهی اوقات حتی شده یه کامت خالی بذاری تا بات حرف بزنم!
کامنتاتو میبندی حس خفگی بم دست میده...
البته درکت میکنم...مجبوری...
ولی اونقدر پروعم که باز کامنت بذارم...چه کنیم ما اینیم دیگه😁




قسم میخورم هیچی از قسمت اول پستتو نفهمیدم😐
داستان بود؟
خودت نوشتی؟
نبود؟؟؟
خب پس...میشه یه راهنمایی کنی؟؟[گیج]
+اولین لایک برای اولین بار😎
هر خطی ک نوشتم یه داستان کوتاه نیمه تمومه... رهاشون کردم تا سرموقع برم سراغشوون... از بعضیاشون بیش از یکسال میگذره ولی چون تصاویرشون جلو چشممه فراموششون نمیکنم...
+مرسی! ^_^
عاقا کی منو صدا کرد؟؟؟ 
من!!!!!!!! :دی
چه میدونم...
به خدا اصن این چند روزی یه چیمه!
الان اگه یاسین بود میگفت:الان باس شبیه گربه سفید چش درشت لوسش کرد یاسمن😂(حس ننه و بابا دارین😐😂)
بیا...فقط لطفا یه زیر یه رو😊
من لوس کردن بلد نیستماااااا... کلن یهو دیدی وسط بافیدنت با دار فانی بای کردی! :دی
وقتی عصبی ام دس خودم نی! :دی
من مجبور به چیزی نیستم.فقط دیگه نه حال حرف زدن دارم.نه حرفی برای زدن هست.خسته ام..بذارید به حال خودم باشم ممنون میشم.
میدونم...اولین بارت نیس که اینارو میگی...
ب هر حا توو پستم گفتم... مواظب دل خودت باش... دل من ب جهنم!
WOOOOOOW
چه داستانای خفنی😎
چه مبهم!
الان مبهم میاد میگه:بعله؟ 😂😂
قبلن بله رو گفته!!!!! :دی
عه وا دیدی تو هم؟
مبهم اومد گفت کی منو صدا کرد؟!
یا علی!!
ذهنشو خوندم!😁😁
آره دیگه!
خواننده شدیااااااااا!
.
هیونگت کوش؟
گفتم بیا بباف دیگه...
لوس کردن بخوره تو سرم!
بیا بفاف من برم اونور...مرسیت میشم😊
بیخود!
کتک میخای اونم از نوع زنده نگه دارِ چلاق کننده!
ببخش من بی معرفت لوس رو...موفق باشی...
لوس نیستی ب نظرم!
بی معرفتی هم ک دیگه عادی شده...
تو هم چون میدونم پاییزی عذرت موجهه!
مواظبت باش :)
اههه اصن بیخیالش...
چرت گفتم!
آفرین دلبندم! :دی
کوچولو دیدم عاقا😐😐
از کی داری مخفی میکنی؟😐😐



بعد منظورم این نبود اون وری که گفتم چرته...اون حرف یاسین رو گفتم کار مسخره و بیخودی بود که کردم!
آهااااااا... اینکه منو یادش انداختی؟؟؟؟ خخخخخخخ
من توو وبشم ولی جوابمو نداد... گفتم شاید تو بتونی برام پیداش کنی :)
نه خیر عاقا واس جوابت بود!
اصلن بیخیالش!
من کلن همینم...یه چیزیم که....بگذریم!

هوووف خدا باز ریختم بهم!
ببخشید!
هوف!!!!!!!
ینی قشششششششششنگ رو اعصابم داری تاتی تاتی میکنی کوشولو!
خو بگو منظورت کدوم حرفت بود دیگه؟؟؟ (گریهههههههه)


ب هم ریختگیتم میدوستم دنایا... ببخشید ک بهمت ریختم! کلن آدم منظمی از بدو تولدم نبودم! :دی
چی شدی؟
به تو ربطی نداره...خیلی چیزای دیگه مغزمو درگیر کرده!

اون حرفت هم بیخیالش!

+رسما اومدم گند زدم به مودت نه؟؟
مگر میدانی در چه مودی بودم کوشولو؟
اتفاقا خوشالیدم ک از بی حسی ب عصبانیت تغییر دادی فازمو! :دی

عایا میدانی "بیخیالش" برای یاسی واژه ای کاملا بی مفهوم است؟
....
منتظرماااا :)
یه چیزی بگم؟
از پستت چیزی نفهمیدم به غیر از آخرش🙄🙈


طبیعیه ماد... خواهرجان! :دی
آخرشو خیلیا نفهمیدن هنوز! ممنونم ک فهمیدی :)
اینم فهمیدی ک سرده؟؟ :دی
خوبه خودت زود حرفتُ جمع کردی وگرنه کمربندمو میاوردم-_-
آخرش که واضحِ ^_^
اهوممم:)))
هعی... دردم دقیقا وضوح و توو چشم بودنشه!
نبودنشون درد داره... خودشون نمیفهمن! :(
ناراحت نکن خودتو گلی^_^
حتما مشغله دارن:) بالاخره میان:) 
مشغله...!
کاش...
اینطوری ادامه بدید فکر کنم مورد انتخاب بنده قرار بگیرید و وند پست سریالی براتون بزنم.
متوجه نشدم دقیقا!
وند پست سریالی چیس؟
من کاش بودم
من که همیشه هستم خب البته شایدم نیستم 😳
خودمم گیج شدم چی گفتم
بیخیال
حالا فرضا هم که باشم 
کاری غیر از اذیت که انجام نمیدم
ای خداااااااااااااااا
آخرش دق میکنم از دست تو!
حس میکنم توو تعریف "اذیت" دچار اشتباه شدی! :دی
ممنونم ک هستی مهتایی ^_^
به آرام چی ؟😀
هعی...
آرام! از آرام نگو...
تشنه ب خونشیم جمعا!
همه جا ب هر نحوی صداش زدیم... مگ بر میگرده؟!
آب شده رفته توو زمین انگار!
تصمیم گرفتم الکی مثلن باهاش قهر کنم ولی توو اون یکی وبلاگم ک مخفیه و امروز افتتاحش کردم کلی چیز میز نوشتم...
دلمون براش تنگه... کاش خودش میفهمید ک چقدر وجودش لازمه برامون...
آبجی آرامم... مرسی ک حواست به آراممون هست. :))
خب الان میخای منو بکشی دیگه واس چی باس اعلام حضور کنم؟ 😂
.
.
مهم نیس دیگع الان اعلام حضوریدم
جایی نبودم.. 
این روزا درسام زیاده و از اون طرف.... 
البته الان قید همه چی و تمرینامو زدم و دارم یه سفر میرم تا روز پنج شنبه.. راهیان نور
ای جانم راهیان نور!!!!
خو برو فدات شم... واس منم بدعا... ^_^
(بلخره یه جا گیرت میندازم و حسابتو میرسم!!! :دی )
واقعا رایان کی میخواد برگرده؟ البته خبر دارم درگیر کنکور و اینجور چیزاست، ولی الان دو ماهه ازش خبری نیست!:(
درساش مث اینکه خیلی زیاد و فشرده س...
ان شاالله تابستون دوباره همه برمیگردن :)

راسی سلام دوستم! ^_^
دوست رایان ، دوست منم هس دیگه! :دی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
یاسمن :| 
نگو در پشت بوم توو اتاقت باز میشه؟D: ینی واقعا باز میشه؟؟؟؟
ینی حال کن ***** به جای توجه به داستانا به مکانش توجهید این از من بعیده D:

بله باز میشه!
دیشبم اونجا بودم...
آخرش از همون در میرم اون دنیا!!!!!
ببین تا چ حد خنگ شدم! ادرس وبلاگتو رو نوشتم وبلاگتو ادرس :|
مهم نی! فهمیدمش!
ب هرحال با اجازت جوابم منفیه! :دی
اگه بودنم اذیتت نمیکنه خوشحالم 😊
امیدوارم تا تهش همینجوری باشه 😉
و همچنین مرسی از تو که اینهمه با حرفات آرومم میکنی 
فدااااااااات مهربونم ^_^
اگه قول بدی از دستم فرار نکنی ، همینجوری میمونه تا آخرش! :دی
سلاممم خووبیی اجیی :))))
سلوووووووووووووووووووووووم! ^_^
نع! :دی
تو خوبی؟

صبا اگر گذری افتدت به کشور دوست

بیار نفحه‌ای از گیسوی معنبر دوست

به جان او که به شکرانه جان برافشانم

اگر به سوی من آری پیامی از بر دوست

و گر چنان که در آن حضرتت نباشد بار

برای دیده بیاور غباری از در دوست

من گدا و تمنای وصل او هیهات

مگر به خواب ببینم خیال منظر دوست

دل صنوبریم همچو بید لرزان است

ز حسرت قد و بالای چون صنوبر دوست

اگر چه دوست به چیزی نمی‌خرد ما را

به عالمی نفروشیم مویی از سر دوست

چه باشد ار شود از بند غم دلش آزاد

چو هست حافظ مسکین غلام و چاکر دوست

حافظ

+سلوم ، چه خبرا؟؟

این دوست فدایت! ^_^
سلوم نفسم ، خبری نی! همه چی امن و امانه! کسی هم نیس پیشم... کلن دنیا خالیه انگار!
خوبی؟
ذهنتون خیلی درگیره :))
هعی... داغانه! داغان!!!!!
به نام خدا
عایا حالت خوب است؟
به نام خدا... سلام!
خیر! عایا خیلی تابلو است؟؟؟ :دی

تو خوبی؟
نه فرار برای چی
دیگه رفیق به این باحالی از کجا بیارم 
باحالی از خودتونه! ^_^
نه لطف داری چشاتون باحال میبینه 😏
هوف!!!!!!!!
ب جان خودم تا همین حد تعارفو از بچه ها یاد گرفتم! :دی
حالا ک اصرار داری باشه اصن خودم باحالم!!! :دی
من خوبم تو چطوری؟؟
خداروشکر... عالی شدم جدیدا! :دی
آفرین
آدم باید حرفای رفیقاشو قبول کنه 😌
ای خدااااااااااا [جامه میدرد!]
آدم باید ازین رفیقا داشته باشه!
دقیقا یکی مث خودت! ^&^
(قشنگ معلومه توو حال خودم نیستم! :دی )
چ وبت خوشگل تر شد!
ناشناس؟
ممنون :)


کاش میدانستَمَت ای ناشناس...!
با جملت موافقم.
دعوتی به وبلاگم.
ممنون از دعوتتون :)
پستهاتون زیباست :))
سلام خوبی عزیزم ؟
 دنیا دو روزه :)
همون دو روز هم نباید غصه خورد
واااااااااااااااای!
کاکتوس!!!!!!!!!!!!
دلم برات تنگ شده بود دختر! ^_^
خیلی خوشحالم ک اومدی آبجی :)))
اره خوفم
خدارو شکر ^_^
ممنون عزیز دلم
من هم دلتنگ بودم عزیزم  😍😘😘
فداااااااااااااات [بوس] ^&^
فدات بشم من 😘😘😘😘
وای کاکتوس! خیلی عشقی ^_^
خدانکنه کوشولو :))
خواهی دانست ای یاسیه مهربان😌
حالت چطوره؟ 🤔
حالم ک خوبه فلن...
البته اگه از کنجکاوی دیوونه نشم!😁
خوب باشی همیشه(:
کنجکاوی خوبه^-^♡
خوبم ولی کنجکاوی خوب نی!😁
سلام. 
این بیت شعر از حافظ هست :)))
سلام^_^
مرسی :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">