هُرمِ زِمِستان

حال خوب!

چهارشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۷، ۱۰:۰۹ ق.ظ


اصولا منتقل کردن حال خوب واسه من سخته. میدونین چرا؟ چون بیش تر مواقع ، حال خوب من به صورت یه جیغ درونی بروز میکنه که هیچ جوره نمیتونم بنویسمش!

در کل نمیدونم تا حالا موفق بودم توو انتقال حال خوب یا نه؟!

بارون همیشه حالمو خوب میکنه... هر جوری که باشم... هر جوری که باشه...

دیروز و روز قبلش یه بند بارون می بارید! (با یه سری وقفه های کوتاه البته!)

بارونای امسال برام قشنگ تر از هر ساله. چون امسال کسایی کنارمن که قبلا نبودن... امسال آدمای خوب زندگیم از همیشه بیشترن. مجازی بودنشون مهم نیس! مهم ، "بودنشونه"... (مرسی که هستین ^_^)

دلیل دیگه ای هم هست که بارون امسالو قشنگش می کنه.

روبه روی پنجره ی اتاقم یه مدرسه ی ابتدایی دخترانه هست. امسال برای اولین بار ، تایمی که این فسقلیا میرن مدرسه منم میتونم ببینمشون! (هرسال این موقع خونه نبودم)

این دو روز که بارون میبارید دیدن خوشحالی این کوشولوها زیر بارون حال و هوای دلمو حسابی عوض کرد!

یه عالمه دختر بچه ی جیغ جیغو با لباس فرم صورتی! ^_^ رعد و برق که میزد ، میترسیدن و جیغ میزدن... منم توو خونه ولو شده بودم از خنده! خیلی بامزن آخه! (دلخوشیای کوچولوی دوس داشتنی ^_^)

و من بازم به این نتیجه میرسم که واقعا هیچ رنگی به اندازه ی صورتی دخترونه نیست! :))

(چرا لباس فرم من هیچ وقت صورتی نبود؟ :( )

+عکس مربوط به غروب دیروزه. خودم گرفتمش! مثلن هنری! از پنجده ی اتاقم آویزون شده بودم تا بگیرم این عکسو! :دی

++دیروز صبح یه عالمه ابر تپل مپل توو آسمون بود ولی امروز آسمون صاف صافه! ینی بارون نمیاد؟ :(

+++چه شاعر خوش ذوقی بوده اونی که گفته "میزنه بارون به شیشه... مثل انگشت فرشته..." تصویرسازیش خیلی لطیفه! البته ممکنه خیلیاتون این ترانه رو نشنیده باشین. دهه پنجاهیا احتمالا یادشونه! ^_^

++++عایا میدانید تخم مرغ آب پز کاملترین غذاس؟ کی گفته؟ خودم! ازون جایی ک همچنان دارم باهاش زندگی میکنم! :دی ولی ب نظرم برای تنوع هم که شده باس یرم خاستگاری یه خانوم کدبانو! مامانم کدبانوی بابامه ولی مشکل اینجاس که غذاهایی که من میدوستم بابام نمیدوسته و بالعکس! :دی

+++++قالبم خوبه؟ پیشنهادی؟ انتقادی؟ اگه دارین خودتون بیاین اجراش کنین چون من بلد نیستم! :دی (اگه پیشنهادی هم داشتین احتمالا الان دیگه پرید!)

++++++مجریه میگفت : چرا مجازی رو پر کردین از چیز میزای غم انگیز؟(البته اون یه چی دیگه گف ولی مضمونش همین بود! :دی ) پاییز به این قشنگی(غم انگیز نوشتن به این معنی نیس ک پاییز زشته برادر من!)، ببینید شاعر هم میگه"باغ بی برگی که میگوید که زیبا نیست؟داستان از میوه های سر به گردون سای اینک خفته در تابوت پست خاک میگوید" o_O

(الان این چه ربطی داش به حرفی که زدی برادر؟ الان مثلا این شعر به نظرت شاده؟)

همون لحظه به احترام این مجری عزیز(!) از جام پاشدم و رو به دبوار وایسادم و سرمو کوبیدم ب دیوار! بعدشم در همون راستا مسیرو ادامه دادم و محو شدم توو اتاقم! دَرَم بستم!

+++++++هیونگ! نبودنت یه کم طولانی نشده به نظرت؟ پاشو بیا دیگه! دلم قَدِ یه نخود شده برات... :(

۴ ۰
اخوان ثالث🙂
بعله!
چ خوبه عکست :))))
منم بارون و هوای ابری حالمو خیلی خوب می کنه. امسال سال ماست
قالبم زیباس (البته اگه نبودم همینو می گفتم)
مرسی :))
اوهوم... اصن پاییزا یه حال دیگه ای دارن :)
مرسی صداقت! :دی


خوش اومدی ^_^
قالبت خیلی قشنگه حسودیم شد :(
یاد اون روزا بخیر که قالب درست میکردم :(
جدنی؟؟ هورااا ^_^ دست سازندش درد نکنه :)
چرا دیگه نمیسازی؟ کلن نمیسازی یا بخاطر مردسه فعلا؟
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
اوا اینو دیدم توو اسکریناااات!!!! وای چقدر نازه یاسمن!!! این تلفیق رنگا محشرن!!!
ینی تو گرلی گرلی ایاااا صورتی دوست داری انقدر؟؟؟ *** ** **** **** **** حالا پاکش کن [شیطان]
برای تنوع هم شده باید بری خواستگاری....آخ سرم...الان جفتمونو میکشم [نیشخند] اگه میخوای اون کسی که میری خواستگاریش به دست من قطعه قطعه نشه نرو D:
و اینکه وااااااااااو عجب قالب جیگرییییییییی!!!! خیلی خوشگلههههه خیلی به خودتم میاد...کتاب دسته و موهاشم که....
راحت باش!
هرچی دوس داشتی بگو منم میپاکم![خجالت] :دی
صورتی خیلی میدوستم :)
ن بااااااااو! زن گرفتن انقد درد سر داره!!! گاو نر میخاهد و مرد کهن! :دی
بخاطر موهاش و کتابش انتخابیدمش!!!!! تو از کجا میفهمی اینارو؟؟؟؟؟؟ O_O
عاقا بگو این قالبو چطور عوض کردی....
این بیان کوفتی معلوم نیس چطوریه...توروخداااا😭😭😭😭
پس اون وبلاگ بی قالبه تویی؟؟؟؟؟ :دی
اتفاقا با خودم میگفتم چی شده این هیونگت هوس بیانی شدن کرده! خخخخخ
بده برات قالب بذارم خو!
سلام یاسی

بارون حالِ منو هم خوب میکنه♡_♡ 
خوشحالم خوبی^_^
من صورتی دوست ندارم😑 اما قبول دارم به شدت دخترونه‌ست^_^

قالب جدید مبارک عالیه^_^
ولی مجازی غمگینه 😶


سلام عزیزم :)

^_^

مرسی :)
چون درون آدماس...
عه وا بذار بگم پس....
منم جزو اون مجازیام عایا؟؟[تفکر]
+عکسه قشنگه^^
++نه اینجا که بارون نیومده :( 
مردیم از گرما...نه تا دیروز هی زرت زرت بارون میومد نه به امروز [قهر]
+++من اهنگه رو میدونم😊
++++اصولا کاملترین غذا وجود ندارد...چون اصن غذایی وجود ندارد (برای من البته!!!)
ولی اب پز رو ندوس نیمرو رو ترجیح میدم...عوض کن غذاتو اخرش کبدت میترکه :|
+++++با صداقت کامل میگویم قالبت خوبه ولی کاش یکم روشن تر بود اما اینم قشنگه من آبی خیلی دوس :)
++++++والا من نظری ندارم در این باره (خو پس چرا نوشتی؟😐)
+++++++والا منم نگران...نزدیکه یه ماهه حرف نزدم باهاش :(
این صورتی هم نیس...خبری نداری ازش؟؟

تموم شد بالاخره!
طولانی ترین کامنتم~~
بنظرت مجازی ای؟؟؟؟
مهم رفاقته س ک حقیقیه ^_^
:)
جدی شنیدیش؟؟؟
:)
تو مگ صورتی رو میشناسی؟؟؟؟؟


خسته نباشی :دی
عه من فک میکردم خودت میری دبستان ( از بس پر انرژی و احساسی شدید هستی و کلا نمیدونم چرا اما به چشم همون فسقلیا میبینمت :٫ )
عکستم قشنگه واقعا .

چه جالب وقتی مجریه اینو گفت منم داشتم میشنیدم .


این الان تعریف بود با ن؟! گیجیدم! ب هرحال بچگیزکردنو دوس دارم... نمیدونم وقتی بچه بودم چیکار میکردم دقیقا ک بچگیام مونده واسه الان!!
مرسی ^_^


واقن؟ چ ژذذذذذذذذذذذذاب!!
چه متن خوبی بود! حس کردم الان داره بارون میاد :) کاش ادامه داشت 
دانش آموزا :)
:)) 
خوش باشین :)
ممنون :)
حسای بارونی قشنگن :)
شماهم ^_^
😐😐😐
اگه شک داشتی منم پس چرا نظر گذاشتی؟؟
بدم دستت انجام میدی؟
چینجاعن؟؟؟
بیا وبم خصوصی برام بذار بیزحمت تا لطف کنی انجامش بدی (چیشد؟ همه کارا که تو باس انجام بدی که :/ خسته نشم من یه وقت😐😐)
وا یاسین بیا ن بیان میکرد؟؟😂😂😂
ای خدا از دست شماها😂😂
مرسی💕💕💕💗💕💕💕
چون من کلن در راستای رضای خدا ازین کارا زیاد میکنم! :دی
مرسی که منو جزو رفقای حقیقیت میدونی نونا💕💕💜💕💕
..
بله شنیدمش😊
چیه مگه؟.
..
نه فقط تو میشناسی😐
ن آخه صورتی بیانیه... جدیدم هست... تو اون لبخنده ای؟؟؟؟
خیلی ضایعس؟؟
خخخخخخ
فقط همون توو وبش اونجوری بود آخه! :دی
نگرفتم :/
بیخی! :دی
بیا قالبتو بدرستیم ک میخام برمااا :)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام بر ***** *** ****! چطوری؟؟؟؟دنا بهم گفت اومدی D:
دیر اومدی باز :دی
سلام :)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
اصن حس کردم بخاطر همینا انتخاب کردی این قالبو ****...
ایول ب حست!
کامنتاتم بچک :)
:((((((
دیر کردم؟؟؟من همش کار داشتم :((( 
تازه فکر کنم یه چند دقیقه دیگه هم باید برم خوب شد دنا بهم گفت بیام:)))
عب نداره باو! :)))
من خودمم باس برم الانا!
عکسی که گرفتی خوشگله
آسمون رنگی رنگی
:)
ممنون ^_^
غروب پاییزه! :دی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
امیدوارم خونده باشی ****...
خوندمش :)
حله دیگه؟؟؟؟ هوم؟
عکست خوشگله..
متنت زیبا بود .:)
پاییز امسال خیلی قشنگه....
پاییز که همونه ولی انگاری من تغییر کردم🤗
ممنون :)
لطف دارین :)
بله ب نظر میرسه تغییر کردین :)
💐
هرچه از دوست رسد نیکوست! :)
خوش اومدی ای دوست :))
مثل قالب‌های بلاگفا شده :)
نسخه ی بیان یکی از قالبای آوازکه :)
اره ، صد در صد
واو!
ببین کی اینجاس؟؟
نبودی یه مدت! خوبی؟
.
چی صد در صده؟ :دی
هیچی مث ساختن قالبای بلاگفا قدیما تو وبلاگ نویسی واسم جذاب نبود:)الان که تو بلاگ رسما هیچی از قالباش سر در نمیارم:)قبلا چن سال پیش یکی بهم یاد داد ولی یادنگرفتم^_^ عکستم خیلی خوبه:)
پست طولانی نظر طولانی عم داره*_* بغل دانشگاهمون یه مدرسه ابتداییه باهمین فرم صورتیا خیلی بشون حسودیم میشه:/حس و حالشون‌و دوس:(
سلام :)
خوش اومدی رها جونم ^_^
من ک کلن هیچ وقت توو کار قالب نبودم... تنها کاری ک تالا کردم عوضیدن سایز فونت هدرمه! :دی
مرسی ^_^
نظر طولانی بهتره ک! بیشتر میتونیم حرف بزنیم اینطوری. و اینکه نشون میده پست طولانی رو خوندی! خیلیا نمیخونناااا! :دی
اوخی... پس تو هم ازین فسقلیا میبینی هرروز؟! خیلی خوش ب حالشونه الان :) ولی بلخره اونام بزرگ میشن! :(
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
کجا رفتی ****؟
هستمااااا ^_^
من عکس قالب هدرت رو خیلی دوست داشت
من خودم عاشقشم ^_^
مرسی ک دوسش داری :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">