هُرمِ زِمِستان

همین!

يكشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۷، ۱۱:۴۱ ب.ظ

دلتنگم...

چی بگم دیگه؟

دلتنگی خودش یه دنیا حرفه!

یه زمانی دور هم بودیم...

دلتنگ خیلیام...

خیلی حرفا...

خیلی آدما...

خیلی خاطره ها...

حالتون خوبه؟

کاش یه نفر بیاد بگه حال همه ی ما خوب است...باور کن! نگران نباش!

منم سعی میکنم خوب باشم... شماهام سعی کنین باور کنین...

مواظبتون باشین :)

۵ ۰
من خوبم توام خوب باش چون اگه نباشی اون وقت منم بد میشم :(
عزیزمممم... آجی مهربونمی ^_^
همیشه خوب باش :)
دلتنگی بده، البته دلتنگی برای من شده یکی از اعضای بدنم، دلتنگ نباشم تعجب میکنم😑
خوبی یاسی، نبودی این چندروز🙃

سعی که نه، باید خوب باشی، ولی خوب سعی کردن برای خوب شدن هم خوبه^_^ 

همیشه شاد و شاد و شاد باشی گل یاسم😍
نسبتا خوبم... تو خوبی؟
اوهوم... خیلی کمتر میام این روزا... دلم حسابی تنگ میشه...
مواظبت باشیااا :)


سعی میکنم...
منم خوبم مرسی:)
هرجا هستی سالم و سلامت باشی:))

توهم همینطور یاسی:)

تو میتونی خوب باشی:))

شب‌بخیر یاسی گل:)
مرسی از انرژی مثبتی ک بهم میدی آبجی ^_^

شب تو هم بخیر :))
به قول یکی از عزیزانم "خوابای رنگین کمونی ببینی" :)
من دلم میخواهد خانه ای داشته باشم پر دوست /کنج هر دیوارش دوستهایم بنشینند آرام ..../بر درش برگ گلی میکوبم مینویسم ای یار خانه ی ما اینجاست /تاکه سهراب نپرسد هرگز خانه ی دوست کجاست ."فریدون مشیری " اینجا همون خونه س و ما هم دلتنگ تو برگردی و حال همه خوبه و خوبتر میشه وقتی هستی :))))
خیلی خیلی خیلی ممنونم از بودنای گرمتون ^_^
منم یه روزی یه جوری میام و میمونم ک به زور بیرونم کنین! :دی
همیشه خوب باشین :)
امیدوارم اون روز برسه که حال همه واقعاً خوب باشه :)
چه روزی بشه اون روز...! :)
سلام عزیزم 
خوبم الحمدالله 
حالت خوب باشه همیشه :)
سلام ^_^
خدارو شکر :)
ممنونم ازت :))
خداروشکر خوب،نفسی در رفت وآمده ...
دلتنگی همچنان باقی برای دیدن آدمایی که دوست داریم حتی شده اتفاقی بین مردم شهر ،تویه خیابان شلوغ  ،حتی شده یه نگاه ببینمیشون .
ان شاالله همیشه خوب باشین :)
امیدوارم آدمای دوست داشتنی زندگیتون همیشه کنارتون باشن و ببینینشون :)


خوش اومدین :)
:) 
حال همه ما خوب است، باور کن !
قربونت برم رایانم ^_^
همیشه عالی باش ^&^
دلم یه ذذذذذذرررررره شده برات T_T
الکی نمیشه گفت"حالم خوبه رفیق"
دیگه داره طولانی میشه!
باید مفصل باهم حرف بزنیم...!
سعی کن واقنی خوب بشی :))
خواندمت تا صدایم را روی موهایت حس کنی
نه این که این نوازش در صدایم را پس بزنی
...؟!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">